Hakutulokset

  1. S

    stella80 ja stella-av!

    Ai vitsi :laugh: Mä en muistanut, että mulla oli joskus aikoja sitten tänne rekkastu nick :D Jotenkin vaan tuli laitettua vanha nick kirjautumiseen millä olin aiemmin av:lla ennen kuin joku sen varasti omaan käyttöönsä. Täällä mulla on kai sitten molemmat, mutta käyttäsin mielummin...
  2. S

    Ajokortiton! Miksi sinulla ei ole korttia?

    En koskaan. Oikeestaan jos joku frendi sanoo "mä voin sitten hakee sut kuudelta, että ehditään sinne" niin mä sanon "ei kun kyllä meen ratikalla". Mies on oikeestaan se ainut jonka kyydissä olen jos mennään esim ostamaan jotain isompaa tavaraa mitä en saa kuljetttua bussissa tai mennään koko...
  3. S

    Mikä piristäisi mieltäsi juuri nyt?

    kun joku hyvä haltija tois mulle nyt keittiönpöydälle paprikaa, että saan tehtyä safkaa. unohtui eilen ostaa enkä jaksais lähteä kauppaan, kun kuopuskin nukkuu..
  4. S

    Ajokortiton! Miksi sinulla ei ole korttia?

    - olen niin hirvee häsläri, että mua on aina pelottanut se, että jos ajaisin autoa niin ajaisin kyllä aika monen ihmisen päälle, pitkin pihojen pyykkilankoja ja vielä itseni auton kanssa katolleen... fillaria osaan just ja just hallita, mutta onneksi sillä voi pysähtyä jos kenkä on huonosti tai...
  5. S

    Mitäs nyt sanotte Teräsbetonin haukkujat?

    mä en jotenkin uskonut siihen, kieli on kuitenkin suomi. mutta toivottavasti ens vuonna kisat järjestetään suomessa :) hevillä ei kai voi sitten hävitä.. :) lordiin uskoin ihan 10+ alusta saakka :D
  6. S

    Kumman hinta alas: ruoka vai bensa?

    ruoka kiitos.. mutta totta ruoan kuljetus kauppoihin ei ole ihan ilmaista, jos rekat kulkee bensalla.. Mutta mä sydämestäni toivon ajokortittomana ihmisenä, että autolliset ihmiset vois pikkasen niinku vähentää autoilua tän bensan hinnan nousun myötä, jo ihan sen takia, että ilmastomuutos...
  7. S

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    26v ja 3 lasta

Yhteistyössä