stella80 ja stella-av!

  • Viestiketjun aloittaja bella
  • Ensimmäinen viesti
Ai vitsi :LOL:

Mä en muistanut, että mulla oli joskus aikoja sitten tänne rekkastu nick :D

Jotenkin vaan tuli laitettua vanha nick kirjautumiseen millä olin aiemmin av:lla ennen kuin joku sen varasti omaan käyttöönsä.

Täällä mulla on kai sitten molemmat, mutta käyttäsin mielummin tuota av loppuista millä olen VAuvan aihe vapaallakin.

 
hahaa
Alkuperäinen kirjoittaja stella80:
Ai vitsi :LOL:

Mä en muistanut, että mulla oli joskus aikoja sitten tänne rekkastu nick :D

Jotenkin vaan tuli laitettua vanha nick kirjautumiseen millä olin aiemmin av:lla ennen kuin joku sen varasti omaan käyttöönsä.

Täällä mulla on kai sitten molemmat, mutta käyttäsin mielummin tuota av loppuista millä olen VAuvan aihe vapaallakin.
rekisteröityä ei nikkiä voi varastaa!
 
"rekisteröityä ei nikkiä voi varastaa!"

Voi.

eka siis olin tuolla stella80 ja vaihdoin sen s80 ja silloin vapautui se stella80 (tosin sillä kirjauduin aina vauvalle) ja joku älypää otti sen stella80 omaan käyttöönsä.

utelias: en halua kirjoitella sellaisista henkilökohtaisista asioista täällä. enää en ole niin naiivi näillä palstoilla kun silloin kuin alotin av:lla :D
 
s
Miten sä stella jaksat olla noin ystävällinen ja asiallinen vaikka täällä selvästi aikuiset kiusaa sinua ihan vaan tylsyyttään. Oikein pahansuopia ilkimyksiä täällä.
 
hahaa
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
"rekisteröityä ei nikkiä voi varastaa!"

Voi.

eka siis olin tuolla stella80 ja vaihdoin sen s80 ja silloin vapautui se stella80 (tosin sillä kirjauduin aina vauvalle) ja joku älypää otti sen stella80 omaan käyttöönsä.

utelias: en halua kirjoitella sellaisista henkilökohtaisista asioista täällä. enää en ole niin naiivi näillä palstoilla kun silloin kuin alotin av:lla :D
oot rekisteröityny stella80 nikillä, joten sillä ei voi muut kirjottaa rekisteröityneenä!
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
"rekisteröityä ei nikkiä voi varastaa!"

Voi.

eka siis olin tuolla stella80 ja vaihdoin sen s80 ja silloin vapautui se stella80 (tosin sillä kirjauduin aina vauvalle) ja joku älypää otti sen stella80 omaan käyttöönsä.

utelias: en halua kirjoitella sellaisista henkilökohtaisista asioista täällä. enää en ole niin naiivi näillä palstoilla kun silloin kuin alotin av:lla :D
oot rekisteröityny stella80 nikillä, joten sillä ei voi muut kirjottaa rekisteröityneenä!
.
 
hahaa
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Eikös se ollut niin että oli kaksi stella80, kun toinen kirjotti ihan sillä kirjain o :lla ja toinnen laittoi numerolla nollan 0, se pieni ero ei sitä aina huomannut
on voinu kirjottaaki, mutta stella80 ja stella-av on sama tyyppi. selviäähän se stellan viesteistäki.
 

Yhteistyössä