Hakutulokset

  1. J

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Kiitos teille vastauksistanne. Näin ollen unohdamme koko adoption, sillä minun ikäni jo 41v. Mieskin lähellä 40:tä. Harmillista vaan että nykyään moni pari löytää toisensa vanhemmalla iällä ja heille ei biologista lasta suoda ja sitten viellä heille ei muutakaan tietä ole saada omaa lasta.
  2. J

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Hei! Olen joskus lukenut ettei kotimaista lasta voisi yli 40-vuotias adoptoida. Pitääkö tämä vielä paikkaansa onko kellään tämän hetkisiä kokemuksia? Ajattelin tiedustella täältä teiltä ekana ennen kuin alan soitteleen ja kyseleen muualta. Meillä toiveissa vielläpä aivan vastasynytynyt...
  3. J

    Ei enää toivoa

    lapselinen67: Hei myös tk:n tai työterveyslääkäri voi kirjoittaa sinulle uuden lähetteen että ottavat FSH kokeen uusiksi. Nimittäin työterveyslääkäri olisi kirjoittanut minulle myös lähetteen mutta väestöliitosta kerkesivät sen jo lähettää. Ja väestöliiton hoitaja oli minuakin ekana laittamassa...
  4. J

    Ei enää toivoa

    En ennen ole tällä palstalla keskustellut käynyt vain lukemassa teidän juttusia. Lapseton 67, minua kummastutti miksi FSH arvo otettiin sinulta kierron 13 päivä? Meille tehty neljä ICSI hoitoa julkisella puolella kaikki negoja ja päätimme siltä osin lopettaa hoidot, että IVF ja ICSI...
  5. J

    LUGEISTA TIETOA LÖYTYISKÖ

    Hei. Lueskelin tuossa nuita keskusteluja. Heräsi mielenkiinto lugestronien käytöstä. Huomasin että lääkärit olivat joillekkin määränneet vain lääkkeeksi lugeja. Meille tehty 4 icsi hoitoa, kaikista nega. ICSI hoidot siksi, koska miehen siittiöt olleet huonot, mutta yksikään ei kiinnitynyt...
  6. J

    ivf,oys

    Kiitoksia sulle tiedosta, kyselenpä ens viikolla ku menen taas ekka käynnille oys.n jos väliultran vois tehdä joko raahessa tai oulaisissa. Oliko oulaisissa asian osaava lääkäri joka tiesi lääkkeistä ja annostuksista? Saanko udella sen verran ku kerranki näille palstoille tuli läheltä tuttu et...
  7. J

    ivf,oys

    Minulla oli toisessa hoitokierrossa lääkkeenä menopur ja annoskoko oli silloin 175IU, ihmettelin silloin myös itsekkin pientä annostusta. Silloin ei kylläkään ko. lääkkeellä tullut muniksia kuin kaksi. Muilla hoitokerroilla on ollut gonal-f omasta toiveestani koska menopurilla ei ollut minulle...
  8. J

    ivf,oys

    Pahoittelut sulle Haaveli epäonnistuneesta hoidosta. Oys:ssa tosiaan on pitkät jonotus ajat, minä jouduin viimeksi jonottamaan 8kk, tuntui ikuisuudelta, mutta sitten ajattelin ett pääseepä elimistö palautuun kunnolla ja vois tuottaa paremman tuloksen, mutta turha toivo oli minullekkin. Kaikki...

Yhteistyössä