Hakutulokset

  1. T

    Pääsekö muut apula palstalle?

    Samaa mieltä. Joskus tuo sivusto oli hyvä juttu mutta nyt siellä näkee säälittäviä ilmoituksia ja useassa on vielä sama ihminen usean ilmoituksen takana..
  2. T

    huh huh

    Ei mua haittaa, jokainen tehkööt rahansa kuten parhaaksi näkee.. ei se ole tyhmä joka myy..
  3. T

    Miten olet päätynyt palstailemaan?

    Kun jotain googlaa ni menee aina kaksplussalle ja täältä löytää "sopivan" ketjun :D Joten, aikani kun luin näitä juttuja ja harmaana kirjoittelinkin välillä niin mietin että miksipäs ei.. joten loin tunnuksen ja nyt olen täällä :p Tää sivusto on muuten aika monipuolinen, on muutakin kuin...
  4. T

    Mitä tänään syödään?

    Kalapuikkoja ja muusia nyt ruoaksi ja illalla tehdään burritoja..
  5. T

    G: Mitä lasissa?

    Vettä
  6. T

    Ovulaatio kp 13 vai kp 14? Kuva!

    Sanoisin et 13 päivä koska tuo viiva näyttää jotenkin vahvemmalta kuin seuraavana päivänä.. Luottaisin tohon siis.
  7. T

    G: Mitä lautasella?

    Noita samoja ranskalaisia mutta majoneesina oli Pirkan.
  8. T

    Laittaakapa tähän pinoon semmosia terveellisiä ruokareseptejä,

    Tomaattipohjainen jauhelihakastike 100% paistijauhelihaan ja tomaattimurskaan+paseerattuun tomaattiin.
  9. T

    Miksi pitäisi laihduttaa?

    Laihduttamista kehoitetaan esim. lääkärissä varmasti terveydellisten syiden vuoksi ja joissain tapauksissa sitä kautta paremman elämänlaadun. Ylipaino on kuitenkin rasitus koko keholle, varsinkin runsas ylipaino. Siihen mukaan jossain vaiheessa saapuvat liitännäissairaudet niin avot. Tietty...
  10. T

    G: Ketä muistatte lahjoin jouluna?

    Ostan miehelle ja hän mulle ja yhdessä ostetaan mun vanhemmille, miehen vanhemmille, meidän sisaruksille ja heidän lapsilleen. Sit mun isovanhemmille jotain pientä, eipä muille =)
  11. T

    G: Mitä lautasella?

    Ranskanperunoita majoneesilla oli äsken ja nyt ällöttää :x
  12. T

    Mulla on rakkaus kuollut miestä kohtaan.

    Jos on rakkaus kuollut niin vaikeahan tuosta on jatkaa yhdessä eteenpäin. Itse asiassa en näe siinä mitään järkeäkään. Jos tää on pitkään muhinut tulos eikä mikään hetken riidan jälkeinen olotila niin laittasin kattilat jakoon ja jatkaisin elämääni.

Yhteistyössä