Mulla on rakkaus kuollut miestä kohtaan.

  • Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="vieras";29107839]No mitä sitä täällä vielä märehdit, paperit täyttöön ja lusikat jakoon.[/QUOTE]

En mä märehdikkään mutta onhan täällä muutkin kertoneet erostaan.
 
Jos on rakkaus kuollut niin vaikeahan tuosta on jatkaa yhdessä eteenpäin. Itse asiassa en näe siinä mitään järkeäkään. Jos tää on pitkään muhinut tulos eikä mikään hetken riidan jälkeinen olotila niin laittasin kattilat jakoon ja jatkaisin elämääni.
 
Blue
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29108055]Ei ole pakko uskoa. Uskalsin mä tännekkin 8v sitten suinpäin lähteä. Jätin mökkini ja oli 2 pahvilaatikkoa vaatteita kun tänne tulin. Tykkään nopeista lähdöistä ja uusista aluista.[/QUOTE]

Juu, kertakaikkisen nopeita käänteitä ainakin viime vuosina ollut sun elämässäsi...

En usko että uskallat.
 
Blue
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29108079]Ei tarvitse uskoa miksi en uskaltaisi?[/QUOTE]

Et vain uskalla. Katsotaan vaan muutama viikko eteenpäin. Kuinka viimeksi kävi kun eroa pohdit? Lähditkö? Et...
 
fruit drops
Niin no, sehän joutuu tehdä töitä kahden aikuisen edestä kun toinen vaan makaa ja lihoo kotona. Turha miestä syyttää, jonkunhan se perhe pitää elättää, ja rahoittaa sun siteet ja kuomat.
 

Yhteistyössä