Hakutulokset

  1. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Chiba Kiitos, ehkäpä mullakin siis on vielä toivoa! :confused::heart: tuisku85 älä vielä manaa! Eihän vielä oo dpotkaan paljon mitään!:heart:
  2. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Chiba vielä kyselisin oireista...että onko sulla muissa kierroissa ollu nännit/rinnat kipeet? t. nänni/tissikipuja odotteleva ja toivoaan elättelevä :whistle:
  3. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Chiba:'( mulla ei sanat riitä kertomaan kuinka onnellinen oon teidän puolesta! Ja olin kyllä ihan satavarma että plussahan sieltä on pakko tulla! Kun ongelma on ohitettu ja hoidettu niin eihän siinä mitään muuta vaihtoehtoa ole kuin tuo kaunis plussaviivanen!! Voi että!! ääää...
  4. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    nellielli nyt pidän valtavasti peukkuja että se tuleva kierto toisi sitten sen ihanimman viivan mukanaan! :heart: lullaby joo komppaan vielä nellielliä että kyllä tosiaan varmasti ne verikokeet voi ihan sun oma lääkäri määrätä! =)
  5. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    lullaby89 luulenpa että verikokeilla seurataan kiertoa ja sitä kautta sitten selviää onko ovis tapahtunut. Mä menin suoraan gynelle eli en osaa sanoa ottaako peruslääkäri kantaa vai ohjaako eteenpäin. Toivottavasti säkin nyt saisit selvyyttä asioihin pian!!!:heart:
  6. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    tuisku85 Noniii sama juttu, "ihan rennosti vaan, unohdat päivät ym.." ja paskat. Kyllä sitä koko ajan on tietonen missä mennään. :D Mulla siis dpo1 että pieni ero mutta kuitenkin! On tää jännää vaikka nyt jo yritän valmistaa itteni siihen että vuoto sieltä tulee... :stick:
  7. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    nellielli sorry, niinhän se olikin!!! kyllähän sä sen tuolla jo sanoit!:ashamed: Nonii mut hyvä, kyllä se lähtee nyt rullaamaan. Onko sulla sitte seurantaultra? Mä oon ainakin nyt niin ikionnellinen noista Clomeista, vaikka eihän ne sitä raskautta takaa mutta ainakin ne sai mulle aikaan...
  8. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    nellielli nii joo, osasit siitä sit epäillä et nyt ei kaikki oo ihan normaalisti.. äh, tosi raivostuttavaa, toivottavasti nyt saisit apuja siihen. Mullakin oli vuosi niin ettei ovulaatiota tapahtunu..turhauttavaa.: /
  9. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    ON järisyttävät kivut iski, ehkä mun kroppa todella toimii, kerrankin.... kai se on pakko vielä laittaa varman päälle ja kerran kellistää tuo ukko. Kaikkemme on nyt tälle kierrolle tehty. Piinaviikot alkakoon...:whistle: fisukisu Tervetuloa turisemaan tänne!:wave: Ja eikun vaan peittoja...
  10. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Sanjalle valtavat plussatuulet!!:heart: Voihan olla että kaikki on täysin kunnossa mutta silti ei vaan vielä ole tärpännyt. Älä kuitenkaan turhaan pidä itseäsi piinassavaan mene toki lääkärille jos yhtään siltä tuntuu. :) nellielli & tuisku85 Kiitti! Näin itsekin olen lukenut mutta monessa...

Yhteistyössä