Hakutulokset

  1. K

    kalapuikoille kastike???

    Kermaviili kastike (kermaviiliä, sinappia, etikkaa, mausteita) tai sitruunakastiketta (valmis pussi)
  2. K

    G:Kuinka usein teidän toka-kolmasluokkalaisilla on kavereita kylässä/ovat itse kavereilla?

    Kyllä saa olla päivittäin. Nyt kun koulut alkanu niin tietysti vähän rajoitetummat ajat kun lomalla.
  3. K

    Kun ahdistus yllättää, mikä on paras keino lievittää sitä?

    Lenkkeily ja hyvän ystävän tapaaminen/ puhelinsoitto, toimii ainakin mulla. Niin ja joskus myös siivous... ;)
  4. K

    Mies teki nyt kyllä jotain varsin erikoista...

    Ihanaa :heart: Ja hyvää vointia!
  5. K

    metalliliitosta koska rahha?

    Ikävä kyllä tässäkin perheessä sitä rahaa odoteltiin 4 kk..toivotaan että teidän asiat käsitellään nopeammin ja ovatkin kuulemma palkanneet lisää henkilökuntaa käsittelyyn mutta kyllä meinasi silloin aikanaan hermot mennä.... :/
  6. K

    Yksityisviesteistä

    Ok, hieman noloa kysellä tälläsiä mut oon melko tumpelo tälläsissä jutuissa :ashamed: Kiitti sulle :)
  7. K

    Minkä merkkinen radiopuhelin on itkuhälyttimeksi paras?

    Ja niitä on aika monissakin liikkeissä myynnissä. Maksoivat jonkun 35-50 euroa. Näppärät ja helpot käyttää sekä TOIMII =)
  8. K

    Minkä merkkinen radiopuhelin on itkuhälyttimeksi paras?

    Cobra- merkkinen on ollut hyvä
  9. K

    Yksityisviesteistä

    Miten voin laittaa yksityisviestiä jollekin..? Kiitos avusta :flower:
  10. K

    Eikö teille kotiäideille tuu koskaan huono omatunto, kun vaan maleksitte kotona? Etenkin yhden lapsen äidit?

    Juu ei tuu, mun mielestä tää on elämän parasta aikaa ja nautin siitä kun (useimmiten) osaan ottaa rennosti lapseni kanssa.
  11. K

    Yh:t, miten jaksatte pyörittää arkea?!

    Itse entisenä yh.na nostan hattua kaikille yksinhuöltajille :flower: Kannattaa pitää yhtä toisten yksinhuoltajien ja lapsiperheiden kanssa niin saa tukea ja apua!
  12. K

    jos teille tulee vieras ekaa kertaa kylään niin siivoatteko paikat?

    yritän aina vähän siivota jos etukäteen tiedän vieraista, mut yritän olla ottamatta paineita, en ole muutenkaan tip top ihminen siivous asioissa.. :)
  13. K

    Mihin rakastuit puolisossasi?

    Ensin ihastuin silmiin ja komeaan olemukseen.. B) Sitten rakastuin miehen luonteeseen ja nyt olen saanut huomata, että on myös perheestään huolehtiva kunnon mies =)
  14. K

    Kangasala!

    Äiti 31 vuotta ja vauva 4kk kaipailisi seuraa muista äideistä päivisin, miksei myös lenkki/ uinti seuraa iltaisinkin.

Yhteistyössä