Mies teki nyt kyllä jotain varsin erikoista...

  • Viestiketjun aloittaja Madma
  • Ensimmäinen viesti
Madma
...Ja niin ihanaa! Olen tässä koko aamupäivän itkeä tuhertanut..

Olen ollut jo pitkään sairaslomalla raskausvaivojen takia ja sen takia varsin turhautunut ja tuskastunut kun en oikein pysty kotonakaan mitään tekemään..

No tänään tuli postissa mulle kirjekuori, siellä oli kortti jossa oli teksti:

Vaimoni

Olet elämäni nainen.
Tuet minua,
kun tukea tarvitsen ja tiedän,
että voin luottaa sinuun.
Olet kaunis ja empaattinen,
parempaa kumppania mies ei
voisi saada.
Minä rakastan sinua ja
olen onnellinen, että olet vaimoni.

t.Miehesi
 
Apuva...mä kuolisin nauruun tai johonkin ihmeelliseen häpeäntunteeseen, jos saisin tuollaisen mieheltäni :ashamed:

Rakkautta on, tunteet näytetään, saan päivittäin pusuja ja haleja jne mutta silti tuo menisi kategoriaan "wtf?!" :snotty:

Erittäin kivaa kuitenkin, että ap tykkää :)
 
Mari
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Apuva...mä kuolisin nauruun tai johonkin ihmeelliseen häpeäntunteeseen, jos saisin tuollaisen mieheltäni :ashamed:

Rakkautta on, tunteet näytetään, saan päivittäin pusuja ja haleja jne mutta silti tuo menisi kategoriaan "wtf?!" :snotty:

Erittäin kivaa kuitenkin, että ap tykkää :)
Peesi :)
 
oi ihanaa
ihana <3
melkeen tuli mullakin itku :)
miehet aina luulee että naiset tarvii rahaa, timantteja yms.. vaikka just tuollainen pieni ja yksinkertainen, ihanan romanttinen huomion osoitus on kaikista paras ja lämmittää mietlä eniten. ihana mies sulla ap :)
 
?
sun mies tuskin uskaltaa mitään yrittääkään jos sun reaktiot on tota :/
miten voitte olla noin epäromanttisen tylsiä?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Apuva...mä kuolisin nauruun tai johonkin ihmeelliseen häpeäntunteeseen, jos saisin tuollaisen mieheltäni :ashamed:

Rakkautta on, tunteet näytetään, saan päivittäin pusuja ja haleja jne mutta silti tuo menisi kategoriaan "wtf?!" :snotty:

Erittäin kivaa kuitenkin, että ap tykkää :)
 

Yhteistyössä