Hakutulokset

  1. T

    Tammikuu 2013 vauvat

    Onko kukaan vielä käynyt ekassa ultrassa? sain sinne kutsun ja vähän huolestuttaa toi mahdollisesti alakautta tehtävä uä.. miks se edes tehdään sieltä? kokemuksia? Tammimasu 2013
  2. T

    Tammikuu 2013 vauvat

    moikka, hei huomasin kans että mun iho rupes heti tempuilee kun tulin raskaaks. Vaihdoin meikkivoiteen cliniquen antiblemish sävyttävään voiteeseen ja hankin pesuaineen ja kasvoveden vichyltä.. multa hävis finnit ja kaikki alle viikossa. Luin kans netistä ettei kannata myöskään käyttää ollenkaan...
  3. T

    Tammikuu 2013 vauvat

    Moikka MIE84, Tosiaan mielenkiintoinen toi sun eka ultra. Mulla on menossa ihan ensimmäinen raskaus ikinä ja ultraan pitäisi pian tulla kutsu, menossa vasta 8+6, joten ei oo vielä mikään kiire. Suurin pelko on kyllä se että mitä jos mitään ei löydy, mutta yritän olla miettimättä tota ajatusta...
  4. T

    Tammikuu 2013 vauvat

    Kappas, meillä taitaa HAIMI*olla lähekkäin la. Huomasin että mun pahoinvointi hellittää kun lepään mutta palaa takaisin kun teen paljon töitä. Nyt sitten hengailen saikulla pari päivää ja nukun ainakin aamu seiskaan =)
  5. T

    Tammikuu 2013 vauvat

    Kiitos HAIMI, korjasin asian ja nyt pitäisi onnistua. Kiitos paljon kun ilmoitit:hug:
  6. T

    Tammikuu 2013 vauvat

    Moikka, ihanaa että löityi ryhmä! Meillä on esikoisen la 20.1, eli rv 8+3 menossa. käytiin eilen ekassa neuvolassaja nyt odotelaan masun kasvua. Ajattelin aloittaa odotus- blogini kirjoittamisen ja kirjoittelen satunnaisesti muutaman kerran viikossa : tammimasu.blogspot.fi hyvää oloa kaikille!!

Yhteistyössä