Hakutulokset

  1. T

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    poks poks rv 11! jee väsyttää niin paljon etten ole jaksanut edes blogia kirjoitella. blaa jos voisi vain nukkua koko aika, syöminenkään ei kiinnosta ja mies huolestu että oon laihtunut näkyvästi. laihtuminen näkyy mun kohdalla vielä melko nopsaan kun oon pikkunen :(
  2. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    äitiliinix5 ei toi voi olla laillista tieskö sun pomo raskaudesta? Itse olen kertonut just sen takia ettei tule mitään tujuu kommenttia mutta itsekin olen saanut tujumpaa palautetta. Pari viikkoa takaperin sain ensin 3pv saikkua ja sitten heti perään vielä viikon. Soitin sitten töihin ja kerroin...
  3. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    minimee oli pakko tykätä sun naimisiinmeno- kirjoituksesta. Itse olen juuri avioitunut mutta muuten olisin samalla kannalla sun kanssa. Olen itse vähän perinteisempi old school- tytsy ja musta on hassua että viimeistään silloin kun saadaan lapsia, perheessä on vielä eri sukunimiä. Ihan sama mitä...
  4. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Hassua miten sitä voi elämässä suunnitella asioita ja sitten ne voivatkin toteutua täysin eri tavalla. Ennen kun avioliitto oli millään tavalla ajankohtainen ajattelin, että haluan sitten isot häät, mega bileet, todella kalliit. Ajattelin että voisin mennä naimisiin ehkä siinä 25v...
  5. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    tyttö Tenonvarrelta i know the feeling! eilen illalla meni ääni ja tänään töiden jälkeen alkoi nousta kuume. Huomenna joudun siis taas kerran käymään lääkärissä hakemassa saikkua koska tän oloisena ei pysty tekemään töitä. Onneksi sentään kerroin jo työnantajalle niin mua ymmärretään kysymättä...
  6. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    tekee pahaa lukea sun kokemuksista. Ihan vain sen takia että on tapana pitää terveyttä niin itsestään selvänä asiana ja sitten jotenkin naiivisti luotan siihen että mun raskaus etenee hyvin, ilman ongelmia. Oot todella urhea kun käsittelet noita asioita netissä. Itse en tiedä miten reagoisin...
  7. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    anu84, surettaa lukea toi sun kokemus, kirjoitat siitä kuitenkin urheasti ja hyvä niin, mun mielestä on aina hyvä kertoa vaikeista kokemuksista, joku voi käydä samoja hetkiä läpi ja vertaistuesta on aina hyötyä, siis siitäkin että tietää, että joku toinenkin on kokenut samat asiat. Pako...
  8. T

    Ehdottakaa makuuhuoneen tapettia!

    siinä sivustossa pitäis olla joku linkki kuvaston tai vastaavan sivulle mistä näkee erilaisia huoneita niillä tapeteilla. Jos sitten Keskustassa liikkuu niin parhaiten sen hahmottaa kun käy itse liikkeessä katsomassa :)
  9. T

    Ehdottakaa makuuhuoneen tapettia!

    Ehdottomasti laittaisin Laura Ashleyn tapetit. Niillä on liike Espalla Helsingissä. Sieltä sää ajattoman kauniit ja tyylikkäät tapetit eri huoneisiin. Tarkistin muutaman kaupan hinnat eikä noi oo juurikaan kalliimpia mutta harvemmalla noita on kotona, on se Laura niin uusi liike Suomessakin...
  10. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Hei kiitos kaikille ihanista vastauksista. Enköhän selviä tosta alakautta tehtävästä ultrasta. Kyllä mä silti kysyn jos sen voi tehdä vatsapeitteiden päältä, vaikka henkisesti valmistaudun siihen toiseen. tässä nyt sitten istuskelen kotona ja otan iisisti. Oon juonut vähän teetä ja vichyä...
  11. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Kiitos vastauksistasi SANTTU81. Ihana kuulla että sulla on noin paljon lapsia jo, itsellänikin unelmissa suurperhe vaikka tässä vasta ensimmäistä odotellaan:) sun kaltaiset ihmiset ovat syy siihen että jaksaa näillä palstoilla nokua. Kiitos kun kerroit kokemuksistasi. Mua ei haittaa railumpi...
  12. T

    Tammikuu 2013 vauvat

    Mulla on ensimmäinen uä vasta 6.7 eli menossa silloin rv11+5. Kuvotusta oli pitkään aluksi ja eilen vaihtui aamulaataksi minkä jälkeen olo on ihan hyvä. Tavallaan ihan kiva että menee kerralla ohi huono olo mutta kun se laatta- olo iskee 2sekunin varoituksella työmatkalla keskustassa, not very...
  13. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Moikka kaikille, ihana muuten lukea eri ihmisten postauksia, kaikki ovat omalla tavallaan erilaisia ja mielenkiintoista on myös huomata miten erilailla ensikertalaiset kirjoitttavat konkareihin verrattuna:) Mun kohdalla taisi hetken turvottaa ihan ekoina viikkoina eikä meinannu mitkään...
  14. T

    Paljonko mun pitäis laihduttaa, jotta olisin hoikka/ normaali

    Ne kilomäärät ei niin suoranaisesti vaikuta sun kokoon, salilla kannattaa kiinteyttää ja juosta, tehdä kevyttä ja aerobista urheilua niin nesteet lähtee ja kiinteytyy koko kroppa, lisäks tulee hyvä olo. Siinä pienenee samalla vaatekokokin kunhan muistat tehdä kevyttä treeniä. Lihaksia rasittava...
  15. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Tammimasu/22/1/KÄT la 20.1.2012 menossa rv9+2 t. Tammimasu 2013
  16. T

    Pelottaa miten kätilöt suhtautuvat siihen, etten imetä

    Joo ymmärsin sun pointin muttei tota voi kutsua faktaksi. Fakta on se että moni asia voi vaikuttaa kätkytkuolemien esiintyvyyteen muttei mitään ole varsinaisesti todistettu olevan siihne johtava syy. Mun pointti tässä oli ihan vain se, että oli niitä syitä kuinka monta tahansa, niin ei voida...
  17. T

    Tammikuu 2013 vauvat

    Mie84 netissä lukee seuraavasti: Kemiallinen ts. Biokemiallinen raskaus ei ole ”huijariraskaus”: Raskaus on kyllä ihan oikeasti alkanut – siittiösolu on hedelmöittänyt munasolun – mutta hedelmöittynyt munasolut ei koskaan kiinnity kohdunseinämään eikä raskaus siten ei ehdi kehittyä...
  18. T

    Pelottaa miten kätilöt suhtautuvat siihen, etten imetä

    Hei ihan oikeesti, melko vastuutonta noin väittää. Kätkytkuolemat ovat vuosien kestäneiden tutkimusten jälkeen tuottaneet NOLLA tulosta niiden syiden selvittämisen suhteen. Tottakai kaikkea arvuutellaan ja ehdotetaan mutta ei ole riittävästi näyttöä että imettävillä olisi oikeasti vähemmän...
  19. T

    Pelottaa miten kätilöt suhtautuvat siihen, etten imetä

    Whoa miten tuju keskustelu. Ymmärrän kaikkia osaanottajia mutta loppujen lopuksi, kaikilla on oikeus omiin päätöksiin ja jokainen kantaa vastuun niistä. Miten mä näen asian niin joo tottahan se on että äidinmaidossa on ensisijaisesti luonnollisempi vaihtoehto lapsen ruokkimiseen, mutta on niitä...
  20. T

    Ensimmäisen odottajia pk-seudulta

    oho taidan olla vähän jälkijunassa tämän ketjun parissa. itse olen nkk sitten plussannut ja rv9+0 menossa :) voikohan vielä liittyä ketjuun, ekaa kertaa tässä raskaana kuitenkin ollaan:) itsestäni vielä: olen 90- syntynyt ja Helsingistä Tammimasu 2013

Yhteistyössä