Hakutulokset

  1. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Eilen testasin iltapäivällä predictorilla negan, se siitä sitten.. Mutta sais ne menkat tulla, tässähän tulee hulluksi ootellesa. Vaikka tietää, että kyllä ne sieltä tulee.. Munhan ei pitänyt ostaa testejä kesällä, eikä ressata, mutta.. :whistle: Nyt mieleni yrittää kehitellä kaikenlaisia...
  2. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Salliina, toivoa on vielä! :) Hmm.. Miksi se täti antaa taas odotuttaa itseään, vaikka jakelee näitä ennakkomerkkejä? Tais mulla toiveet nousta liian suuriks, vaikka ei pitänyt..
  3. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Ei epäselevyyksiä, etteikö ne menkat alkas tässä näillä hetkillä.. Ja taitaa jo niin monta olla plussannut kesäkuussa, ettei kahta viivaa minun tikkuun riitä ;) Mutta onnea niistä plussista, olette ne ansainneet :heart: Muistakee vain nauttia niistä kahesta viivasta, vaikka olisi kaikenlaisia...
  4. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Onneksi kesäkuu on vasta aluillaan, niin päästään Tiuhtin seuraksi plussanneisiin! ;) :wave: Mää täällä taustalla huutelen ja välillä käyn kurkkiin, nyt koitan ottaa rennosti tän rokektin kans. Kesäteloilla? ;)
  5. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    kp1/24..yk25 pyörähtää siis käyntiin. Nyt pitäs jo antaa olla.. Ja ootella sitä "vahinkoa" ;) :saint::whistle: Noo, saapahan kesällä käydä patiolla ;) Hmm, tuo vaan tarkottaa sitä, että mun pitäs sit opetella patiolla istuminen ja tissuttelu. Onnistuukohan? :D Kun ei tuota siiteriäkään tuu...
  6. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Missä mun piinailukamut on? :O Ja missä täti, yleensä se ei täältä myöhästy, vaan saattaa saapua jopa etuajassa taikka sitten kellontarkasti ennen iltapäivää.. Nyt se taitaa pittää vaan hullua jännityksesä ja hyvin onnistuu siinä näköjään.. Niin toiveitako, eihän mulla.. :whistle:
  7. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Voihan tissit ja testailuhimo.. Siis menin suoraan asiaan :D Tissejä siis on särkeny mahottamasti, mutta sehän on myös menkkaoire (ei kait mulla kyllä ennen näin oo särkeny :whistle:). Eilen kyllä alako se tuttu "reisiä reppii" -tunne, se täti aina ilimottelee tulostaan tuolla, että reisiä...
  8. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Moimoi :wave: Täällä piinaillaan ja kovaa, vaikkei pitäisi. Olo tosi seesteinen, lämmöt olleet omituisen korkealla iltaisin ja paleltaa (eilenkin 36.2, ennen 35.5 vai merkkaako tuo lämpöjen nousukaan mitään? :D), tiiän, ettei tässä kierrossa oo mahiksia, mutta.. Raskausunet ovat myös joka...
  9. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    MeaMinnis: Ai että toi on niin ärsyttävää, kun muka näkee jotain ja sitten joutuu arpomaan.. :( Mikä kiertopäivä menossa? Anu: Kiertopäivien lisääntymisen myötä se plussanenkin sieltä vahvistuu! :) Ihanaa :heart: Voi että minnuukin on nyt kolmena iltana palellu ihan hirveesti! Joutunu...
  10. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Omppuf: Ei sentäs, vaikkei kaukana siitä olekkaan ;) Yk:t oli vain jo maaliskuussa 22 ja nyt laskujeni mukaan on yk24, seukki kierrossa alkaa siis 25. Eihän täsä ite pysy ennää ees laskuisa mukana! :whistle: Meliah: Tutkimuksiin hakeutuminen oli tarkotuksena nyt toukokuun aikana...
  11. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Moikkelimoi! Täällähän porukka plussailee, ihanaa! :heart: Täällä mennään kp15/24 ja yk25(?) Ei hitto.. :'( Mutta uskon, että kevät on hedelmällistä aikaa, kun luontokin heräilee kukkimaan ja pienet taimet nousee maasta esiin :saint: Kohta se meilläkin "taimi" kasvaa ;)
  12. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Moimoi! Täältä lähettelen oikein kovat tsempit kaikille, jotta nyt osuis THE KIERTO kohilleen! :) Täällä mennään kp11 ja ovistestaukset alotin kp8, mutta vasta eilen sain plussat kehiin. Testasin klo.11, klo.17 ja klo.21, ettei vain mene ohi :kieh: Tuo keskimmäinen plussa oli vahvin ja...
  13. R

    Hakeutuminen lapsettomuustutkimuksiin

    Pelottaa, jännittää, hirvittää.. Ja ärsyttää.. Monenlaisia tuntemuksia on ilmassa täällä suunnalla.. Tilanne: Minulla on 7-vuotias poika ja nykyisen mieheni kanssa yritetty lasta pian kaksi vuotta. Toukokuu on takaraja lapsettomuustutkimuksiin hakeutumiselle ja siltä näyttää, että sinne se on...
  14. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Moimoi! Pääsiäinen alakaa olla ohitte ja ei muuta ku nokka kohti uutta yrityskiertoa. Pyh sanon minä.. |O Elikkä pitkäperjantaita ei tarttenu piinailla, kun täti päätti taas saapua päivää ennen aikojaan eli kp:t jäi taas kakskolmoseen.. Mitähän tää nyt on, ku lyhenee tuo kierto vaan..? No...
  15. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Heippa meliah :) Täällä mennään vasta kp21/24 =) Kun menkat alkoivat 13.3 (päivän etuajassa). Mainitsin jo aikasemmin, mutten tajunnu punasella laittaa sitä :) Huomenna plussa yk22 kp22? ;) No eih.. Ei kait sitä vielä voi testata.. :whistle: Dpo ois huomenna 12-13, jos ovis on tapahtunu sillon...
  16. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Moimoi! Kumma kyllä, kun nyt tänään muistin yhtäkkiä, että ainii, ne menkat pitäs alkaa perjantaina. Miten meinasin unohtaa kuumeilun ja piinailun?! :whistle: Ennen ku on laskettu päiviä ja mietitty asiaa harva se tunti.. :P Raskausoireena oireettomuus ;) Ja nyt taas se krooninen...
  17. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Onnea Vili-Jonkka ja tähtitaimi!! :) Mikä oli kp ja dpo, kun testasitte? Löytys kait se tuolta, mutta.. :whistle: Huh, vielä pitäs viikko jaksaa pitää testit kaapissa, aikasemmin en kyllä testaa, ettei mee ihan överiksi :D Pitkänä perjantaina ois siis menkat luvassa, tulee tosi pitkä...
  18. R

    No niin,mitäs siellä lääkärillä sit tehdään kun pitäs toimittaa lääkärintodistus töihin(töiden aloitus)

    Onneksi olkoon vakkaripaikasta! :) Meillä piti (sai) käydä työterveyshuollossa. Ensin labrassa, sitten työterveyshoitajalla ja lopuksi lääkärille. Hoitaja ja lääkäri selvittivät molemmat labratuloksista. Hoitaja kyseli tarkemmin suvun sairaudet, yms perustiedot ja työstä, että millasta se on...
  19. R

    Kuvia plussatesteistä

    Moikka! Tuohon juron-jauren viestiin kommentoin, että mulla liuskaovistestit ovat näyttäneet plussaa menkkojen lähettyvillä eli kp23-24/24, sen mitä niitä olen huvikseni tuossa kierron lopussa tehnyt :D Muilla näin? Onnea vain plussanneille, tuun perässä kohta ;)
  20. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Taijan mennä kp:llä 15 tänään :wave: :) Päivät lähenee "loppuaan" ja jännitys tiivistyy! :D Kohta alkaa tulla ne kuvitellut raskausoireet, jotka ovatkin vain menkkaoireita :D Kuinka aikasin kannattaa oikeesti testata, dpo mikä? Miksi ei malttais oottaa? Täällä palstalla kun pyörii, niin tää vaan...

Yhteistyössä