Hakutulokset

  1. S

    Inseminaatio 2015

    Joo nans hyvä kuu tulossa :D mä en kyl nyt oikein tiedä kaks isompaa munarakkulaa oli kasvanu (molemmat vasemmalla) ja nyt keskiviikkon uusiks ultraa ja laitetaa irrotuspiikki sitte torstain inssi koska lääkäri lähtee siitä sit viikonlopun viettoo ja maanantai saattas mennä jo myöhäseks :D no...
  2. S

    Inseminaatio 2015

    Hulda84: Paljon paljon onnea plussasta :) Lilliputti78: Miten sun kävi lääkärin kans juttelun jälkee? nans: Entä sun inssi :) miten se meni? Omasta tilasta ei viel kommentoitavaa. Tänää viimenen letrozol Pahottelut kun en osaa (vielä) korostaa tekstejä ainakaa puhelimella :| tarvii opetella.
  3. S

    Inseminaatio 2015

    Kysy!! :) ja jos onnistuu ni on aikasemmin jotain mitä oottaa ja tammikuuki tulee nopeemmin jos vaikka sattuu ettei tokallakaa inssillä tärppää :) tiedän noi sekavat fiilikset ja varsinki kierron alkupäivinä iskee epätoivo :( mut kyl me vielä raskaudutaan ja saahaa nyytit sylii!!
  4. S

    Inseminaatio 2015

    No toivottavasti pitkä odotus palkitaa tammikuussa ja kaikki menee hyvin!!
  5. S

    Inseminaatio 2015

    Toivotaan näin ja eiköhän sillä onnistu :) on vaan kovin pitkän kuulonen aika odottaa tuonne tammikuulle :( mutta nopeesti sekin sieltä tulee :)!!
  6. S

    Inseminaatio 2015

    Voi harmi lilliputti78 :( luovutatteko kokonaan nyt sit tän inssin suhteen? Vai yritättekö tässä ennen tammikuuta vielä? Mul oli eilen sunnuntaina kp 1 ja huomenna pitäs alkaa ottaa tota letrozolia. Tää vast eka inssi ja ekat letrozolit, joten en tiiä miten ne vaikuttaa ovulaatio ajankohtaa mut...
  7. S

    Inseminaatio 2015

    Lilliputti78 mä oon käsittäny asian niin, että luteaalivaihe voi vaihdella 1-2 vrk? :D eli ihan hyvin voit olla raskaana vaikkei testi vielä näytäkkään ;)
  8. S

    Inseminaatio 2015

    Hei vaan kaikille Olen taustalla seurannu eri ketjuja vauvakuumeesta ja lapsettomuudesta. Nyt ajattelin rohkaistua ja hypätä itsekkin mukaan. Miehen kanssa ollaan oltu 3 vuotta yhdessä ja 1,5 vuotta yritetty esikoista tuloksetta. Nyt kesäkuussa hakeuduttiin lapsettomuus tutkimuksiin sillä...

Yhteistyössä