Hakutulokset

  1. S

    Inseminaatio 2015

    En enää niin aktiivisena kirjotellu vähään aikaan. Välikierto puolessa välissä ja lääkärin kanssa juteltu jatkosta. Inssejä ei kannata kuulemma enää tehdä eli seuraavana kokeiluun ivf. Mut voi siis poistaa listoilta. Parempaa onnea muille :)!!
  2. S

    Inseminaatio 2015

    Petraus täällä odotellaan miten sulla menee? :) Onnea haamusta:love: Thelma_ tää on kyl henkisesti tosi rankkaa :( toivotaa et neljännestä inssistä tulis kaivattu tulos. Täällä testattu eilen nega. Pakko pitää välikierto. Mitä te muut ootte mieltä kannattaako neljäs inssi vai suoraan ivf...
  3. S

    Inseminaatio 2015

    Tuuti81 :unsure: en tiiä mitä sanoa voimia kovasti!! Thelma_ täällä sama dpo 9 ja hankalaa on. Vaikka usko insseihin on täysin olematon silti pieni toivon kipinä ja kauhee tarkkailu. Onko sul ollu oireita tai tuntemuksii? Mul viime keskiviikkon oli tullu vähä verta suojaan (pidän koska...
  4. S

    Inseminaatio 2015

    -bella tervetuloa mukaan!! Itselläni oli tässä kierrossa menopur ja sain siihen myös pistoskoulutuksen, jonka kertasin sitte miehelle joka sai pistää :D neula on pieni ja pistäminen ei satu toisin ku pregnyl ni menopur ei edes kirvelly. Ainoo haaste oli saada ruiskuun oikea määrä ilman et tuli...
  5. S

    Inseminaatio 2015

    Tuuti81 käsittääkseni kypsyneitä oli 4 mut tuo neljäs oli jotain 17mm luokkaa. Mustaki se kuulosti vähä hassulta neljän follin kanssa yrittää mut kai se haluu ihan tosissaa must mahollisimman nopeesti eroo :D Mut jos sieltä nyt se plussa pärähtäis :love: ja maksimissaa kolme sydäntä sykkis :)
  6. S

    Inseminaatio 2015

    Ainii ja vielä toivo ääneen että ei tulis kovin montaa vauvaa koska silloin täytyy keskeyttää osa ja riski siinä et sit menee kaikki kesken..... hohhoh
  7. S

    Inseminaatio 2015

    En mä enää pysy kärryillä o_O mut hurjasti onnea kaikille plussanneille :love: ja tsemppiä piinailijoille :) Mulle tehtii perjantaina kolmas inssi menopurilla oli kasvanu 11 munarakkulaa joista kolme oli yli 20mm. Nyt jos ei ala onnistua ni tarvii miettii jatkaako enää insseillä vai siirtyykö...
  8. S

    Inseminaatio 2015

    Ihana mursu83 tuo autto kyl suuresti. Olin unohtanu jo kaikki todennäkösyydet :) jookos79 onneks tää alkukierto menee aina nopeesti ni pääsee taas piinailemaa :) miten teillä menee? :) Lääkkeiden hinnoista vielä sen verran et googlettelin tota menopurin hintaa ja kallein oli 419,06€ / YKSI...
  9. S

    Inseminaatio 2015

    Vau tännehän on tullu ihan hurjasti tekstiä :) ja uusia tervetuloa :) ja jookos79 :love: paljon onnea :love::love: Mä testasin tänää negan eli kohti kolmatta inssiä :unsure: lääkkeeksi vaihtuu menopur
  10. S

    Inseminaatio 2015

    Jookos79 joko sulla tällä viikolla on se ultra? Susanna38 ihana ku jaksat päivitellä tätä ketjua vielä :) vaikka oot jo plussannu.Ja hei koht alat tuntee sen pienen potkut :love: Mullaki ollu pientä kipuilua joskus vasemmalla joskus kohdun kohalla ja joskus oikeella mut hyvin vähästä. Oon...
  11. S

    Inseminaatio 2015

    Kiitos jookos79 :) ois paljo helpompaa jos ois yks selvä oire et nyt ollaa raskaana ja kaikki on hyvin :) mut tää on tät ootteluu. Toivon niin kovasti et tää sun murunen ois nyt ihan oikeesti 9 kuukauden päästä terve vauva :) Mä en oo viel miettin et mitäs sitte jos insseillä ei onnistu. Nyt on...
  12. S

    Inseminaatio 2015

    Murmeliotus kiitos tarinastasi ja onnea :love: Jookos79 miten menee? Onko viiva vahvistunu? Reuna mul on torstaina inssi. Nyt oli kasvanu vaa yks folli oikeelle 19mm oli jo :) limis oli 2cm. Jos tää ei nyt tärppää ni sit aletaa pistostokset Tälläin nopee päivitys :) ja takas töihin :)
  13. S

    Inseminaatio 2015

    Jookos79 :love: ihana kuulla haamuplussasta mä ainakin iloitsen sun puolesta jo nyt!! Molemmat peukut pystyssä et tää nyt menee loppuun asti!! Petraus ei käy kateeks. Mut kyllä se aika unohtuu ku ne kaks viivaa pärähtää testiin :) Millon sulla seuraava inssi sitte? Ens kuussa? Ootteko muuten...
  14. S

    Inseminaatio 2015

    Sieltähän se kp1 sit saapu taas. Melkein kävi jo uudestaa toivo elää ku lugejen lopetuksesta kuudentena päivänä vasta alko vuoto :) niihän tää on odotusta joka toivottavasti palkitaan vielä :) hirvittää vielä rahatilanne kyllä ku yksityisellä ollaa mut tinkii sit jostain muusta :) vielä ei oo...
  15. S

    Inseminaatio 2015

    Nii ja petraus jookos79 mul tuli torstaina täys romahdus (en tiiä miks tuntu pahemmalta ku muina kertoina) :( joten tiedän. Välillä tuntuu jopa et on tehny jotain niin pahaa ettei ansaitse lasta :( mut kyl tää tästä nokka kohti uusia pettymyksiä. Ite en jaksa uskoo et tuun koskaa saamaa sitä...
  16. S

    Inseminaatio 2015

    Ekana onnittelut babul :) Meillä inssi nro1 ei tuottanu tulosta. Torstai aamulla testasin negan ja lopetin luget ja nyt odotellaan koska alkaa kp1 :unsure: Mites muut? Jookos79??:)
  17. S

    Inseminaatio 2015

    Mul on nyt pp10 menossa ja menkkajomotukset eilisestä asti et et:unsure:. mul vasta eka kierto nyt näillä hormooneilla mut en oo huomannu mitää merkittävää muutosta. Paitsi ovulaatio oli tosiaanki selkeempi ja kesti sen pari tuntia :D mielialoista en laita mitää koska oon tässä inssin jälkee...
  18. S

    Inseminaatio 2015

    Kiitos susanna38 vastauksesta. Meijän lääkäri on vähä sellain et se ei kerro mitään. Eikä tajuu käynneillä kysyy sit vaa jälkikäteen yrittää googlailla :D nans tsemppiä ivfiin :) ja pahoittelut menkoista thelma_ :unsure: seuraavasta inssistä tärppi sitten:) Jookos79 kysymykseesi, ennen ekaa...
  19. S

    Inseminaatio 2015

    Siis mulla oikeesti ois ollu ovulaatio eilen/tänää mut koska se lääkäri piti pe-su vapaata ni sain keskiviikkon irrotuspiikin ja torstain menin inssii :D ei kovin korkeella odotukset tän kierron suhteen. Tsemppiä sinne myös :) kohta pääset säki piinailee :)
  20. S

    Inseminaatio 2015

    Petraus miten sulla kävi oot kai jo testannu. Saitko plussan testiin tiputtelusta huolimatta? :) Thelma_ hei me mennään melkein samoissa mulla testipäivä 6.8 Vaavikuume80 tervetuloa mukaan :) Mulla inssi oli torstaina ja perjantaina laitoin ekat lugesteronit (mahdollista raskautta...

Yhteistyössä