Hakutulokset

  1. A

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Voi,kuinka ihana vauva,tosi kaunis :hug: onnea sydämmestä :flower: :flower:
  2. A

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Hyvää ystävänpäivää kaikille :hug: tässä sitä nautitaan auringon paisteesta.Pikkumyy,kyllä kaikki kääntyy vielä hyväksi :heart:
  3. A

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Hyvää ystävänpäivää kaikille :hug: tässä sitä nautitaan auringon paisteesta.Pikkumyy,kyllä kaikki kääntyy vielä hyväksi :heart:
  4. A

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Täs nyt eletään jännittäviä aikoja,ensimmäinen neuvola 27.2 joten silloin tiedän viikotkin varmemmin,jotain lokakuun puoliväliä eletään kun on laskettuaika.Mutta katsotaan nyt rauhassa miten kaikki sujuu :heart:Kaikille joilla suuria suruja :hug: ,sateen jälkeen paistaa aina aurinko :flower:
  5. A

    Ei enää toivoa

    Hakeudu nyt ihmeessä ava-klinikalle,ympäri Suomea niitä löytyy,apua saat varmasti,ja toimi heti,ihan aikuisten oikeesti :hug: Olet niin nuorikin vielä :flower:
  6. A

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Ensin jaksmista koko pikkumyyn perheelle,kikki kääntyy vielä parhain päin,vaikka surussa sitä ei niin ajattelekkaan.Itsellä asiat hakevat pikkuhiljaa omaa paikkaansa,ja kyllähän tässä iloisiakin uutisia on raskaus testi näytti nyt sitten plussaa,jotenkin vaan ei todeksi tahdo uskoa,ja tietysti...
  7. A

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Hei taas,aikaa kulunut,käyn kyllä lukemassa teidän juttuja,ja kyyneleet silmissä sinua myy olen miettinyt,olen laittanut kädet ristiin puolestasi,niinkuin monen muunkin puolesta,jaksamista kaikille :hug: itsellä putosi puolet elämästä pois,voin ehkä joskus kertoilla kun itse saan vähän voimia...
  8. A

    Hyvät jatkot

    Oikein hyvää vointia kaikille odottajille,keskityn nyt muihin asioihin ja saatan palata joskus,erityisesti rva pikkumyylle onnea,niinkuin tietysti kaikille :hug: Kerrankin saa sanoa että voikaa paksusti :hug:
  9. A

    Aina sama juttu,harmittaa

    Mitenköhän sitä osaisi aina asennoitua siihen että raskaus ei ehkä enää alakkaan.Aina sitä miettii että,josko nyt tämä oire olisikin merkki raskaudesta,tai josko nyt olisi paha olo,taidan olla kuin koira emo joka vale raskautta hankkii =) Ei minulla vielä kuukautiset ole alkanut,vaan kun koko...
  10. A

    Punaisia viivoja

    Mukava seurata kun täällä niin moni raskautunut,itsellä huomenna lääkäri ja katsotaan miten tässä apua voisi saada,ja sittenhän alkaa taas yritys kun ovulaatio viikon päästä,ei mutta kun :hug: kaikille odottajille ja toivojille myös :hug:
  11. A

    Punaisia viivoja

    Siinäpä se jännitys taas tältä kuulta,menkat alkoi aamulla,ensi tiistaina lääkäri,kun siirsin sen,minkäpä tälle mahtaa,katsellaan taas uutta siirtoa,mutta periksihän ei anneta :'( vaikka potuttaa,niin kyllä tämä tästä jälleen kerran,mut mukana odotuksessa,Rouva ja Tiuhti :hug: :hug:
  12. A

    Punaisia viivoja

    Mitä pikkumyy,miltä lääke on tuntunut? Milloin sinulla pitäisi kuukautisten alkaa?Jänskättää meidän molempien puolesta.Meillä mies niin täysillä mukana,että teen varmaan testin ensin hänelle,ihanaahan tämä tietysti on,välillä vaan tulee fiilis,et mitä taas jos ei onnistukkaan.Mukavaa...
  13. A

    Onhan vai onkohan

    Oikeesti tällä palstalla on mukava kirjoitella omista tunteistaan ja mukava jakaa niitä muiden kanssa,eikä täällä nyt pelkästään ilo uutisia aina näe :( mutta surullista huomata kuinka katkerana joku on kun on äidiksi tullut,toiset yrittävät ja haluavat vilpittömästi tulla raskaaksi ja saada...
  14. A

    ei tärpännyt

    Ei tärpännyt tässäkään kuussa :'( ,vaan jos niin on tarkoitettu,niin olkoon niin,en kylläkään heittänyt kirvestä kaivoon.Minnille kiitos viestistä,ja :hug: ,olen iloinen puolestasi.Minä olin muuten yhdeksäntoista kun sain esikoiseni,ja kaikki meni loistavasti,imetin vuosi ja neljäkuukautta,enkä...
  15. A

    ei ikä ole este

    tänä päivänä kuuskymppisetkin on nuorekkaita,meneviä ihmisiä,että jos lapsen saa vaikka 45vuotiaana ja lapsi pääsee ripille kun itse oot kuuskymmentä,ei se mielestäni mikään kauhea juttu ole,sitäpaitsi,olla äiti vanhempana juoksut juostu ja elämä tasapainossa,sehän on lapselle vaan...
  16. A

    vaavin tekoa

    hei,pikkumyy.ollaan siis 65-molemmat.meidät vihittiin 27.7.2007.onnea sinullekkin.niin onko sinulla muita lapsia?mukava olis kuulla sinusta enemmän,olen nimittäin kotona ihanan kaksivuotiaani kanssa ja joskus tuppaa oleen aikuisen kanssa siskon puute =)
  17. A

    vaavin tekoa

    42 vuotias,,viime kesänä mennyt uusiin naimisiin ja nyt saisi vauva tulla jos onnistuu.huhtikuussa otettu kierukka pois,silloin tehtiin tutkimus et,hyvät mahkut vielä onnistua,nyt puolivuotta oltu ilman ehkäisyä,ja nytkin oottelen ja toivon että menkat ei alkaisi,mistähän tuota kärsivällisyyttä...

Yhteistyössä