Hakutulokset

  1. H

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    nökö-81 Meillä nukutetaan ruokailuun, joko pulloon tai rinnalle. Alussa oli vaikeaa rinnalta sänkyyn siirtäminen: poika heräsi siihen heti ja karjui kun ei tykännyt. Nykyään onneksi tottunut pinnikseensä =) Muutenkin unirytmi tasaantunut sellaiseksi, että öisin pääsääntöisesti nukutaan, vain...
  2. H

    Vauvan pakaroitten väli todella punainen,mikä avuksi?

    Meillä toimii ihottumaan runsas Bepanthen ja ilmakylpy jokaisen vaipanvaihdon yhteydessä. Voi hoitopöydällä mennä reipas puolituntinenkin, kun äiti rasvailee ja puhaltelee =) En osaa muuten neuvoa kuin että kokeilkaa, jos tottuisi olemaan jotenkin muuten kuin mahallaan? Ehkä se punoitus...
  3. H

    Vatsamakuulta selinmakuulle, milloin?

    Nohjaa, äsken kun kokeiltiin, niin poika vaan ähki ja pähki vihoissaan. Ei vissiin tainnut muistaa enää, miten eilen kieriskeltiin! :D
  4. H

    Vatsamakuulta selinmakuulle, milloin?

    Minkä ikäisenä teidän vauvanne on lähteneet kierimään? Eilen meidän poika monta kertaa kampesi itsensä vatsalta selälleen ja on vasta vajaa kuusi viikkoa vanha!! Mä en saata uskoa tätä, oonkohan nähnyt unta :o
  5. H

    Rintapumpuista!

    Niinpä tietysti.. Voihan ne osat "steriloida" vaikka keittämällä. Mulla ei taas aivot yhtään pelaa! Liekö jotain tekemistä väsymyksen kanssa.
  6. H

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    Jaana Sitähän minäkin, että hormoniperäisiä ovat nuo näppylät... Aluksi epäilin jotain allergiaa, kun punoittaakin joskus näppyjen ympäriltä. Mutta eipä neuvolassa mitään allergiasta sanottu, joten luotan että harmitonta on. Verihyytymistä sen verran, että vuodeosastolla kuulin kun tyttövauvan...
  7. H

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    Mulle voi laittaa listaan yhden tähden, poika on meidän esikoinen. Pika pikaa kirjoitan... Onko muiden vauvoilla näppylöitä kasvoissa? Onkohan ne jotain hormoniperäisiä? Näyttää ihan kuin pikku mies olisi puberteetti-iässä :D Ostin rintapumpun eilen. On mennyt niin pullovoittoiseksi...

Yhteistyössä