Hakutulokset

  1. plussattu

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Hei kaikille! Siitä onkin pitkä aika kun viimeksi olen täällä kerennyt käymään. Viikot on menneet nopeasti eteenpäin. Masu alkaa näkymään kivana pömppö mahana, ei voi enää oikein salailla keneltäkään. Voi olla että jotkut katsoo että oon lihonut, mutta kun oon aina hoikka ollut ja tää mahan...
  2. plussattu

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Heippa kaikille! Ja onnea uusille odottajille! Niin paljon tullut uusia odottajia ettei oikein pysy perässä :D Miulla on ollu nyt pien tauko etten ole jaksanut kuulumisia kirjoitella. Mutta siis, ensimmäinen neuvola käynti takana. Mies oli mukana ja mein terkkaritäti on älyttömän mukava! :)...
  3. plussattu

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Onnittelut kaikille uusille odottajille!:flower: Pahoinvoinnista ja ravitsemuksesta, kannattaa pitää ruokarytmistä hyvää huolta ja syödä tasaisin väliajoin 2-3h välein niin verensokeri pysyy tasaisena. Kannattaa myös suunnitella ateriat mitä päivän aikana tulee syötyä ja erityisesti tietenkin...
  4. plussattu

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Britney, tuo nälkä on ihan tuttu juttu! Oon huomannut, että vaikka päivän aikaan syö säännöllisen väliajoin ja kun käy nukkumaan, niin nälkä on herättänyt jo nyt parina aamuna miut syömään. Eilen ja tänään heräsin 7 aikaan aamulla. Eilen aamuna ei enää tullut uni, joten oli pakko vaan laittaa...
  5. plussattu

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Kaikille tasapuolisesti onnea!! :flower: Miulla raskausviikkoja nyt 5+4. Ensimmäinen raskaus. Miullakin on ollut jo nyt kohta parin viikon ajan menkkamaista tunnetta mahassa ja selässä, tiesin että kohtulihas se siellä tekee kasvuharjoituksia, mutta viime yönä se muuttui ihan menkkakivuksi...
  6. plussattu

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Sama täällä, tekis mieli kertoa kaikille..:D ensiksi ajateltiin kertoa meidän vanhemmille ja sitten muille. Tuntuu vielä jotenkin epätodelliselta tää uutinen itsellekin. Nyt on neuvola aika varattu kolmen viikon päähän, nyt viikkoja 5+2. Jee! =)
  7. plussattu

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Heippa, plussattu 25v. ilmoittautuu mukaan. Eilen ja tänään plussattu. =) Ensimmäinen tulossa! :heart: Kierto ollut niin epäsäännöllinen, että arvaukseksi menee LA ja viikot. Mutta LA joka tapauksessa ajoittuu välille 20.-25.11.11. Soitan neuvolaan tänään. Kerron sitten mitä viikkoja mitat...

Yhteistyössä