Hakutulokset

  1. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    =) Saavuin juuri iltalenkiltä lasten kanssa. Oli ihanan kirpsakka ilma. Alkoi pimeys laskeutumaan, joten tultiin puis :D
  2. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Saat jaffe anteeksi =) :wave:
  3. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    *nielaisee viimeisen palan kylmästä HK:n sinisestä ja sinapista* :ashamed:
  4. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Jotenkin tuli sellainen olo, että näin on käynyt ennenkin :saint: :laugh:
  5. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Mä kysyin tuolta esikolta että miksi sä sen korvaan laitoit. Sanoi että kun korvaa kutitti. :laugh: Tämän jälkeen kysyin että onko toisessa korvassakin. Tyttö sanoi että JOO, kysyin uudestaan että laitoitko tähänkin korvaan helmen...tyttö sanoi EN. Yritin katsoa lampulla mutta en nähnyt...
  6. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    :o :snotty: =) :wave:
  7. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Mulla oli tänään jännittävä ilta lasten kanssa. Ukko oli jurttia nostamassa. Esikko tuli sanomaan mulle: "Äiti, mulla on helmi korvassa" :o Hain taskulampun ja totesin että joo-o aito hama-helmikorvahan tässä näkyy. Aluksi neito pelästyi kovasti ja heittäytyi hysteeriseksi. Yritin...
  8. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Mä löysin kaverilta saadut Vikingin talvigoret alakerran muovikassista. Kokoa 26, varmaankin vielä iso tälle talvelle vai??? :xmas: Mitä mieltä olette käytetyistä kengistä noin yleensä lapsilla? Pojalla viime talvena pidin isosiskon 22 numeron Kuomia, mut käyttö on ollut niin vähäistä...
  9. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Kieli tippuu... :p :laugh:
  10. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Meillä poitsu nukkuu nykyään päikkärit sisätiloissa, ei vaan rauhoitu rattaisiin enää. Taitaa ulkona olla niin paljon mielenkiintoista katseltavaa. Öisin poika myös potkii peiton pois, mutta oon pukenut sitten kokoyökkäreitä päälle juuri tämän vuoksi. =) Aamulla mielellään tulee äipän...
  11. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    :D Hienosti oot jaksanut pitää palstaa pystyssä! :flower: =)
  12. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    :xmas: Ulkoiltiin oikein kunnolla. Samalla virittelin viljakuorman pressuun kiinnitysnaruja. :xmas:
  13. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Sä oot väärässä paikassa! :xmas: Niistä nenä ja seuraa perässä. :D
  14. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Tää kans alkaa käymään jo säästöliekillä! :xmas: Öitä Vinjalle! :wave:
  15. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Tahtia putoaville mukeillekko? :laugh:
  16. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    *hakee joglöörivermeet, istuu keittiöjakkaralla rantapallon päällä ja heittelee ilmaan muumimukeja* :xmas: :laugh:
  17. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Ostatteko kahdenlaiset kengät? Täällä maaseudulla tarvii toisinaan pitkävartiset talvikengät, jos ei oo lumityöt tehtynä. Myös nilkkurit sitten taas mukavat laittaa kauppareissuille tai kyläkäynneille. Ainoo vaan et nyt ku on kaksi muksuu nii tarvis sit ostaa neljät kengät :o
  18. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Tiedä vaik tulenkin! ;) =)

Yhteistyössä