Hakutulokset

  1. H

    Talvilomasta

    Kiitos. :flower:
  2. H

    Talvilomasta

    Olen aloittanut työssäni 7.10.07. Liitto on palvelualojen ammattiliitto, onko minulla talvilomaa? En tarvitse vastauksia kuten: - katso tes:sitäsi - kysy palkanlaskijaltasi Oletettavasti minulle ei vielä kuulu talvilomaa, varmistan vain asiaa täältä, kun täällä on varmasti minua...
  3. H

    Lokakuun -08 kullannuput

    Toiveikasäiti, josko kyseessä on oksennustauti? Esim. norovirusta on nyt runsaasti liikkeellä.
  4. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Huomenta. Enhän minä voi olla ainoa, joka pyörii täällä 41+ viikoilla?! Tove, NeitiNokkonen, Gabrielle, petunia JA tellervo sekä Nirppu: ottakaa rauhallisesti ja asennoitukaa asiaan niin, että menette yli lasketun ajan, sitten se onkin mukava yllätys jos lähtö tulee aiemmin.. :)...
  5. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Huom. Teksti sisältää yökötysasioitakin, älä lue, jos olet herkkis. Omanapaista tekstiä alla: Salsai ja NeitiNokkonen, samat fiilikset täällä! Tämä kolmas (ja viimeinen) onnistunut raskaus on ollut kyllä niin ihmeellinen alusta asti. Ensin oli etinen istukka ja ennenaikaisia supistuksia...
  6. H

    Mikä Phillipsin itkuhälytinmalli kestää -10 astetta?

    Nyt on googletettu ihan tarpeeksi, vastaus löytynee helpommin täältä! Minkä Phillipsin itkuhälärin käyttöohjeissa sanotaan, että kestää 10 astetta pakkasta?
  7. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    TO, kyllä sulla ainakin kivut tuntuu ihan oikeissa kohdissa. Yritä parhaasi mukaan saada tunnin verran supistusten välit ylös. Minä lähdin esikoisesta sairaalaan kun niitä tuli 10-12-13 minuutin välein. Ja siis asuimme sairaalan lähellä. Siitä kyllä odoteltiin vielä 7 tuntia, että ei ollut...
  8. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Toiveikasodottaja, mä tunnen suurta sympatiaa sinua kohtaan. Mutta tiedätkö, jos ja kun se synnytys tästä nyt lähtee kuitenkin ihan itsellään (ensi yönä), niin kaikki tämä itutus ja hermoilu ja masennus unohtuu. Usko pois. Sitten kun ne oikeat supistukset alkaa ja pääset tositoimiin, niin...
  9. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Huomenta. Edelleen ollaan kasassa. Miten toi Pöppiäinen muuttaa koko ajan? Se on aika rankkaa ihan normaalistikin, saati näin viimeisillään. Mä olen päässyt mielenrauhaan tämän synnytysasian kanssa, mutta muu maailma vissiin ei. Mä ihan oikeasti pahoitin mieleni jo tänään, kun...
  10. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Tiihu kiilaa... :D Eikun mahtavaa!!! Lisää näitä! Johanna 40+4
  11. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Meelan kanssa ollaan vietetty samantyyppistä eloa.. Heräsin yöllä n. 2 aikaan siihen, että vatsaa sattui ihan sairaasti ja tajusin kyllä aika äkkiä, että nyt on hätä. Siinä meni sitten noin tunti, kun tuli molemmista päistä ja lujaa. Sen jälkeen supisteli 20 min. välein, 5-6 välillä sitten jo...
  12. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Komppaan toiveikasodottajaa... :D Edellisyönähän oli ne järjettömät poltteet, selkää särki, nivusia poltteli, oli koko ajan vessahätä ja koko kroppa oli kipeä. No, sitten viime yönä: ei mitään! Ei ainoatakaan supistusta. Mä luulen, että en edes enää usko sitten kun synnytys oikeasti alkaa...
  13. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    No just sitä.. MEIDÄN kommentit on aika kypsää luettavaa varmaan: Tulis jo, olen kypsä, eikö tämä tule, tule jo.... :laugh: Eikun mitä enemmän meitä tuskastuneita on, sitä parempi oma olo on, kun ei ole ainoa joka valittaa. :) Joku kirjoittikin, että aluksi tehdään kaikkemme, että...
  14. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Nytkö me ollaan sitten täällä enää aktiivisina minä ja Toiveikasodottaja, Huitshapeli ja Tiihu ? :D Kirjoitelkaas nyt jotain tuntemuksia muutkin, niin on edes jotain luettavaa. :laugh: Mä valvoin taas yhden yön, klo 01-03 oli niin kipeää, että oli pakko kävellä ja pyöritellä lanteita...
  15. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Huomenta. Voi, Toiveikasodottaja on varmaan päässyt vihdoin tositoimiin. Täällä poksahti 40+0, yöllä muutama supistus. Tänään neuvola ja heti soitellaan kuulemma sairaalasta yliaikaiskontrollia parin viikon päähän. Toivottavasti sitä ei sitten enää tarvita. Aika turhaa tämä neuvolaan...
  16. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Komppaan teitä kahta. Tän jälkeen putket katkeaa... Hymis
  17. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Onnea vauvautuneille! :flower: Tämä äiti valvoi taas klo 02-04, laski supistusia ja toivoi kovasti, että ne eivät lopahtaisi. Ja lopahtihan ne... Harmittaa. Mä pidän tässä vaiheessa jo näitä päiviä ihan turhina, kun uskon, että sitten kun se oikea lähtö tulee, niin se tulee juuri...
  18. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Vega, kyllä ne varmasti olis pyytänyt sut heti takaisin, jos olis enemmänkin vialla. Sulla on kuitenkin huomenna jo melkein 42 täynnä ja lapsivettä vähän, niin luulenpa, että aamusella jo alkavat käynnistää. Ajattelivat varmaan, että turhaan sitä sitten odotellaan perjantaille. Positiivinen...
  19. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Voi elämänperhonen kun se menisikin niin, että aina tapahtuu kun supistaa kipeästi: vaan kun ei.. :) Tuttu naisimmeinen kärsi yösupistuksista nelisen viikkoa ennen synnytystä (neljäs lapsi), mutta kohdunsuu oli vain yhdelle sormelle auki synnytystä edeltävänä aamuna. Nämä on silti...
  20. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Tiihu, mulla tuota sahaamista on jatkunut jo yli kolme viikkoa... Vauva on laskeutunut ja kiinnittynyt jo rv:llä 30, gynekologi ei saanut vauvan pään alle yhtään lapsivettä enää tuossa vaiheessa kun oli niin kaivertanut itsensä jo kuoppaan. Alapaine ollut koholla rv:ltä 36, ja terkka on ollut...

Yhteistyössä