Hakutulokset

  1. pilpa

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Onnittelut ja tervetulot uusille plussaajille :wave: Täälläkin alhainen verenpaine tekee sen että huimaa, huimaa ja huimaa. Ikävä olo. Muitakin oireita on alkanut tulla mutta hyvin laimeena, kuten yökötys, vessassa ravaaminen, yöhikoilu, rinnat aivan turvoksissa ja arat, välillä...
  2. pilpa

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Voi todella kurjaa Olivia :'( :hug: _______ Kävelin tänään apteekkiin ja takas noin pari kilsaa joka ei muuten ole matka eikä mikään, mutta kotiin päästyäni olin aivan poikki ja hengästynyt kuin maratonin jälkeen :laugh: Todella huono kunto näin joulun jälkeen tai sitten asialla tämä...
  3. pilpa

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Ihanaa kun on tullut näin paljon uusia, onnea plussista ja tervetuloa! Kovin vilkkaana käy keskustelu, olin vain eilisen poissa ja kauheesti lukemista, nice. Vitamiineista: itse syön multivita raskaus ja imetys-tabuja, joissa on foolihappoa päivän annos plus runsaasti muutkin vitamiinit mitä...
  4. pilpa

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    viirupylly: hehhe ekana huvitti sun nicki, ihana! Olen vantaalta ja en ole vielä sata varma et kättärille mennään mut näin luulen. Mistäs päin sinä? :) moumou:kun klikkaat tuosta minun laskurista niin pääset sinne sivuille B) siellä ei muistaakseni tartte kun eka valita laskurin ja...
  5. pilpa

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Mulla on kans hirveä hinku kertoa tästä kokomaailmalle, mutta onneksi olen pitänyt suuni kiinni, toivottavasti mies myös :) kiva kun mun äiti soitti tänäänkin ja kyseli että kuuluuko mitään uutta, "noooo eei, ihan hyvin kaikki". Yrittää siinä sitten pitää pokkaa. Mut niin mäkin sen koen että...
  6. pilpa

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Angelico: Femedassa hinta riippuu lääkäristä joka sen tekee, mutta noin 65-100 e kela korvauksen jälkeen. En tietenkään ennen ole käynyt varhaisultrassa kun tämä on esikoinen, mutta näin olen ystävältä kuullut. Oletko ajatellut myös Femedaa? Olen käynyt siellä gynellä ja ollut erittäin...
  7. pilpa

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Täällä on ensimmäinen raskaustesti tehty 1.1 joka oli hieman haaleampi kontrolliviivaa ja nyt eilen 4.1 tein testin jossa kaksi tasavahvaa punaista viivaa :heart: testiviiva vähän jopa tummempi kontrollia =) Eli todella jänniä aikoja monine kysymyksineen eletään, onneksi on vertaistukea kuten...

Yhteistyössä