Hakutulokset

  1. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Rosalinda78 Me käytiin istukkatutkimuksessa, niin siinä selvisi myös sukusolut. Oli kohonnut down-riski, mutta onneksi kuitenkin kaikki oli tulosten valmistuttua hyvin.:) Muuten olisi selvinnyt tosiaan vasta rakenneultrassa, joka on mulla 20.6. Kysyivät kyllä halutaanko sukupuoli tietää...
  2. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    IlonaVonD: Meille ainakin sanottiin se niskaturvotus heti, mutta sanoi että alle 3mm pidetään normaalina. Oli siis 2,5mm. Sitten kävin verikokeissa ja sanoi, et jos niissä jotain niin vastaus tulee viikon sisällä. No meille tuli, kun riski oli kohonnut (veriarvot päin prinkkalaa +...
  3. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Mä olen kanssa ihan normaalipainoinen, mutta tällaisella leveellä paidalla ei masu näy. Ainakaan omasta mielestäni..:) Muuten kyllä pömpöttää jo, mut alussa etenki halusin pitää väljempiä paitoja, koska näytti vaan ihan siltä kun oisin lihonu. Vakuutuksesta: Itse olen vakuutusyhtiössä töissä...
  4. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Minnuska89 Mulla sama eli piti käynnistää, kun meni yliaikaiseksi. Laskettu aika oli jo 19.2.2009. :D Ja toivon kans, että tällä kertaa tulisi omin neuvoin, koska se käynnistys oli tosiaan ihan hirveetä. Otin kaikki lääkkeet mitä talo tarjos! ;D Tuosta mahasta en tiedä- kyllä mullakin näkyy...
  5. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Kiitos kaikille ja uusille tervetuloa :) Minnuska89: Meillä esikoiset onkin samanikäiset:) Meidän syntynyt 6.3.2009.:) Ihanat ultrakuvat. Nojanda:Hyvä että sulla vuodot nyt loppuneet. Koita rentoutua lomalla.:) Asumisesta Meillä on nyt kerrostalokolmio. Neliöiltään tilava, mutta...
  6. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Soitin sinne sikiötutkimusyksikköön jo malttamattomana ja hyviä uutisia: Kromosomeiltaan terve TYTTÖ tulee! :heart: Ihanaa!! Valtava kivi putosi harteilta, kun koko viikko ollut hirveä hermopaine asiasta. Rakenneultrassahan selviää sitten loput, mutta ainakaan kromosomivikoja ei ole...
  7. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    NojandaOn kyllä ihmeellistä touhua, jos eivät voineet edes ultrata?? Ihan kun se ois jotenkin heiltä pois? Inhottavaa, kun saa olla sydän syrjällään. Toivotaan kuitenkin että kaikki on ok :) Me tultiin korvaoperaatiosta ja saatiin hirveä säkillinen lääkkeitä. Ja joku 5 metrinen astmapiippu...
  8. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    No niin, tänään käyty Naistenklinikalla ja päädyttiin ottamaan istukkanäyte. Riskiksi mulle tuli downiin 1:90. Kokeen tulokset saadaan viikon sisällä- lähettävät kirjeen, jos kaikki on ok ja jos siinä löytyy jotain pahaa, niin soittavat. Eli todellakin toivon nyt kirjettä. Koe saatiin onneksi...
  9. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Mulle tuli tänään yllättäen sairaalasta lappu, et np-ultrassa + veriseulassa on havaittu jotain ja varattu aika jatkoselvityksiin. No, aika oli just ensi tiistaille jolloin pitäs mennä tytön korvien putkitukseen. Soitin sinne ja sain onneksi ajan jo maanantaille sikiötutkimusyksikköön. Sikiön...
  10. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Heips ja uusille tervetuloa!! Pikaisesti käyn kertomassa ultra-kuulumiset- siellä se sintti sätkytteli ja hyvin näytti kaikki olevan muutenkin. :heart: Niskaturvotusta ei hoitaja meinannut saada mitattua, kun vauva oli kokoajan jossain ihme asennossa:D Muutenkin kuva oli hieman epäselvä...
  11. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Heippa ja osanotot kaikille menetyksen kohdanneille :( Nyt on ollut tosiaan paljon ikäviä uutisia :( Tiistaina olisi itellä viimein ultra ja toivotaan, että kaikki hyvin. Sukupuoli aioitaan kyllä selvittää rakenneultrassa, joka on kesäkuussa. Niin tehtiin viimeksikin :) Tietysti pitää vain...
  12. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Jyllanti80: Osanotot :hug: Täällä on päivät mennyt sairasta 2-vuotiasta hoitaessa..Viime viikon ripulista ehti parantua, niin alkoi oksennustauti. Meni niin huonoon kuntoon, että piti viedä läääriin jossa vierähtikin eilen puol päivää. Lisäksi molemmissa korvissa taas tulehdus. (ei olekaan...
  13. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Karoliina87: mulla on ihan sama, eli sänkyyn hyökkään illalla tosi aikaisin. Kun oon tytön saanut nukkumaan, niin on itse melkein saman tien valmis petiin ja sammun kun saunalyhty. Mulla on nähtävästi B-vitamiini auttanut sen verran, että pahin olo on pysynyt poissa. Ei ole tarvinnut yökkiä...
  14. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Hyvää huhtikuuta kaikille! Eilen oli eka neuvola. Ei mitään ihmeellistä, katottiin verenpaine ja paino ja mukaan tuli taas pumaska paperia. Ensi viikolla pitää viedä labraan joku pissanäyte ja sitten vaan odotellaan, et sairaalasta tulee kutsu ultraan. Tämän jälkeen varailen neuvolasta vasta...
  15. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Sanlelle pahoittelut ja voimia :hug: Mulla on nyt alkanut pahentua tää olotila. Viime viikolla yökkäsin yks aamu ja eilen oli mitä hirvein olo. Tänään sen että pääsin sängystä ylös, niin yökkäämään. Nyt on niin hirveä olo, et saa nähdä mitä tästä työpäivästä tulee...Toivottavasti menee pian...
  16. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Tuplarattaista, meillä tulee myös lapsille ikäeroksi 2v8kk, eikä aiota hankkia tuplarattaita. Tyttö ei muutenkaan ole enää aikoihin viihtynyt missään rattaissa istuessa (kauppareissut on kivoja), eli olisi muutenkin ihan mahdoton ajatus. Mistään lenkkeilystä puhumattakaan. Olenkin ajatellut...
  17. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    JJ-t: Meillä oli koko perhe noroviruksessa pari viikkoa sitten. Eli sitä on ilmeisesti ollut liikkeellä aika paljon.. Oli vielä harvinaisen raju tauti ja siitä kun selvisin niin alkoi raskauspahoinvointi! :x Mutta ei kai se vauvalle mitään tee, kunhan vaan yrittää huolehtia nesteytyksestä...
  18. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Mammuzkille voimia ja jaksamisia :hug: Ja tervetuloa uusille :wave: Täällä oli puhetta edellisistä synnytyksistä. Itselläni oli edellinen aika vaikea ja siitä johtuen olikin hetken aikaa mietinnässä haluanko lähteä siihen kärsimykseen enää uudelleen. Noh, aika näköjään kultaa muistot..:D tai...
  19. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Heippa ja tervehdys uusille :) Aaltomainen etominen jatkuu täälläkin...Sekä hirveä väsymys. Tänään oli kyllä yhtä tuskaa, kun tyttö herätti 5.30. Puoli tuntia olisi saanut vielä nukkua ennen töihin ja hoitoon lähtöä. :) Hän herää yleensäkin aikaisin, mutta tänään oli harvinaisen vaikeaa saada...
  20. P

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Kiva että on kohtalotovereita oksetuksen kanssa :D Edellisessä raskaudessa pahinta aikaa kesti 3-4 vko... työmatkat oli yhtä tuskaa ja töissäkin oksentelin. Ei auttanut kun kärsiä. :) Nyt en ole VIELÄ oksentanut, vaikka etoo aamusta iltaan. Mullakin on ajoittain ollut tuosta salmiakista jotain...

Yhteistyössä