Hakutulokset

  1. T

    Inseminaatio tilastointia

    Kp 23/? /18mm ja 20mm / 7mm / Puregon + Pregnyl / 1. inssi / kyllä x2
  2. T

    Uusia kaksosten odottajia?

    Hei vaan kaikille ja onnittelut tuplaonnesta! :) Ilmoittautuisin minäkin mukaan. Olen 32v ja mieheni joitakin vuosia vanhempi. Vauva on ollut tervetullut 5/2009 lähtien ja 11/2009 ollaan oltu selvittelyissä kun mulla ei oikein mitään kiertoa ollut. Mulla todettiin PCOs ja julkisella...
  3. T

    Onko muita joilla ovulaatio ongelmia??

    Meillä miehen kanssa yritystä 14kk. 2kk yrittämisen jälkeen menin lääkäriin kun menkkoja ei kuulunut. Sain Terolutit ja kuukautiset sitten sen kuurin jälkeen. Tän jälkeen 4kk aikana ei mitään, joten eiku taas gynelle ja yksi kartta Divinaa, ja sitten taas ne menkat. Uä:ssä "mahdollisesti, älä...
  4. T

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Testasimpa tänään ja negaahan se näytti :| , vielä en kuitenkaan lannistu.. nythän on mahd. tärpistä vasta 13. pv., ja ainakin siinä Cb:n testissä minkä tein suositus ois testata aikasintaan pv. 19 jos ei oo kierrosta tietoa... Jep, oon niin hajalla tästä tikkuun pissimisestä... Perjantaihin...
  5. T

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Hei, Kerron nyt pitkästi omasta tilanteestani kun oon ihan hukassa ja aattelin että ehkä joku on ollut samassa tilanteessa mun kanssa.. :ashamed: Oon 32v ja lasta ollaan puolison kanssa yritetty 5/09 lähtien. Edeltävästi olin "napsinut" merciloneja 10v (!) ajan. Koskaan gynellä käydessäni...

Yhteistyössä