Hakutulokset

  1. E

    Opiskelevia äitejä?

    Moi! Mullakin on kokemusta lapsen kanssa opiskelemisesta. Olin gradua vaille valmis, kun meille syntyi vauva. Pidin yhden vuoden vauvalomaa, ja sen jälkeen vein 1-vuotiaan hoitoon ja tein gradun. Kaikki hoitui näin jälkikäteen ajateltuna tosi kivuttomasti ja luontevasti. Graduaikakin oli...
  2. E

    Eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen

    Vieläkö porukka pysyy koossa? Mulla liikunta on edelleen mukana kuvioissa, ruoan suhteen olen antanut hiukan itselleni periksi. Olen ollut siis liian tiukkana syömisten kanssa. Tänään söin jopa irtsareita! :D Ja oli hyvää... Mutta aamulla taas lenkille!
  3. E

    Eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen

    Täällä vetelen kaurakeksejä naamaan, vaikka tänään ei pitänyt olla edes herkkupäivä.. Ja arvatkaas mitä! Ei ole edes paha morkkis siitä! Paino on nimittäin tippunut viisi kiloa reilussa viikossa, joten olen ollut turhan tiukka itelleni. Sallin itelleni nyt nää keksit, mutta aamulla jälleen...
  4. E

    Alakarppaajia?

    Minä en ole oikeastaan ala-, vaan hyväkarppaaja. Mutta jos kokemukset kiinnostaa, niin voin toki kertoa. Olen karpannut kohta viisi kuukautta, ja kilojakin on tippunut, vaikkei se nyt ollut varsinainen tavoite. Leipää, pastoja, muroja, yms. tulee välteltyä ihan alitajuisesti. Ruokailun jälkeen...
  5. E

    Eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen

    Moi! Pahus, mulla unohtu aamulla punnitus! Äh... mutta pari kiloa on tippunut, sen tiedän. Käyn sitten viikon päästä vaa'alla, jos muistan. Tervetuloa vaan kaikki uudet mukaan! Oisko kenelläkään niitä nimiehdotuksia tälle porukalle? Yksi vilahti joskus jossain viestissä, mutta en enää muista...
  6. E

    Eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen

    Mooii kaikille! Kuudes päivä "terveellistä elämää" alkaa kohta, ja ihan jees menee! =) Lueskelin tuossa noita edellisiä viestejä, ja joku (hmmm, tais itse asiassa olla useampikin :laugh: ) valitteli makeanhimoa. Mulla ois vinkki, vaikka karppaajat tän jo tunteekin: syö pala tummaa suklaata...
  7. E

    Eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen

    Joo, keksitäänpäs joku hyvä nimi porukalle... Itellä ei nyt oikein välähdä, täytyy miettiä vähän aikaa. Mites teillä on laihis lähtenyt käyntiin? Mulla on oikeastaan kyseessä vain karkkilakko ja liikuntakauden avajaiset, kymmenien kilojen tiputusurakka ei ole. Tänään siis eka päivä! Hyvin...
  8. E

    Eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen

    Moi! Täältä yksi tosiyrittäjä ilmoittautuu! Viis kiloa ois liikaa mukana, joten niistä aion luopua tässä syksyn aikana. Huomenna alkaa mun "rojekti"! Miun mieskin aiko alkaa hieman niinku tukena laihikselle... Valmiina, paikoillenne, nyt! :wave:

Yhteistyössä