Hakutulokset

  1. E

    Yli 36v KesäToiveet

    Olette ihania. Valtavan ihania. Me jatkamme "työskentelyä". Tokkopa minä täältä mihinkään lähden, jään tänne vauvakuume-puolelle teidän kanssa.
  2. E

    Yli 36v KesäToiveet

    Terve taas siskot. Kävin eilen illalla gynekologilla. Vaihtoehtoja ultran jälkeen seuraavat; km, kohdun ulkopuolella oleva sikiö tai sitten "kaikki hyvin". Nyt täytyy kyllä todeta että tup ensimmäinen arvaus menee ihan oikein. Vuoto on jo muuttunut runsaaksi ja kyseessä ei enää ole mikään...
  3. E

    Yli 36v KesäToiveet

    :/ Olen juuri varannut ajan gynekologille. Vatsa on eilisestä asti ollut kiepeähkö, kipu muistuttaa kuukautiskipua, sellainen ikävä jomotus. Eilen illalla tuli myös vähäisen ruskeata vuotoa, on muuttunut tämän päivän aikana runsaammaksi ja seassa on selkeästi myös verta. Pääsen puolentoista...
  4. E

    Yli 36v KesäToiveet

    Enhän minä mitään paria päivää pystynyt odottomaan :whistle: Tein siis uuden testin jo tänään. Vaikka miten minä testiä ja tulosta kääntelen niin kyllä siellä selkeä plussa vilkkuu. Olen siis Raskaana. Ja täysin, iloisesti, hölmistynyt. Toivon että tämä minun saapumiseni tänne kera...
  5. E

    Yli 36v KesäToiveet

    epskeps Oi miten hauskaa! On mukavaa kun heti toivotat tervetulleeksi mukaan! Kiitos! Ihan untuvikko olen näissä hommissa, ihan siis ensi-ilta tulossa - ainakin toivon niin. Jos ei nyt niin toivottavasti pian. Peukkuja olen minäkin koko viikon pitänyt pystyssä. Nyt en oikein tiedä mitä...
  6. E

    Yli 36v KesäToiveet

    *täällä katselemassa paikkoja* Tämä on minulle aivan uutta. Siis koko "tämä maailma". Olen aivan ymmälläni. Ja - täällä. 35 v. Parin viikon kuluttua 36 v. Tämä lienee oikea paikka tulla sisään? Ensimmäinen raskaustesti ikinä tehty 2,5 tuntia sitten. En todellakaan tiedä - testin perusteella...

Yhteistyössä