Hakutulokset

  1. K

    vau'kirjan kk paketin peruutus?

    Itse peruutin lähettämällä asiakaspalveluun sähköpostia ja noin onnistui.pystyykö muka tekstariakin lähettää?...
  2. K

    vau'kirjan kk paketin peruutus?

    Itse peruutin lähettämällä asiakaspalveluun sähköpostia ja noin onnistui.pystyykö muka tekstariakin lähettää?...
  3. K

    Tuijottaako mies muita?

    ei tuijota. tuli tuosta just mieleen yks kerta ku olin tyttöä käyttämäs uimassa ja oltiin ihan siinä ranta vedessä.Niin siihen tuli perhe: äiti,isä ja kaks alle 3v lasta.tää äiti riisu itsensä uikkarisilleen ja pulikoi lasten kans siinä matalikossa ja ukko istu pyyhkeen päällä. Kohta sieltä...
  4. K

    Lasten suusta

    Meillä esikoinen 3v7kk luki lehteä ja huomasi ruokamainoksen.Tokas et äitille ostetaan suklaata ja isille kaljaa!! :laugh: Ja yks kerta mummilassa käydessä oli mummin ja papan kans ajaneet pyörillä ja ne oli kehunu et tyttö osaa hienosti ajaa ni tyttö oli tokassu et isiki osaa,isiki on...
  5. K

    Monta kertaa olet ollut raskaana? Montako lasta sinulla on?

    3 raskautta, 2 ihanaa lasta! :heart: :heart: ensimmäinen meni kesken alkuviikoilla...
  6. K

    keitäs vielä paikalla?

    :wave:
  7. K

    Anna Abreun biisi, joka soi mm. NRJ:llä?

    En oo tiennytkään et ton laulaa Anna!Hyvä biisi,tykkään!
  8. K

    Miehenne ärsyttävin tapa?

    Meillä jos ukko etsii jotain kaapista ja pöydältä ja oon saattanu ihan tarkkaankin ohjeet sanoa et mistä se etsimä juttu löytyy ni silti mun täytyy aina mennä ja ottaa se esiin,ei muka ite löydä..ja vessapaperin hylsy jää paikalleen ja jos sattuu kuitenkin täyden rullan viemään vessaan ni se...

Yhteistyössä