Hakutulokset

  1. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    tai sitten mulla on joku hiton virtsatulehdus ja se on särkenyt alavatsaa kp24 asti! Ois niin tyypillistä...
  2. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Siis hyvinkin paljon mahdollista että ovis tuli myöhässä! Sitä tässä olen itsekin laskeskellut ja selitellyt itselleni. Olen ollut täysin varma että tunnen ovulaation joka kuukausi ja yleensä kp 10-14. Tunnen vihlovaa kipua toisella puolella vatsaa (vuorokuukausina aina eri puolella vatsaa...
  3. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Kirjoittelin tänne ekaa kertaa melkein 10 päivää sitten että testi näytti negaa... no edelleen odottelen menkkoja! Kirjoitin juuri tuonne toiselle palstalle hätähousujen sekaan mutta kopioinpa tähän koska olette samaa ikäryhmää täällä. Terveppä terve. En myönnä ettäkö olisin yhtään hätähousu...
  4. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Terveppä terve. En myönnä ettäkö olisin yhtään hätähousu mutta tulin tänne nyt ihan vaan lukemaan muiden juttuja, vaikka itsehän EN hätäile, eh ;) Täällä 31v nainen ja menossa kp34/28-34. Koska en ole hätähousu, olen tehnyt vasta kaksi raskaustestiä ;D (äh olenko ihan mahdoton?). Ensimmäisen...
  5. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    ja vielä siis jatkoa... Jännittää siksi niin kovasti koska on jotenkin pieni tunne että olisi tärpännyt. En ole varma enkä elättele vielä liikaa toivoa, mutta siis menkat piti alkaa eilisen ja huomisen välillä eli torstain ja lauantain välillä. Kuitenkin jo viime sunnuntaina aamulla heräsin...
  6. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Hei kaikki, Saanko liittyä iha upouutena seuraanne jännittämään? Olen 31v nainen ja yritämme ensimmäistä lasta. Jouluna päätettiin alkaa yrittää (minun pitkäaikaisen painostuksen johdosta..), tammikuu meni ns. ohi, helmikuussa vähän alettiin laskeskella päiviä ja yrittää, ja tässä kuussa...

Yhteistyössä