Hakutulokset

  1. M

    joko villasukat on aloitettu?

    Mää voin tehä pikkusukat teän muksulle..halavalla... =)
  2. M

    Koska teillä oli krapula viimeks?

    ensi sunnuntaina ainaki... :whistle: ;)
  3. M

    myydään toppahaalarit

    68 vai 86??
  4. M

    kielen tunnottomuus viisaudenhampaan poiston jälkeen

    Mulla hampilääkäri puudutusta laittaessa laittoi sen kielihermoon ja kieli oli 5kk neulastelevainen ja omituisen kipeä, makuaistiton! Nyt vuosi tuon jälkeen aijon tehdä valituksen, kun pysyväksi jäi kylmyyden arkuus.. Eli oottele kyl sen tunnon pitäs siihen palata puolessa vuodessa (sanovat...
  5. M

    myydään toppahaalarit

    Mitä hintaa piät tolla tyttöjen puvulla?? Kaveri tarttis... =) Vedenpito??
  6. M

    Minkä merkkisen digiboxin omistat? vai onko sinulla digitv?

    Meillä finnsat olkkarissa ja hilivipsi lastenhuoneessa. toimineet hyvin. "vähän" vain antenni onkelmia.. |O
  7. M

    boolia!?

    juu toi oli hyvä.siis toi alkoon meno ja sieltäkin kysely. mulla on tossa 4 pulloa valkkaria mitä pitäs saaja menemään... :whistle:
  8. M

    boolia!?

    :attn:
  9. M

    Mitä teillä on tänään ruokana?

    perunoita ja makkarakastiketta, lisukkeet.. :p
  10. M

    boolia!?

    oikos hyviä, mut suht yksin kertaisia boolin ohjeita??? Olis ens la miehen 30set ni sinne pitäs jotain hyvää juomaa tehä.. :p
  11. M

    Pesukoneesta??

    Milläs ton pyykinpesukoneen saikaan raikkaaksi??? Aivan niinku sinne olis kuollu rotta.. aivan kamala haju!! oon pessy sen 95 asteessa, mut ei mitäåän vaikutusta. Kaikki luukut yms. on tarkistettu..Ei rottia! ;) Siis pesenkö sata kertaa vai onko jotain myrkkyjä...etikkaa?? Joku sanoi,e...
  12. M

    Testi

    Henkinenikä oli 21v. ja oikeesti oon 27v =)
  13. M

    minkä merkkinen auto teillä on?

    skoda felicia (paketti auto ja halvalla diesel verolla.. ) ja tiistaina tulee skoda octavia =) farkkuja molemmat :)
  14. M

    2v8kk mitat?

    2v7kk 98cm 13kg :heart: Poika on hän.. :heart:
  15. M

    noloin lahja minkä joku sukulainen tms on antanut vauvalle?

    Me saatiin esikolle anopilta sairaalaan sellanen posliinikenkä, musta se oli ihana... =) :flower:
  16. M

    Onko kenenkään lapselle sattunut mitään jättitrampoliinilla?

    Meillä isommat hyppii kahestaan, mut ku pienin haluaa hyppiin, niin sit hälle annetaan pomppurauha. Meillä on hyvin "tiivis" (eli ei lörtsötä mistään ), korkea suojaverkko, josta ei saa jalkoja laitettua mihinkään rakosiin. Mutta, mutta.... kerran on tullu aivotärähdys kekimmäiselle. oli...
  17. M

    noloin lahja minkä joku sukulainen tms on antanut vauvalle?

    MEidän esikoinen sai papaltaan lahjaksi huopikkaat koko 27 neidillä oli ikää vajaa 2kk. Samainen pappa osti neidille pyörän kun hän oli puolvuotias. =) sittemmin molemmat ollu käytössä.. :) Ja toinen neiti sai 2-vuotis lahjaksi posliininuken joka oli isonpi ku tyttö ja hän ei edes voinu...
  18. M

    Seurakunnan päiväkerhosta

    Just noin!
  19. M

    Iltapäiväkerhosta kysymys tietäjille(lakipykälistä)

    siit on hetki jo kun ite olin ohjaajana, mut mulla oli vain 9 koululaista ja olin siis yksin. Erityislapsia ei meillä ollu. Erityislapsilla voipi olla oma avustaja mukana..
  20. M

    Paljonkos muille ykkösbonusta??

    Meille tuli tänään 9,70? lappu!! ;)

Yhteistyössä