Hakutulokset

  1. K

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Heippa taas kaikille!! Kylläpä vauvakuume taas nousi, kun isosisko sai eilenillalla pikkuruisen pojan! Joka on muuten maailman kaunein poikavauva ;) ensi viikonloppuna lähdemme tampereelle pientä katsomaan <3 Samalla myös alkoi synnytys jännittää, kun siskolla se päättyi hätäsektioon, mutta...
  2. K

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Heippa kaikille!! Täällä päivä etenee laiskasti, sohvalla makoilua pienokaisen kanssa, joka sairastaa (jälleen..) Ilmeisesti influenssan jälkitautia joka muhinut elimistössä jonkin aikaa. Influenssasta neiti parantui pari vk sitten, joten säälittää kyllä pieni kun TAAS korkeassa kuumeessa...
  3. K

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa!! Ja ihan ensimmäiseksi, voi adora, sanattomaksi vetää! Voimia teidän perheelle, hakekaa lohtua toisistanne ja halatkaa toisianne paljon! Olen niin, niin pahoillani! Itse viimeksi kirjoitin pikaisesti ultrakuulumisia ja olin niin kiireissäni ja...
  4. K

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!! Täällä on yksi mamma typerä virne kasvoillaan, juuri kotiutunut ultrasta :) Kaikki oli todella hienosti, pikkuinen jumppasi kovaa kyytiä ja nt 1.3 joten ei pitäisi olla huolta :) Verikokeiden tulokset tulee vielä 2vk sisällä. Ihana kätilö, ihania kuvia...
  5. K

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Apua kun täällä on käynyt keskustelut kuumana! Minä pesen käteni :) Kukin taplaa tyylillään ja ihana että maailmaan mahtuu erilaisia ihmisiä, olisihan tämä muuten tosi tylsä paikka :) Pääasia että jokainen hoitaa lapsensa parhaansa mukaan, lapsilla ei ole nälkä, ovat puhtaita ja saavat PALJON...
  6. K

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Ihanaa naistenpäivää kaikille! Täällä olisi uusi tulokas ketjuun! Toista palleroa odotellaan, esikoinen pian vuoden vanha, eli vipinää tulossa taloon :) Nyt luultavasti viikkoja 11+2, mutta kotidopplerilla saatu selvät sykkeet kuuluviin jo reilun viikon ajan, joten suht huoletta saa odotella...

Yhteistyössä