Hakutulokset

  1. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Kuulumisia.. Odottelen huomista, että saisin ja pääsisin vihdoin ja viimein soittamaan neuvolaan. Tuntuu, että olis niin paljon kysyttävää. Mäki menin valvomaan 2 asti uudenvuoden yönä ja aamulla 7:ksi töihin. Söin aamusta vähän puuroa ja sitten en ehtinyt heti ruokatunnille.. oksensin...
  2. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Nyt on käyty ultrassa ja siellä pikkuinen ihana sydän sykki :) Normaali raskaus sanoi lääkäri ja mikä helpotuksen huokaus :heart: 1 cm kokoinen vastasi silloin viikkoja 7+1. Nyt vaan toivon, että kaikki menisi hyvin loppuun asti. Neuvolaan pääsen vasta tammikuun alusta siis soittamaan aikaa...
  3. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Morjensta pitkästä aikaa. Nyt oon jo rauhoittunut ruokailujen suhteen, oppinut mitä kannattaa välttää :) kiitos hyvien vinkkienkin myös täältä :) Mulla ei oo oikeestaan ollut vielä pahaa pahoinvointia. Vähän kuvottaa joku ruoka mut eipä oikeestaan sen kummemmin. Väsyttää vieläkin, pissattaa...
  4. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    dream84-9.8.2010-LPSHP-ensimmäinen-3.iui; clomifen,puregon,pregnyl-04/04 Oon kyllä ihan hermona nuiden syömisten suhteen. Tämä on niiiiiiiiiin toivottu raskaus etten haluaisi omalla huolimattomuudella pilata sitä, sekä ensimmäinen raskaus. Luulin siis että pastöroituja tuotteita pitäis...
  5. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    ja tietoja vielä eli hoidossa LPSHP ja laskettu aika olisi kai joskus 6.8.2010 jos laskee iui päivän mukaan. Oman kierron mukaan 9.8.2010. Yritystä takana 04/04 alkaen. Hoitona siis oli iui jossa lääkkeenä clomifen ja puregon + pregnyl
  6. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    sellaista olisin halunnut kysellä että miten tarkkoja olette ruokavaliossa? itse vältän maksaa, salmiakkia/lakritsaa, pastöroituja tuotteita. Niillä olisi vaikutusta keskenmenoihin.
  7. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Ilmoittaudun nyt itsekin tälle palstalle :) Meillä lapsettomuutta takana 5,5 vuotta ja tehty aikaisemmin yksi iui ilman lääkkeitä ja toinen 1x50mg clomifen + puregon -> nega ja nyt tehtiin vielä yksi iui 2x50mg clomifen ja puregon/pregnyl -> ++++++++ jonka tein sunnuntaina. Jännittää kovasti...
  8. D

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

    Sain lomalla iki-ihanan ilouutisen.. tein sunnuntaina positiivisen testin ja nyt kk kohta viikon myöhässä :):) Varovaisen onnellinen :heart: rv 4+6
  9. D

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

    eiköhän tämä ole jo selvä. pp11 meneillään.. menin vain tekemään testin pp9 illalla kun hermot meni ja negaahan se näytti!! Taitaa olla niin, että samana se pysyy. Vielä on yks testi odottelemassa ja sen vielä testaan. Oireet kyllä ihan samanlaisia kun ennen mensuja. Ilmoitan tuloksen jos en...
  10. D

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

    Onnittelut isabella :) Ihan mahtavaa kuulla positiivisia uutisia :heart: :hug: Mulla pp9 alkamaisillaan ja välistä tuntuu ettei mitään oireita ja toivo lopahtaa, mut sen näkee ens viikolla. Vielä olis vklp töitä se helpottaa ettei mieti asioita niin paljon. Ens viikolla mulla alkaakin...
  11. D

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

    PP8 meneillään Kiitos Maikkis vain lisäämisestä piinailojoihin. Tiedot ihan ok. Meillä oli se ensimmäinen iui ilman lääkkeitä ja lääkäri meinasi, että sitä ei laskettaisi. Pahoittelut negan saaneille :( Älkää luovuttako!! Itselläni on alkanut pissattamaan koko ajan. Mietin, että oonko taas...
  12. D

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

    pp6 menossa. Tähän asti ollu ainakin "raskausoireita", joita kyllä taisin viime inssisäkin tuntea, mut nyt oon yrittänyt etten ajattele niin kroppaa, mut silti jotenkin polttelee alavatsaa eli vähän erilaista :) inssin jälkeen alkoi pikkuhiljaa tulla nännit kipeiksi, mitä ei tavallisesti niin...
  13. D

    Inseminaatio

    Olen pohjois-suomessa hoidossa. Meilläkin meni aikaa ennenkuin päästään hoitoihin asti. Nyt tämä on vain odotusta, jännitystä... onneksi alkaa työt huomenna niin saa ajatuksia vähän irti omista tuntemuksista. :) harvemmin sitä töitä vapailta odottaa
  14. D

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

    Tulen tänne uutena, mutta jo lapsettomuushoitoja käyneenä. Meillä on mieheni kanssa 5,5 vuotta takana vaavin yritystä, mutta ilman tulosta Meillä selittämätön lapsettomuus. Miehellä kylläkin hieman liian vähän siittiöitä, mulla ei sen sijaan mitään. Ollaan tehty kaksi inseminaatiota...
  15. D

    Inseminaatio

    Koko ajan sitä miettii tuntoja.. kohtu on jotenkin turvoksissa ja kipristelee. Tuntuu oikeestaan koko ajan pientä nippailua, mut se johtuu varmasti siitä kun munasoluja irtoaa. :ashamed: Toivon etten liikaa ajattelisi asiaa, mut löydän itseni koko ajan vauva sivuilta :) katsomassa raskautta...
  16. D

    Inseminaatio

    Nyt se on sitten iui tehty. Eikun vain odottelemaan, mitä meidän kohdalle on tällä hoidolla ajateltu. Tulipas kyllä paineentuntoa nyt kohtuun. Oli aika kipeä koko päivän. Pitää vaan olla ajattelematta liikaa asiaa.. :attn: Toivottavasti teillä onnistaa ja tulee ihania plussauutisia ;) PP1
  17. D

    Lapsettomuushoidot ja sikainfluenssarokote ?

    Otin itse sikaflunssa rokotteen clomifenin syönnin aikaa (iui tänään) + puregon pistokset tulivat rokotteen jälkeen. Kysyin LPSHP:stä ja sieltä meinasivat että ei haittaa. kuulun itse hoitohenkilöstöön.
  18. D

    Inseminaatio

    Tulen tänne uutena, mutta jo lapsettomuushoitoja käyneenä. Meillä on mieheni kanssa 5,5 vuotta takana vaavin yritystä, mutta ilman tulosta :( Meillä selittämätön lapsettomuus. Miehellä kylläkin hieman liian vähän siittiöitä, mulla ei sen sijaan mitään. Ollaan tehty kaksi inseminaatiota...

Yhteistyössä