Hakutulokset

  1. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    tänään on sitten ensimmäinen hoitovapaa päivä! :) hyvästi rahan tulo. ;) meillä voidaan jo hyvin. poikakin sai eilen ruokahalunsa takaisin. :) uusin juttu on et kokoajan nousee seisomaan ilman tukea. :heart: TinyAngel&Poitsu 10kk3vko2pv
  2. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Talvis toivottavasti kuumeilu loppuu ja ruokahalu löytyy! :heart: meillä on semmonen baby safe feederi, mut nyt on lainassa miehen siskon tytöllä(6kk).Meidän pojalla(10kk3vkoa) ku on jo 8 hammasta ni ei tarvita enää.Meillä syödään sujuvasti jo sormiruokia. Pitää vaan muistaa pilkkoo ne niin...
  3. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Mansikkatee mukava kuulla teidänkin kuulumisia! :heart: Kiva et hääjututkin edistyy :heart: :heart:
  4. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    vauvahaaveita neuvola kuulumiset bongattu :) oletpas sinä jo ihanan pitkällä ku r-ultran aika kohta, niin se aikaa menee. meinaatteko kysyä sukupuolta?
  5. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Sompio meillä unet menee nyt näin. Aamupäivällä menee nukkuu klo. 10--> nukkuu 30min-1,5h en anna nukkua pidenpää, että saan nukkumaan toisille unille n. klo.14.00--> sitten saa nukkua max.2h ja sitten ysiltä viimeistää onkin yöunilla. Yöllä herättää semmoiset 3-5kertaa. Riittää et laitan...
  6. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Chamorphis onnea kävely taidoista ja toivottavasti teilläkin voidaan jo paremmin. :heart:
  7. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Zoe-F toivottavasti te voitte jo paremmin. :heart: :heart: mukavia synttärin järkkäilyjä. Minä olen jo nyt suunnitellut hieman pojan synttäreitä,(ostellutkin jo jotain) vaikka niihin on vielä reilu kuukausi. :D
  8. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria ihana miten ajoissa teillä opittu sanoja sanomaan. Meillä ei vieläkään tule oikein sanoja. Joskus vahingossa hokee "äi,ti" joka usein on kyl "äittä" ja kissaa sanoo usein "Kii" ja sekin alkanut muuttumaan "Kitta" ja sekin pitää kovaa ja kirkuen sanoo. :) Onnea 10kuukautiselle...
  9. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ...vieläkin heikkoa oloa enkä minäkään ole syönyt kunnon ruokaa ku viimeksi sunnuntaina kolmen aikaan...ja sitten viiden tienoilla ne tulikin jo ulos....nyt sitten jonki verran hedelmiä,leipää, korppuja ja vähän suklaata oon syönyt. ei oikein ees karkki maistu. (eli sillo on TOSI kipee). Yritän...
  10. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    tulin pikaisesti käymään...meillä ku ollaan sairastettu mahatautia, huh,huh!Minä olen jo tänään ok, mut Poitsu on vieläkin hieman kipee. ruoka ei oikein maistu ja vatsa on löysällä. Tänään on onneksi vaan kerran oksentanut. toivottavasti menis pian ohitse!!

Yhteistyössä