Hakutulokset

  1. TinyAngel

    G: mihin käyttäisit, jos sinulla olisi 3000e ylimääräistä rahaa?

    no jos ei sais säästöön laittaa ni sitten ehdottomasti etelän lämpöön koko perheen voimin :)
  2. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    ikuisuus toivottavasti teillä löytyy semmoinen pullo jonka huolii!! Mukavaa kyläily päivää!!
  3. TinyAngel

    Puntarilla käyminen, miksi pitää painoa seurata neuvolassa?

    ei puntarille ole pakko mennä, mutta painoa seuraamalla nähdään että lapsi kasvaa massussa normaalisti.
  4. TinyAngel

    Sokerirasitustestistä, miksi sinne mennään?

    ei se litku ollut mitään pahaa, maistui jollekkin halvalle kola juomalle. Eniten mua ärsytti se odottaminen...mutta neuletyö oli mukana niin aikakin kului nopeammin.
  5. TinyAngel

    Sokerirasitustestistä, miksi sinne mennään?

    minä ainakin jouduin siksi kun olin niin "vanha" eli meillä joutuu kaikki yli 25-vuotiaat.
  6. TinyAngel

    Mitä kotitöitä mielestäsi voi edellyttää 16-v:lta?

    kaikkia kotitöitä.
  7. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    ikuisuus Mä en tarkkaan enää muista minkä ikäisenä meillä ei enää huolinut muuta ku tissiä, (muistaakseen siinä 1kk-6kk iässä ) mut pikku hiljaa sain opettamalla pojan juomaan avent pullosta ja 9kk iässä vieroitin siitä (se oli hankalaa!) ja siirryttiin tavallisiin pulloihin. mä en juuri...
  8. TinyAngel

    Maxi-cosi vai Britax (turvaistuin)

    meillä on tuo Britaxilta Multitec ja oon ollut tyytyväinen. Aika isohan istuin on, et Turvaistuimen edessä olevaan penkkiin ei kovin pitkä ihminen mahdu istumaan. Meillä istuin on asennettu selkämenosuuntaan. Poika on nyt 1-vuotta.
  9. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    ikuisuus niin ja pitihän mun vielä kirjoittaa...kiva juttu et neuvolassa sujui hyvin ja hienosti tyttö onkin kasvanut sitten syntymä mittojen! :heart:
  10. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    ikuisuus toivottavasti rytmit löytyy teillä pian! Meilläkään ei löytynyt hyvää nukkuma rytmiä ku vasta 11kk iässä.Toivottavasti teillä löytyy aijemmin. Nukutaan teillä onneksi peremmin kuin meillä tuon ikäisenä. Kiva juttu et sait nukuttua 8h putkeen!!! Alle 3kk iässä meillä alkoi 19...
  11. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    alley hienosti on tyttö kasvanut! :heart:
  12. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    jenninho oho, teilläpäs heräillään ajoissa. no jäköjään sit poikkeuksiakin on tossa kuinka äitee on nukkunut raskausaikana...No tarkemmin ajateltuna niin meilläkin poika on ollut aina huono nukkumaan. Ihan vauvana herätti yöllä aina sen 30min-1h välein ja päiväuniakin nukkui vaan 30min...
  13. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    käytiin eilen 1V neuvolassakin. Poitsu sai rokotuksen, mut ei itkenyt. Vähän kyllä harmitti. sekin unohtui samantien. Rokotteesta tuli illalla lämpöö 38.2, voi meidän pikkuista!! Neuvolakorttiin kirjoitettua : "hyvä pinsettiote molemmissa käsissä, syö samaa ruokaa perheen kanssa, päivisin...
  14. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    Zoe-F mä oon huomannut et vauvat/taaperot nukkuu niin ku äiti on nukkunut raskausaikana...mä oon raskausaikana herännyt aina 5.30-6.00 aikaan ni sit poikakin herää. ja taas pari tuttuu herännyt aina kasin pintaan ni lapsetkin herää sit vasta siin aikoihin... Vai ei meinaa keksii tekemistä...
  15. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    SuukkoSuulle onnea hyvistä öistä! hienoo miten teillä alettu hyvin nukkuu. Meillä menee 20.00-20.30 nukkuu ja herää viimeistään 6.00 aamupalalle, mut yöllä on vieläkin yleensä se 1-2 herätystä. No onneksi olen saanut jo muutaman kerran nukkuu ilman herätyksiäkin.Meillä on pitkään nukuttu vaan...
  16. TinyAngel

    Voi ei!! Nyt tuo 8kk on sitten alkanut kävellä tukia pitkin.

    meilläkin noustiin tukea vasten 8kk iässä, 9kk iässä osasi jo taitavasti kävellä tukeapitkin, 10kk iässä seisoi pieniä hetkiä ilma tukea, 11kk iässä otti muutamia askelia, viikkoa ennen ku täytti 1V ni alko kävelee. :)
  17. TinyAngel

    Mitä 6 vuotta täyttävälle tytölle lahajksi?

    kyllä meidän kummityttö 6v ainakin tykkää nukeista, ja paljon!
  18. TinyAngel

    Mitä 6 vuotta täyttävälle tytölle lahajksi?

    hello kitty aiheista korua, lelua
  19. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    Heinäkuu sillo vauva aikana juttua tosiaankin piisasi. no kyllähän sitä nytkin, mutta aika vaan on kortilla. Tää meidän taapero kun ei oikein suostu yksin olemaan. Eli päivä täyttyy leikistä ja muista arki askareista...näin päikkäri aikaa sitten ehtii tulla tänne kirjoittelemaa...ellei sitten...
  20. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    Zoe-F ihana kuva!! Mukavan pitkään teillä nukutaan. meillä herätään aina kuudelta. no muutama poikkeus on ollut et nukkunut seiskaan.(jos yöllä on ollut valvomista) Meilläkin nukutaan yhdet päikkärit ja ne on klo.11-14 eli ihanaa, ihanaa nukkuu 3h ja tää äippä saa tehdä sitten omia juttuja...

Yhteistyössä