Hakutulokset

  1. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Oottekona kukaan huomannu että meillä on syksy-ketju???? :o :laugh: :p
  2. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    SEE Kyllä mä muistelen kanssa että molempien lapsien kohdalla ollut ns. opettelua tuon oikean imuotteen kanssa... Rintakumin kanssa ensin temppuiltiin ja pitkän sitkeän yrityksen kautta sitten alkoi sujumaan.
  3. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Jaffe: No jopas! :/ Joskus sitä kolisee ikävästi... :x
  4. P

    Tiskikone ei laske vettä pois - Kellään kokemusta ???

    Oletko pessyt koneen sihdit?
  5. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    tip ja tap! :xmas:
  6. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Onnittelut zukun perheelle! :flower: =)
  7. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Tarkoittaa tässä tapauksessa lomaa joka jatkuu joulun ylitse. Ukko palautuu töihin vasta sitte maanantaina... =)
  8. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Isäntä joululomailemassa jo...ja pojan kanssa päiväunilla :D :heart: :heart: .
  9. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: ööö....enää siis 98 jäljellä! :whistle: Ota pari pakettia kerrallaan...aivan niin kuin oot nyt aloittanut. Niin minäkin tein. :wave:
  10. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Itse olen huomannut omalla pojallani sen että jos vaippa on liian suuri niin sekin aiheuttaa tuota pissan falskausta vaipan ohi. Meillä käytetään Liberon housuvaippoja nro 5:sta ja Littusen teippivaippoja nro 5:sta. Moneen kertaan olen kokeillut pienempää ja isompaa. Nyt taas pöksyt pysyneet...
  11. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Koliseeko muiden lapsilla pää? :whistle: Pojalla kaksi kuhmua otsassa. Toinen tuli toissapäivänä kun kompastui jalkoihinsa ja löi otsansa pöydänreunaan. Toinen tänä aamuna kun aamupalalla oli tulossa pois tuolista ja jalka lipsahti tuolin pinnalta. Otsan keskelle kopsahti ja taas mustelmakuhmu...
  12. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Hyvää iltaa malstapammat - palstamammat! :xmas: Varautukaa ensi viikkoon, sää kylmenee. Nyt villahousuja etsimään sieltä kaapeista ja neljäntuulen karvalankahattu. :laugh: Mitäpä teille kuuluu? Jään odottamaan tilapäivitystänne!!!! :p :wave:
  13. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Piipero Otan osaa suruunne. Voimia! :heart:
  14. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Kyllä täällä meidän kyläkirjastossa on vissiin kahdetkin rattaat asiakkaiden käytössä. En tiiä sit ovatko lahjoituksena saatuja...
  15. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    :xmas:
  16. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Mä huomasin eilen illalla että pinnasänky alkaa olemaan jo pieni. Meiltä löytyy kyllä isompi pinnis alakerrasta, jota olen käyttänyt pojan päikkäreille. Ajattelin että josko sitä alkais katselemaan uutta sänkyä....mutta millainen??? :o Esikolla on sellainen jatkettava (vedettävä ), mut ei...
  17. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Tänään projektina siirtää lähes kaikki lelut yläkertaan ja nyt kaikki onkin jo sinne siirretty. Legot jätin ja potkuauton, sekä muutaman pomppuhevosen :D. Nyt on tilaa niiden kanssa meuhkata! Kyllä on ihan eri näköistä...kohta saa joulu tulla :xmas: . Meinasin tehdä yläkertaan ns. leikkihuoneen...
  18. P

    Satunallet

    Löyty. =)
  19. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    tontut sammuu kaikki väki kukkuu... (vai miten se oli?) :o :xmas:
  20. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    :xmas: tip tap

Yhteistyössä