Hakutulokset

  1. H

    Istukan erikoinen muoto/kiinnittyminen!!!! kaivataan apua!

    kätilö kävi useamman kuvan näyttämässä erikoislääkärille joka sanoi että täytyy ottaa seurantaan.. siis lähinnä he kai uskovat että istukka on osittain huonosti kiinnittynyt,suvussa tuo vika kyllä kulkee mutta periytyykö..tiedä häntä. mut toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti...
  2. H

    Istukan erikoinen muoto/kiinnittyminen!!!! kaivataan apua!

    ja lisäys vielä..istukka on siis takaseinämässä kohdunpohjalla jos oikein ymmärsin mutta ei kuitenkaan kohdunsuulla mikä on hyvä.
  3. H

    Istukan erikoinen muoto/kiinnittyminen!!!! kaivataan apua!

    Hei kaikki kanssaodottajat. Tulin juuri rakenneultrasta viikkoja on siis 21. Kaikki oli muuten oikein hienosti,mutta istukka oli kiinnittynyt erikoisesti,sain ajan 2viikon päähän seurantaan.. Eli kätilö sanoi että istukka on toiselta puoliskolta kiinnittynyt tosi hyvin mutta toiselta puoleta...
  4. H

    Hurja painonnousu alkuraskaudessa!!!

    Hei, Tilanteeni on tämä että odotan 6:tta lastani ja painonnousu ja turvotus on jotain ihan ylitsepääsemätöntä Olen nyt rv 10+0 ja painoa on tullut nyt n. 6kg.Mikä minun mielestäni on kohdallani aivan älytöntä!!! :headwall: aiemmissa raskaukissa koko raskauden aikana on tullut max 8kg...
  5. H

    Hurja painonnousu alkuraskaudessa!!!

    Hei, Tilanteeni on tämä että odotan 6:tta lastani ja painonnousu ja turvotus on jotain ihan ylitsepääsemätöntä Olen nyt rv 10+0 ja painoa on tullut nyt n. 6kg.Mikä minun mielestäni on kohdallani aivan älytöntä!!! aiemmissa raskaukissa koko raskauden aikana on tullut max 8kg. Miten tämä...
  6. H

    hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

    Noniin ultrassa käyty ja hyviä uutisia täältäkin<3 4,3mm pienenpieni vauva siellä köllötteli ja sydän tykytti <3<3 Kiitos kaikille peukuista ja tsempityksistä,eritoten iidapiidalle :hug: onnellinen odottaja hemulili ja papu 6+1
  7. H

    hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

    :hug: iidapiida :hug: ihana kun kaikki selvisi sinun kohdallasi jo ja kaikki oli niinkuin pitikin :heart: Mulla selvinnee keskiviikkona missä mennään :$ Meinaa hiukan jännittää,kun ihmeelliset mahakivutkin jatkuu.. mutta täytyy vaan malttaa keskiviikkoon ja toivoa parasta :saint: Tulen...
  8. H

    hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

    Mulla alkoi eilen illalla pikkasen vihlomaan alavatsaa oikealta puolelta ja tänään kokopäivän paljon enemmän. Tulee sellasia ihmeellisiä kipupiikkejä,niinkuin joku pyörittäisi puukkoa tuolla munasarjan/kohdun kohdalla..?? Kipupiikkejä tulee n.2-5min. välein.. muissa raskauksissa en muista...
  9. H

    hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

    Pidetään tämä pino ei kovin kaukana :D Mulla tosiaan reilu viikon päästä ultra josta selviää missä mennään.. :snotty: Osaako joku sanoa noista hcg arvoista ja keskenmenon/tuulimunan riskistä ku mulla ei ole lähtenyt mitenkään huimista lukemista noi.. siis 4+1 173 ja 4+3 359 siis...
  10. H

    gallup synnytystarinoista

    Olin 24 kun synnytin viidennen lapseni. Kolme edellistä synnytystä luomuna,suht nopeita,paitsi viimeisessä synnytyksessä vauva tuli väärässä tarjonnassa (avosuin) jonka takia avautumisvaihe kesti kauan ja olin jo aika tuskissani. Mutta hienosti on kaikki mennyt loppujen lopuksi. ei traumoja. :)...
  11. H

    hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

    Iidapiida,mitä jos siellä on kaksoset?? Olen kuullut että tommoisia lukemia kaksos alkuraskaudessa!
  12. H

    hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

    Minulle reilut pari vuotta sitten sanottiin että rv 5-6 pitäisi näkyä jotain kohdussa,olin silloin varma että peli on menetetty. No sisukkaana menin viikon päästä uudestaan ultraan josta löytyikin pieni jumputtava sydän. Nyt tyttö on 2-vuotta. Eli ei missään nimessä kannata tuossa vaiheessa...
  13. H

    hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

    Iidapiida: saat lainata tottakai :) Mun käsitykseni mukaan rv 5+ ei tulisikaan näkyä vielä mitään.. Meillä menee vähän ristiin tää homma..mulla matala hcg ja raskaussäkki näkyy (ei kylläkään muuta) ja sulla korkea hcg. Toivotaan Iidapiida että meillä molemmilla pienen pienet taimet kasvaa...
  14. H

    hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

    eli uudestaan verikokeissa käyty. Nousujohteinen on hcg. eli 2 pv sitten oli 173 ja tänään 350. :saint: kohdussa näkyi pussi,jossa ei vielä kaikua tms. (8mm * 20mm) Mitä olette mieltä noista arvoista ja koosta :wave: hemulili ja tiuku 4+3 :heart:
  15. H

    hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

    täytyy odottaa huomiseen niin silloin olen paljon viisampi toivottavasti :) toivotaan että siellä pieni kasvaa normaalisti :heart: ilmoittelen huomena uuden tuloksen. laittakaa muutkin vielä kokemuskia :saint:
  16. H

    hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

    http://www.babymed.com/hcg-calculator kertokaa miten tämä toimii,miten tuo täytetään?
  17. H

    hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

    sulla onkin ollut vähän korkeammat nuo arvot.. mulla siis eilen 4+3 hcg 173 huomenna uusi testi. se vaan siis ihmetyttää että noin pienellä arvolla joku tyhjä pussukka/rinkula näkyy jo kohdussa vai onko se tuulimuna tai keskeytynyt.. kokemuksia kaivataan oikeesti ja kipeästi!!!!!! :snotty...
  18. H

    hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

    jos jollakin olisi kokemusta noista hcg arvoista ym. kiitos ja kumarrus sekä niiauksen niksautus :saint:
  19. H

    hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

    Moi! Kävin tänään vatsakipujen vuoksi lääkärissä ja sain lähetteen gynelle joka ultrasi alakautta ja sieltä löytyi jonku kokonen "pussukka" tyhjä ainakin vielä tai siis muuta ei nähnyt. verikokeet otettiin ja tulos on 173 hcg. Eli mitä olette mieltä,onko normaali raskaus. Kun ultran mukaan...
  20. H

    Mitähän tämä on?? Auttakaa!

    Täytyy lähiaikoina käydä ultrassa jospa siellä selviäis jotain..näkyykö rv 5 vielä mitään?? ja kuuluuko raskauteen vähän niinkuin supistuskivun tyyppisiä kouristuksia munasarjojen kohdalla,vuorotellen jommassa kummassa.. :$

Yhteistyössä