hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

Joo, aika hurjalta kuulostaa kieltämättä! Toi kaksosraskaus taitaa olla mun ainoa toivo tällä hetkellä, hyvä tietää että sekin näköjään on mahdollista, vaikka tuulimunaksi kertaalleen todettu.

Mutta toivotaan parasta, että ne sykkeetkin sieltä vielä löytyisi :heart: , johan sieltä onkin löytynyt jo vaikka mitä! :LOL:
 
Pidetään tämä pino ei kovin kaukana :D
Mulla tosiaan reilu viikon päästä ultra josta selviää missä mennään.. :snotty:

Osaako joku sanoa noista hcg arvoista ja keskenmenon/tuulimunan riskistä ku mulla ei ole lähtenyt mitenkään huimista lukemista noi..

siis 4+1 173
ja 4+3 359 siis onhan tuo tuplaantunut mutta lääkäri sanoi että onhan tuo vielä matala :x
mulla välillä ihan sairaat mahakivut,ihan kuin menkat olis alkamassa just :/
Voisin kuvailla kipua supistuksiin.. normaalia??

jännittää kyllä mut aivan turha kait ressata :eek:

Hemulili&papu jotain 5+ :heart: :heart: :heart: :heart:
 
mä kävin yksityisellä joka sano et alkuraskaudessa on turha mitata noita arvoja :eek: heittää kuulemma härän persettä toisinaan :O :$ et mene ja tiedä :eek:
Nyt sitten on täällä suuri viha paikallista tk;ta kohtaan ei sitten ollu pistäny lähettä eteenpäin vaikka olivat luvanneet ! kiitos!
 
Miulla oli hCG rv 4+0 344 ja kaksoset on tulossa. Menin varhaisultraan yksityiselle rv 6+4 ja siellä oli kaksi papua ja molemmilla vahva syke. Pikkuiset ovat matkassa mukana edelleen ja toivottavasti loppuun asti.

Onnea matkaan kaikille!

 
Täällä ultra ensi perjantaina. Pahoinvointi vaan on jotain sietämätöntä, oksentelen vaan. :( Tosi kiva kärsiä näin voimakkaista oireista ihan turhaan. Olisi jo se ultra, niin pääsisi edes tyhjennykseen niin loppuisi tämä. Tai tietysti parasta olisi jos siellä joku pieni papu sykkivine sydämineen näkyisi, sen jälkeen lupaan olla valittamasta mistään oireista!
 
Mulla alkoi eilen illalla pikkasen vihlomaan alavatsaa oikealta puolelta ja tänään kokopäivän paljon enemmän. Tulee sellasia ihmeellisiä kipupiikkejä,niinkuin joku pyörittäisi puukkoa tuolla munasarjan/kohdun kohdalla..?? Kipupiikkejä tulee n.2-5min. välein.. muissa raskauksissa en muista moista ollenkaan, siis kyse ei ole mistään venymis/kasvukivuista. Muistan ne erikoisen hyvin muista raskauksista tämä on ihan jotain muuta...???

vastaavaa kenelläkään?? Mitähän tämä on? keskenmenoko? :'( :'(

hemulili
 
No niin, ikävältä tuntuu tähän ketjuun tulla hehkuttamaan, mutta tukevasti raskaana ollaan. :heart: Vähän varhaisemmilla viikoilla vain, en sitten tiedä miksi hcg oli niin korkea.. Ihan käsittämätöntä, se eka lääkäri ei antanut mitään toivoa ja oli valmis antamaan tyhjennyspillerit heti matkaan, luojan kiitos halusin varmistaa asian!!

Hemulilille tsemppiä, toivottavasti sinäkin saat hyviä uutisia! :heart:
 
:hug: iidapiida :hug: ihana kun kaikki selvisi sinun kohdallasi jo ja kaikki oli niinkuin pitikin :heart: Mulla selvinnee keskiviikkona missä mennään :$ Meinaa hiukan jännittää,kun ihmeelliset mahakivutkin jatkuu.. mutta täytyy vaan malttaa keskiviikkoon ja toivoa parasta :saint:

Tulen keskiviikkona kertomaan oman käyntini sitten. Mutta Iidapiida vielä paljon onnea ja tarrasukkia vauvelille :hug: :heart: :heart:

Hemulili ja papukulta :heart: rv 6+jotain :eek:
 
Noniin ultrassa käyty ja hyviä uutisia täältäkin<3 4,3mm pienenpieni vauva siellä köllötteli ja sydän tykytti <3<3
Kiitos kaikille peukuista ja tsempityksistä,eritoten iidapiidalle :hug:

onnellinen odottaja hemulili ja papu 6+1
 

Yhteistyössä