Hakutulokset

  1. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Ihanaa, kun on rinsessa huone.Tottakai :heart: !
  2. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Ou nou, siis alahampaat pilkistää.Alhaalle ne taitaa tosiaan tulla ensin.Mä vaan puhun etuhampaista, kun päällimmäisenä mielessä niiden terävyys :laugh: , siis et miten sais A:n niin, ettei iskis täysillä kiinni..sitä kun tapahtuu aina sillon tällön.
  3. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Meilläkin pilkistää jo kaks etuhammasta.Aika terävät oli, kun tässä vielä imetelläänkin...ai ai
  4. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Täälläkin repes :laugh: ! Jes :laugh:
  5. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Juu, tää oli se vko sitten tapahtunut juttu.Mut tänään vasta luin..... :o
  6. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Meillä kans poika nukkuu jo, ja mies pihahommissa.Siispä itse täällä myös ;) .
  7. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Ja tummennukset samoin :headwall: .
  8. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    [/b]Kristelle: [b] Meillä ollaan kans kasvissoseet tehty itse, hedelmääkin vois kokeilla.Kaupasta on niitä ostettu, mut ei varmaan paha ' nakki ' olis =) .
  9. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Lukiko kukaan tuolta heiniksien odotupuolelta, kun poikavauva oli kuollut.Aivan kamalaa :snotty: :snotty: . ..huh. Et ihan kivasti täs itsellä siis menee.
  10. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Ippu: Huomasin just, et olit tehnyt mageen kakun! Mä en osais tollaista vääntää..
  11. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    No, kiva kuulla =) ! Niitä huonoja päiviä aina tulee..ja onneks väliin mahtuu useampi hyväkin!!
  12. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Samoin, ei vaunuissa. Sänky se olla pitää :heart: .
  13. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Meillä juuri näin kans |O !
  14. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    No, hyvin nukkuu kyllä, hitsi vie =) ! Niinpä ne muksut tietysti on erilaisia.Mullakin on vertauskohteita, siskolla on viis lasta :whistle: .
  15. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Mä tykkään kans et lapset, ( noh yks lapsi vaan löytyy ) menee aikasin maate.Ei tarvi kukkua yön tunneille saakka, vanhempanakaan..
  16. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Voi hitsi, et teillä Jahvetti ja Anno nukutaan hienosti! Miten te sen teette :saint: ?? Meilläkin kahdeksan pintaan maate, mutta kyllä yöllä 3 kertaa herätään ja muutenkin nykyään tosi levotonta..Alkaa omatkin voimat jo hiipua |O ........
  17. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Meni lainaukset hianosti pieleen :headwall: ...
  18. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Minä sorrun toisinaan just tollaseen käytökseen, eri syistä tosin...se ei hyödytä MITÄÄN...puhukaa, puhukaa ja vielä puhukaa, se auttaa kaikista parhaiten!!! :hug: Miehillä taitaa keskiverrollisesti kestää vuoden kauemmin kypsyä isyyteen, kuin naisilla äitiyteen... Nimenomaan, puhumalla...
  19. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Mä kyllä peesaan sitä, että sillon tällön kunnon kiukuttelut on paikallaan! Eihän ne muuten tajua mitään asioita muuttaa :kieh: ! Ja puhdistaa ilmaa...
  20. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    SItähän se välillä on, onneksi parempiakin päiviä väliin mahtuu :hug: ! Meillä mies siivoaa ja kokkaa ja vkonloppuisin antaa mun nukkua pitkään, niin en kovin paljon marmata..Mutta aika useasti se noihin pihahommiin hilpasee! Kaipa tää eka vuosi on aikas paljon äidin vastuulla. Kappas, on...

Yhteistyössä