Hakutulokset

  1. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Heinäkuu niinhän se taitaa olla, että teet miten vaan ni aina jostain tuntee huonoa omatuntoa. Tsemppiä uuteen työpaikkaan ja toivottavasti saat pian vakkari paikan ni pääsette sitä kakosta duunailemaan. ;) :heart:
  2. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    SuukkoSuulle voi ei, kuullostaa niin tutulta noi sun oireilut. Toivon niin ettei kuitenkaan ois sama ku mulla. Onneksi sullakin noita raskausviikkoja on jo ihan kivasti.ä Jos kuitenkin on raskausmyrkytystä ni toivottavasti vielä kuitenkin hetkeksi rauhoittuisi noi oireilut ni saisit vielä...
  3. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Talvis, onnea plussasta!!! :heart: :heart: :heart: :heart: [b]
  4. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    suukkoSuulle, kiva et saa pojan mummolaan...pääset naatiskelemaan nameja. :D toivottavasti neuvolasta hyviä uutisia :heart: :heart: [b]
  5. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    HanTa joo se voi olla, et tuntuu et päivät loppuu kesken...poika menee sitten joka aamu 7 hoitoon ja haen kotiin siinä 16.30 tienoilla. Hoitopaikasta kotiin ei aja kun pari minuttia. Oon miettinyt että alkaisin tekee lyhennettyy työpäivää jos alkaa tuntuu siltä, ettei aika riitä perheelle...
  6. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    SuukkoSuulle: toivottavasti ei oo raskausmyrkytys. Mullakin proteiinit näkyi ihan loppu vaiheessa. ja sairaalassahan sen takia makasin melkein viikon ennen ku synnytys käynnistettiin. Mullakin oli et ei saa kattoo telkkaa, neuloo tai lukee lehtiä kokoajan, mut mä en juuri totellut ku meinasin...
  7. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    hyvää juhannusta kaikille!!! Me mennään huomenna ystävän synttäreille käymään ja lauantaina anopin mökille käymään. Eipä tässä muita suunnitelmia ole. Grillattavaa on ostettu ja PALJON! :D :D
  8. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    HanTa sä tuut takas kotiin ku mä meen takas töihin. :) mä oon lohduttanut itseäni sillä, että muistele millanen oli viime talvi, huh,huh! rankka oli näin jälkikäteen muisteltuna. Vaikka jaksoihan sitä silloin päivä kerrallaan. Kesällä on vaan fiilis ihan toinen, tykkään kesästä,aurinkoa...
  9. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    HanTa pikaista paranemista kimille! leikkipuisto on muuten ihan tavallinen aidattu leikkipuisto, mut siellä on aamupäivästä kaksi tätii, jotka vähän keksii jotain puuhaa lapsille ja sitten siellä on hiekkaleluja ja sisätilat auki, jossa mm. vessat ja sisäleluja. Siellä oli siis tosi paljon...
  10. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    baby butterfly oikein paljon onnea!!!! :heart: :heart: :heart:
  11. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    vauvahaaveita uuups!!! :o :o :laugh: joo tokihan tarkoitin vuosia en kuukausia. :D
  12. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    vauvahaaveita niin se aika hurahti, ajatella teidänkin pikkuinen on ollut jo 1,5kk nuevolassa. :heart: Meillä sama edessä syksyllä.
  13. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    SuukkoSuulle Harmillista ettei karkea ruoka mee, no onneksi on keksitty soseet ni pääasiahan on että syöpi jotain. Kyllä se siitä sitten ku hampaita tuleepi lisää. Meidän Poitsulla oli kuusi hammasta jo 9kk iässä mut kyllä meillä syötiin sillo jo 8kk ruokia ja sormiruokana leivän, banaanin...
  14. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Sain vihdoinkin villatakin valmiiksi!! jee! Tai se on paremminkin huppari. Aika kiva tuli vaikka jokunen virhe löytyypi. ja Työ on ollut ns. ikuisuus projekti eli jouduin kesken työtä alottaa tekemään vähän isompaa takista, että mahtuisi valmiina pojalle. ja takki onkin nyt juuri sopiva.
  15. TinyAngel

    vauvan hampaiden tulo!

    meillä ainakin tuli heti perään ylähampaat! vaikka eivät olleet mitenkään turvonneet tms.
  16. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    käytiin ekaa kertaa Poitsun kanssa semmoisessa leikkipuistossa, jossa on ohjattuu toimintaa, leluja ja tosi paljon lapsia! Kyllä Poitsu oli ensin tosi hämillään eikä osannut ku seisoo ja katsoo sitä ihmismäärää. Ei olla meinaan koskaan ennen oltu missään missä ois ollut noin paljon lapsia. Aika...
  17. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    baby butterfly harmi että teillä on niin meluherkkä. Onneksi sitten nukkuu kuitenkin sisällä. Meillä ei kyl herää semmosiin ääniin joihin nukahtaa eli lintujen, koirien, lasten ja autojen ääni ei haittaa. Kerran mun vanhemmilla on herännyt siihen ku yks naapurin ukko tuli ihan vaunujen lähelle...
  18. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    ElinaMaria onneksi saitte sovittuu anopin kanssa. aika Inhottavaa tuollainen, ettei ees suoraan tuu sanoo, jos on sanottavaa, vaan jossain fb:ssa. Tosin suoraankin jos sanoo ni sekin tuntuu pahalta.(riippuu tietty mitä on sanonut) Onneksi mun anoppi on ollut ainakin nää viimeiset 10 vuotta...
  19. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    HanTa onnea piharempan loppu taipaleelle. Mekin ollaan laittamassa pihaa kuntoon, mut se nyt ei valmistu ihan tänä eikä ens vuonnakaan...meidän piha on ikuisuus projekti. :laugh: No kuhan saatais nyt lopputarkastus ees tehtyy ni hyvä on! Pihaan kerkee satsaamaan sitten myöhemminkin. Kiva...
  20. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    ElinaMaria kiva et oli kivaa polttareissa! =) on kyl tosi hienoo jos on mummoja/pappoja jonne viedä pienokainen aina välillä. :heart: hyvä et oli tyttönen viihtynyt mummolassa. :) onneksi teilläkin unet rauhoittunut. :heart: Meillä taas ei sänkyyn rauhoitu. Paitsi sillo ku on...

Yhteistyössä