Hakutulokset

  1. K

    Onko täällä muita jotka kokee, että oma masennus on seurausta puolison hoitamattomasta masennuksesta?

    Meillä oli sama homma. Mies oli 5vuotta masentunut ja sitten halusikin eroa kun ei jaksanut enään. :ashamed: Sen sijaan minäkin masennuin ja hain apua ja se autto. Mies ei etes halunnut ottaa apua vastaan. :/
  2. K

    Paljonko painat? entä pituus?

    160cm ja 54kg,jossa 4kiloa liikaa. :ashamed:
  3. K

    Huomenna töissä pikkujoulukestit ja mun pitää leipoa mansikkakakku....

    sinne. :o Pomo oli tehnyt listan mitä kukanenkin tuo ja mun kohdalla oli että mansikkatäytekakku. :D Ei kauheesti niinku kuulu jouluun,mutta mikäs siinä,tehdään kakku sit töihin. :whistle: Täytyy käydä kaupasta hakeen vermeet kuhan ne aukee ja sit leipomaan. :D
  4. K

    Kuka lähtis mun mukaan tammikuun alussa laihduttamaan?

    Eli lähet mun mukaan? =) Tsempataan toisiamme niin on kivempaa kun yksin laihduttaa. ;) Aloitan siis tammikuun eka päivä. :whistle:
  5. K

    Kuka lähtis mun mukaan tammikuun alussa laihduttamaan?

    Pakko aloittaa kuntokuuri oiken kunnolla. :ashamed: Mun lähtöpaino on 54kg ja pitutta on 160cm. Tavoitteena saada paino 50 kiloon. :)
  6. K

    Löytyiskö bile seuraa illaksi?

    Tekis mieli lähtee illalla viihteelle,mutta kun ei ole kaveria. :ashamed: Jyväskylässä asun. :whistle:
  7. K

    Miten unohtaa 'elämää suurempi rakkaus'?

    :hug: :hug: :hug: Täällä kohtalotoveri :ashamed:
  8. K

    Kenellä muilla riesana migreeni?

    Ja kertoisitteko hiukan että mitä oireita teillä tulee ja kestääkö miten kauan jne....? :whistle: Mulla tulee näkökenttään sahalaitakuvioita jne... Kiva kun tänään töissä iski migreeni ja tuntu että taju lähtee aina kun piti päätä alaspäin laittaa,oksensin myös muutaman kerran. Tuleeko...
  9. K

    Gallup, seksi asiaa.

    :p :p :p
  10. K

    Nyt voin sanoa olevani..

    Onnee! :flower: =)
  11. K

    dietti ohjeita!!

    Ei mitään diettejä vaan elämäntapa muutos. B) Minäkin olen saanut jo 13kg pois muutamassa kuukaudessa ihan vaan syömällä terveellisesti ja aloitin myös urheilun lisäksi. =) Välillä voi sit pitää herkkupäivän. :p Vielä olis itellä muutama kilo pudotettavana.
  12. K

    ...

    Mä tahdon isommat rinnat. :whistle: Muuten suht tyytyväinen vartalooni. :) Reidetkin sais olla vähän kapeemmat.
  13. K

    G: Mitä saitte / saatte töistä joululahjaksi?

    Ei yhtään mitään. :whistle:
  14. K

    Leskeksi jääneitä?

    Täällä on kaveri jos vaan haluat :)
  15. K

    Saanko itkeä ihan luvan kanssa?

    Ilmoitti vaan yks kaunis päivä että haluaa erota ja ei jaksa enään. :'( Yritin hakea apua ja tukea meille,mutta mies ei halunnut. Rekkauduin juuri ja olis kiva saada ystäviä täältä,olen niin yksin. :ashamed:

Yhteistyössä