Hakutulokset

  1. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Onnea Hexuli!!! :flower: :heart: :flower: riemu on kyllä siunattu sukukalleuksilla teidän poikia. :laugh: Meillä on esikoinen lähteny käyntiin vesienmenolla ja muut sitten supistuksilla. Jännä miten nopeaa ihminen kuitenkin voi liikkua ison mahan kanssa jos on tarvis, sillä yöllä...
  2. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Nyt on tosiaan ihan hyvä olla ja hyvä niin. Mielelläni pitäisin tämän vauvan vielä mahan uumenissa suojissa. :heart: Synnyttämään menen ihan hyvillä mielin, ei sinällään muuta pelkoa ole kuin että kuhan vauva olisi valmis kun päättää syntyä. Minä taas olen niin piikkikammoinen että välttelen...
  3. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Sillon aamulla mietinkin jo että soittaisin neuvolaan ja kysysin voisiko ne kurkkia että olenko jo kovin avoinna, mutta se sitten jäi kun ajattelin että turhaanko tuota ronklaamaan kun se tulee sitte ku tulee. =) Noh, nyt sitten ulkoiltiin lasten kanssa ja olo on kuin ei mitään olisi ikinä...
  4. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Huomenta! Valitus virrellä aloittaen.. :ashamed: Täällä huumorintaju alkaa olemaan katkolla.. Neljän aikaan alko supisteleen ja kerkesin jo miettiä että josko sitä nyt tuli lähtö, mutta sittenpä ne laantuikin mutta uni karkaksi.. |O Just kun sitten sain nukahdettua niin pikkumies heräsi...
  5. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Kyllä tämä tosi alhaalla on, toivottavasti ei tipu matkalle.. :laugh: miia ymmärrän nuo pelot kyllä täysin. Ja sama homma täällä että ei passais stressata, mutta minkäs teet. :hug: On teillä kyllä kiitettävä matka sairaalaankiin ja vielä nuo 20km hiekkatiellä. Meillä on yhteensä 20km...
  6. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Jaahas, oli tullu sitten viesti kahteen kertaan ja menin sitten muka poistaan toisen niin poistikin molemmat.. :o Onko teillä riemu siellä neuvolakäyntejä lainkaan? Saa nähä siis että miten tämän vauvelin kanssa menee. Kuopus teki kyllä just samanlailla, eli reilun viikon kiusoitteli...
  7. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Hyvää huomenta. Tolvana minä, en sitten yhtään ajatellu että turvotustahan tuo riemulla voisi olla.. Mutta toisaalta jos on noinkin paljon niin pitäisikö pissiä johonkin kuppiin ja käskeä tutkia? ;) En siis tiedä onko teillä siellä noita "tutkintoja" kovin tiheään? Hittolainen, eilen...
  8. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Valtavan paljon Onnea Me10!!! :heart: :heart: :heart: Hurja on ollut alku, mutta onneksi kaikki on nyt hyvin. :hug: riemu tuollaista vaivaa minulla ei ole ollut, mutta kuulostaisi siltä että pitäisikö kysyä jostain neuvoa? Tänään on taas supistellu enemmälti ja maha tyhjentynyt...
  9. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Hiljaiseksi on pino mennyt, missä kaikki on??? :wave: Oma olotila ei ole kamalan hyvä, vauva laskeutunu ja kiinnittyny ja aiheuttaa supistuksia. Piti eilen käydä jo käyrillä kun koko päivän supisteli pahimmoilleen ja menin sitten soittaan synnärille ja siellä kätilö säikytti minut...
  10. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Paljon Onnea Plussasta CrystalBlue! :flower: :heart: :flower: Hirmuisesti Onnea Pojasta Kääkkänä! :heart: :flower: :heart: Kiirusta on pitänyt kun mies on ollu lomalla.. =) Ja kiirus jatkuu, eli täytyy mennä. :wave: Tellu30 34+3
  11. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Neuvolassa käyty ja mielenrauha ainakin hetkeksi saatu +neuvolan papereihin että "hullu akka" :laugh: :ashamed: Tosiaan, meillä on täällä sellainen vanhempi kätilö yhtenä neuvolan tätinä ja todella ihana ja asiantunteva ihminen. Vauveli killuu raivotarjonnassa. Ultrallakin katsoi ja totesi...
  12. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Piparminttu75 Onnea plussauksesta ja tervetuloa porukkaan! :flower: Kääkkänä minulle kans lääkäri ei antanut lupaa tahi mitään lähetettä sterilisaatioon. Täällä on kuulemma vuoden jonot tuohon operaatioon niin kyseliln viime lääkärineuvolassa josko olisi valmiiksi voinut laittaa jonoon. Ja...
  13. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Heipä hei, reissusta kotiuduttu jo hyvän aikaa sitten, mutta olotila on ollut niin vetämätön ettei ole saanu aikaseksi kirjoitella.. :ashamed: On ollu kyllä kuuma!!! Reissu itsessään meni maha-asukin kanssa oikein mukavasti, ei tullut pahempia selkäkipuja eikä supistuksia. Ja lopunkin...
  14. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Tervetuloa Suomeen riemu! Kohdunkaulanpituus kyllä kuulostaa minustakin suhteellisen pitkälle. Itseltäni sitä ei ole koskaan mitattu ultralla, mutta viime raskaudessa käsikopelolla lääkäri arvioi että voisi olla jotain 4cm. Juhannusta on tullu vietettyä hyvin rauhallisissa merkeissä. Tänään...
  15. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Kiitos Feenikslintunen :) Kävin sitten uudelleen neuvolassa eri terkalla. Ja onneksi oli mittausvirhe kyseessä, tämä toinen terkka sai mitaksi 27cm. Ja tosihan tuo on, että tuo mittaus on melko hankalaa ja jokaisella on eri tyyli mitata, onneksi selvisin säikähdyksellä. :heart: Taas tuli...
  16. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Kävin juuri neuvolassa ja huolta sekä murhetta sain mukaani.. :'( Valkuaista oli vajaan yhden plussan verran (noh, voi vaikuttaa että oli nafti näyte), sf-mitta oli kasvanu vain sentin ja putosi alakäyrälle (nyt 24.5, aiemmissa raskauksissa on ollu näillä viikoilla noin 28). Sitten vielä...
  17. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Hyvä että kävit näytillä Me9jaBonus! Nyt vaan lepoa että vauveli pysyisi vielä kasvupaikallaan. :hug: Feenikslintunen kyllähän mies minua kuuntelee, mutta tahtoo mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. :/ Mitenhän sitä saisi noille miehillekin kokemuksen tästä raskausajasta...
  18. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Minäkin tosiaan säikähdin omia tuntemuksiani alkuraskaudesta, koska hehkutin niin että tulen nauttimaan tästä viimeisestä jne.. Eihän se tosiaan menny sitten niinkuin suunnittelin, otettiin miehen kanssa vähän väliä yhteen ihan kunnolla (tai minä siis tulkutin ja mies joutui vaan kuunteleen)...
  19. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Me9jaBonus olen Feenikslintusen kanssa samaa mieltä! Mene ihmeessä käymään näytillä! Mikään ei ole viheliäisempää kuin elää epävarmuudessa. Jos olet tilanteesta huolissaan niin se ei ole turha käynti, sinun ja vauvan hyvinvointi on tärkeintä! :hug:
  20. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Feenikslintunen tässä taitaa kuitenkin olla yhteisvaikutus, eli päätin vaan että nyt loppuu jatkuva masentuneisuus ja sitten hormoonit on varmasti myös tasoittuneet. Minulla oli alkuraskaudessa juuri samanlaisia ajatuksia kuin sinulla, en jaksanut enää itteäni ja säälin perhettäni kun olin...

Yhteistyössä