Hakutulokset

  1. N

    äitejä nummelasta

    Juu, ihan oikein paikansit Pajuniityn =). Sulla alkaakin la jo uhkaavasti lähestymään. Ootkos muuten minne menossa synnyttämään? Minä olen synnyttänyt molemmat tyttöset Lohjalla. Laita mulle privaattiviestiä, jos haluat treffata tai vaikka ens alkuun vaihtaa ajatuksia sähköpostilla.
  2. N

    äitejä nummelasta

    Heipat! Missä päin Nummelaa tarkemmin asutte? Me asustellaan Pajuniityssä. Äiti ja iskä vm -75. Esikoistytöllä on tänään 3-vuotissynttärit ja kuopus syntyi 05/07, tyttö hänkin =).
  3. N

    nummela

    No pahus. Hiidenranta on suhteellisen kaukana meistä. Pajuniitty on ihan tässä Nummelan keskustan tuntumassa mutta toisella puolella keskustaa teiltä päin katsottuna. Ei siis oikein kävelymatkan päässä, ainakaan lyhyen sellaisen. Mulla on kyllä ajokortti muttei autoa päivisin :/ .
  4. N

    nummela

    Moikka! Täällä ois yks nummelalainen 32-v mamma. Mulla puolestaan kaksi tyttöä, vanhempi täyttää kohta 3 ja nuoremmalla tuli juuri huimat puoli vuotta täyteen. Esikoinen kaipais kovasti leikkiseuraa (ainakin mun mielestä...heh). Missä päin Nummelaa asutte? Me asustellaan Pajuniityssä.
  5. N

    rintakumista

    Meirami kirjoitti: "Ei kai sitä kielletä käyttämästä muualla kuin imetystukilistan sivuilla, jossa on tuhat ja yksi syytä, eikä mikään niistä ole totta" Hmm.. Imetystukilistan osio rintakumista alkaa lauseella "On parempi imettää rintakumin kanssa kuin olla imettämättä ollenkaan". ;)...
  6. N

    Mistä voi tietää, vaikuttiko epiduraali enää ponnistusvaiheessa?

    Mulla molemmat syntyneet luomuna (jos ei kipupiikkiä lasketa) ja ainakin minulla supistukset oli tuhat kertaa kamalammat kuin itse ponnistusvaihe. Tietysti jos ponnistus pitkittyy niin voi olla eri mutta mulla loppu (unohtui?) ainakin kivut kun seinään molemmilla kerroilla kun sai alkaa...
  7. N

    Te jotka olette synnyttäneet ilman lääkk. kivunlievitystä!

    Mulla on molemmat lapset syntyneet niin, että olen saanut vain Tramal-kipupiikin. Esikoisen kohdalla se auttoi ihan hetkellisesti, muuten käytin vain lämmitettyjä kaurapusseja. Kuopuksen kohdalla en ehtinyt mitään muuta saamaan/käyttämään (enkä olisi edes halunnut) ja kipupiikinkin sain juuri...
  8. N

    Ergon vuokraus/neuvoja

    Mulla ei ole mitään tietoa vuokrauksesta mutta kannattaisko kysellä jälleenmyyjiltä? BabyIdean sivuilla niitä on ainakin pitkä liuta esitelty. Itsellä on uusi ergo, vanhasta ei kokemusta. Suurin ero taitaa olla se, että uudella voi kantaa myös lonkalla ja se on omasta mielestäni ollut tosi hyvä...
  9. N

    mistä puuha pete vappupallo?

    Espoosta en tiedä mutta luulisi ainakin Vantaan Petikossa sijaitsevasta Ilmapallokeskuksesta löytyvän vaikka mitä. Jos siis pääset siellä käymään ;) .
  10. N

    Happy baby Spider Swing -tuplavaunut

    Ollaan joka tapauksessa hankkimassa Happy Babyn tuplat ja ensisijaisesti Spider Duot mutta nyt näyttäisi Swing-mallia olevan saatavilla edullisesti myös käytettynä. Onko käyttäjäkokemuksia niistä? Ei asuta missään maalla muttei kaupungissakaan, tiet on kuitenkin pääasiassa asvalttia. Silti...
  11. N

    Nummela (Vihti)

    Laitan sähköpostia kunhan kerkiän =)
  12. N

    haberkorn-merkkiset vaunut

    Meillä on ollut esikoisella käytössä Haberkornin yhdistelmävaunut ja ovat edelleen käytössä rattaina. Omasta mielestäni ovat olleet tosi hyvät edullisiksi vaunuiksi. Niissä oli kaikki ne ominaisuudet joita vaunuilta halusin (mm. kunnolliset isot pyörät, reilu tavaratila, heittoaisa, säädettävä...
  13. N

    Happy baby spider duo

    \ Joko olet saanut rattaat myytyä ja jos et niin missäpäin Suomea ne ylipäätään ovat?
  14. N

    Nummela (Vihti)

    Kaipaisiko kukaan seuraa Nummelassa? Asumme itse Pajuniityssä eikä autoa ole päiväsaikaan käytössä joten olisi mukava löytää kävelymatkan päästä uusia tuttavuuksia. Esikoistyttö on nyt noin 2 v 5 kk ja kaipailee myös ikäistään seuraa jäätyään taas kohta kokonaan äidin kanssa kotiin...

Yhteistyössä