Hakutulokset

  1. Tunkion kukko ilman munia

    Todella ihmeellinen sähkönkulutus. Mikä ihme syö meillä sen energian?

    Pystyykö joku muu kertomaan päivittäistä kulutustaan? Miten paljon ne vaihtelee? Minkä suuruinen on se päivittäinen kulutus? Mäkin odotin tuota Fortumin älyboksia kauan ja nyt kun se vaihdoinkin tuli, paljastui, ettei kulutusta kuitenkaan näe kuin kuukausitasolla. Onhan sekin toki helpotus...
  2. Tunkion kukko ilman munia

    Todella ihmeellinen sähkönkulutus. Mikä ihme syö meillä sen energian?

    Monta vuotta peräkkäin meillä on vaan kasvanut ja kasvanut energiankulutus. Tällä hetkellä käytämme 3(!) kertaa niin paljon energiaa kuin keskivertokohde. Paritalo 100m2, kaukolämpo, 10m2 lattialämmitys, emme KOSKAAN ole käyneet saunassa, ilmastointilaite oli päällä vain 2 päivää tänä...
  3. Tunkion kukko ilman munia

    Onko joku nähnyt tälläisiä Suomessa myynnissä?

    Jos innostuneita riittää, voidaan toki tehdä kimppatilaus, jos saadaan hyvällä hinnalla ja postikulut jaettua?
  4. Tunkion kukko ilman munia

    Onko joku nähnyt tälläisiä Suomessa myynnissä?

    En sitäkään tiedä, kun eivät kerro sivuilla. Laitoin vinkkiä pariin kauppaan.
  5. Tunkion kukko ilman munia

    Onko joku nähnyt tälläisiä Suomessa myynnissä?

    En tiedä, mutta onhan tuo samaa kestävää kangasta (PVC) kuin tavalliset kurahaalaritkin. Meillä poika vaan tykkää niin vesileikeistä, et pitää päästä merenrannalle syksylläkin kahlaamaan.
  6. Tunkion kukko ilman munia

    Onko joku nähnyt tälläisiä Suomessa myynnissä?

    Näitä etsiskelen taaperolle: barnevaderen - detaljer - regnt
  7. Tunkion kukko ilman munia

    Työnsin juuri kahdet vaunut rappukäytävästä ulos sateeseen!

    Itseasiassa lainaukset laista oli pielessä. Väärä pykälä, jos viilataan pilkkua. Enää jää pohdittavaksi, koskeeko sana uloskäytävä samaa osaa kuin porraskäytävä. Onko portaiden alaosa käytävää ulos?
  8. Tunkion kukko ilman munia

    Työnsin juuri kahdet vaunut rappukäytävästä ulos sateeseen!

    Kulkiessani usein erään kerrostalon ohi, olen nauttinut, kun kerrankin on vireä mummoklaani, jotka viettävät aikaa välimereläiseen tapaan talon edustalla istuskellen naapureiden kanssa. Heilla on kunnon penkit ulkona ja sohvakin porraskäytävässä!
  9. Tunkion kukko ilman munia

    Työnsin juuri kahdet vaunut rappukäytävästä ulos sateeseen!

    Kyllä ne Eerikinkadun terassien mm. homobaarien edustalla on aika villiä menoa, en sille vaunuja jätä. Humalaiset pissaa niihin tahallaan ja haisee ihan tupakalle. Kasun toisella puolella on pieniä putiikkeja, eikä siellä kyllä ole mitään "kaltereita", minne lukita vaunut. Talvella vielä oli...
  10. Tunkion kukko ilman munia

    Työnsin juuri kahdet vaunut rappukäytävästä ulos sateeseen!

    Tää toinen kämppä oli Eerikinkadun ja Fredan kulmassa, jossa on täynnä terasseja. Ei niitä oikein kadullekaan ilkiä jättää. En pysty kantamaan edes noita Emmaljungan vaunuja edes 1. kerrokseen, saati sit 3. tai 4 kerrokseen vauvan ja kaikkien kassien kanssa.
  11. Tunkion kukko ilman munia

    Typerä kysymys varmaan, mutta näkyyks kaikilla nykyään jo yle, mtv3 ja nelonen hd-laatuna? Itsellä ei!

    Ahaa, mä olen sit käsittänyt varmaan väärin. Mtv3:n sivuiltakin saa sen käsityksen, et kaikki sen saa ilmaiseksi, kun on vaan kanavakortti ja laitteet satelliittifirmasta.
  12. Tunkion kukko ilman munia

    Työnsin juuri kahdet vaunut rappukäytävästä ulos sateeseen!

    Mä olen muutaman kerran käyny kerrostalossa vierailulla Emmaljunga-vaunujen kanssa, jotka siis painaa sen joku 20kg. Kerrostalossa ei ole hissiä, pitää mennä 3. tai 4. kerrokseen kierreportaita. Ulkona satoi silloin räntää tai toisella kerralla kaatosade. Minne ne vaunut pitää sit laittaa?
  13. Tunkion kukko ilman munia

    Typerä kysymys varmaan, mutta näkyyks kaikilla nykyään jo yle, mtv3 ja nelonen hd-laatuna? Itsellä ei!

    Eiks kaikki jo lähetä hd-laatua? Itsellä uusi tv ja satelliitti, mutta en vain näe noita kanavia hd-laatuna. Missä vika? Viasatin sivuilla vaan todetaan, että 5 kanavaa pitäis näkyä hd:nä, mutta ei tarkemmin mitkä.
  14. Tunkion kukko ilman munia

    Millaisia kivoja Cafe Latte -laseja käytätte?

    Heh. Ehkä silmälasit voivat korjata rumat kahvikupit.
  15. Tunkion kukko ilman munia

    Millaisia kivoja Cafe Latte -laseja käytätte?

    Itsellä on nyt hankinnassa, mietin ASA Collectionin lattelaseja. Mitä muita kivoja olisi tarjolla?
  16. Tunkion kukko ilman munia

    Kuka voi auttaa keittiön lampun asennuksessa? Sähkömies?

    Turhaan kerroit ohjeet, koska mä en sitä aio itse asentaa. Se ei ollut kysymys tässä ketjussa.
  17. Tunkion kukko ilman munia

    Kuka voi auttaa keittiön lampun asennuksessa? Sähkömies?

    Mä en kyl ymmärrä, miten tuonne saa mitään lamppua asennettua. Ilmankos portaat ovat olleet pimeänä vuosia.
  18. Tunkion kukko ilman munia

    Kuka voi auttaa keittiön lampun asennuksessa? Sähkömies?

    Jeps, ehkä kannattaa ottaa remppamiehen sit kesäharjoittelijan lihakseksi mukaan. No joo, jos tällä palstalla oikeasti kysyy ihan normaalin kysymyksen ,saa vaan kuulla olevansa uusavuton. Mä toivotan kaikki tee-se-itse palstamammat tervetulleeksi meille asentamaan toistakin lamppua, joka...
  19. Tunkion kukko ilman munia

    Kuka voi auttaa keittiön lampun asennuksessa? Sähkömies?

    Eihän tuossa kuvassa näy kuin lampun runko, joka ei tule edes näkyviin yhtään.
  20. Tunkion kukko ilman munia

    Kuka voi auttaa keittiön lampun asennuksessa? Sähkömies?

    Tuo on kyllä valaisin ja siis ihan ce-sertti on. Miksi se räjähtäisi? Yhden mielestä tarvitsen siis remppamiehen, toisen mielestä sähkömiehen ja yhden mielestä asia on taas niin selvä, että 9-vuotias poikakin osaisi sanoa ratkaisun.

Yhteistyössä