Onko joku nähnyt tälläisiä Suomessa myynnissä?

halipupu harmaana
En ole ennen nähnyt, mutta kyllä tuollaista olen monesti itse suunnitellut lapsille päiväkotiin. Saakohan nuo kätevästi kuiviksi ja kestääkö käytössä ja onkohan kätevät pukea?
 
En ole ennen nähnyt, mutta kyllä tuollaista olen monesti itse suunnitellut lapsille päiväkotiin. Saakohan nuo kätevästi kuiviksi ja kestääkö käytössä ja onkohan kätevät pukea?
En tiedä, mutta onhan tuo samaa kestävää kangasta (PVC) kuin tavalliset kurahaalaritkin. Meillä poika vaan tykkää niin vesileikeistä, et pitää päästä merenrannalle syksylläkin kahlaamaan.
 
"plop"
Mitähänn tuollaiset maksaa? Jos ehdottais jollekin lastenvaate nettikeupelle, että ottaisivat valikoimiin. Jotkut nettikaupat tuntuvat etsivän erikoisuuksia :)

Kärjelliset kurahousut olen nähnyt, mutta ne oli tarkoitettu ryömivälle tai konttaavalle vauvalle.
 
[QUOTE="plop";27043846]Mitähänn tuollaiset maksaa? Jos ehdottais jollekin lastenvaate nettikeupelle, että ottaisivat valikoimiin. Jotkut nettikaupat tuntuvat etsivän erikoisuuksia :)

Kärjelliset kurahousut olen nähnyt, mutta ne oli tarkoitettu ryömivälle tai konttaavalle vauvalle.[/QUOTE]

En sitäkään tiedä, kun eivät kerro sivuilla. Laitoin vinkkiä pariin kauppaan.
 

Yhteistyössä