Hakutulokset

  1. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    ElinaMaria Kiva juttu, et tyttönen on sopeutunut hoitoon hyvin ja äiteelläkin menee harjoittelussa hyvin. Toivottavasti jatkuupi palkallisena. :) Ihanaa suunnittelua häihin! Mä tykkäsin kovasti juurikin siitä suunnittelusta, ihanaa aikaa!!!Ja tietty itse hääjuhla oli niiiiin ihana!Tuleppas...
  2. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Käytiin tänään aamusel jo leikkimässä hoitopaikan pihalla. Nyt sovittiin et Poitsu menee ens tiistaina ekaa kertaa sinne hoitoon. Menee n.9.30 sinne leikkii ja haen pois ennen lounasta eli siin 11 tienoilla. Sama juttu keskiviikkona ja torstaina oliskin sit vähän pidempään. Menis 9.30 leikkii...
  3. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Eipä menty hoitopaikan pihalle leikkii, ku kuuleman 3lasta on kipeenä, kuumetta! Yritetään mennä sitten torstaina, jospa lapsukaiset oisivat jo parantuneet?!? Nyt vissiinkin paljon kuumetta liikkeellä.
  4. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    vauvahaaveita ihana pallomassu :heart::heart: vielä siispä kasassa oot, ihanii noi sun hymiöt!!hih! Vissiin on hieman malttamaton olo.;) Toivottavasti pian saisit söpön vauvelin syliisi.=)
  5. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    ompas täällä hiljaista!! Minäkin enää vajaa kaksi viikkoa hoitovapaaalla ja sitten koittaa arki ja töihin meno. Jää palstailukin varmasti tosi vähälle, mutta yritän silloin tällöin iltaisin ehtiä kurkkimaan tännekkin. Heräsin tänään jo ennen kuutta. Ihan vaan testailen, että kuiskas sitä...
  6. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Keskiviikkona käytiin taas leikkimässä hoitopaikan pihalla. Poitsu kyllä viihtyy! Tosin äiti onkin ollut aina mukana :D Ens viikolla ehkäpä jo menee pariksi tunniksi ilman äitiä...katsotaan nyt. Eilen oltiin heti aamusta kaupoilla ja mentiin poitsun kanssa kylään isomummolle. Illalla oli...
  7. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    tyty86 toivottavasti miehesikin pian lämpenee vauva ajatukselle...:heart:Mukavia vauvakuumeilu aikoja sinulle. :) Kyllä mäkin niin tykkäsin jos saisin vielä joskus toisenkin pienokaisen. Kumpa vaan oisin semmoinen synnyttäjä nainen, jonka synnytykset menis normaalisti, eikä kroppaankaan tulis...
  8. TinyAngel

    Vieläkö niitä ketkä ei sikainfluenssa piikkiä ottaneet tai

    Mä en oo ottanut. Mut ihan pelkkää saamattomuuttani ja laiskuuttani. Jos oisivat antaneet samalla mulle kun pojallekkin ni oisin ottanut. En jaksanut raahautua enää uudestaa tonne 10km päähän itselle piikkiä ottamaan...jotenkin en vaan jaksanut pienen pojan kanssa lähtee sinne jonottaa...
  9. TinyAngel

    iltahuudot

    Selvästi vähenivät 2kk iässä. Silloin saattoi olla kaksikin iltaa peräkkäin ilman huutoja. Tasan 3kk iässä tapahtui ihme ja pojasta muuttui ihanan tyytyväinen vauveli.
  10. TinyAngel

    iltahuudot

    Meillä itki vauva melkeinpä joka ilta kello.19-23 tienoilla. En vieläkään tiedä itkujen syytä...luultavasti massu kipuja. "Lievää koliikkia" taidettiin kirjoittaa sairaalalappuun.

Yhteistyössä