Vieläkö niitä ketkä ei sikainfluenssa piikkiä ottaneet tai

  • Viestiketjun aloittaja Foliohattu
  • Ensimmäinen viesti
Foliohattu
epäilivät siinä olevan jotain miksi eivät sitä ottaneet tai
ne ketkä epäilivät viime syksynä thl:ää saaneen lahjuksia sikainfluenssarokotteesta... vieläkö he ovat FOLIOHATTUJA?
 
Mä en oo ottanut. Mut ihan pelkkää saamattomuuttani ja laiskuuttani. Jos oisivat antaneet samalla mulle kun pojallekkin ni oisin ottanut. En jaksanut raahautua enää uudestaa tonne 10km päähän itselle piikkiä ottamaan...jotenkin en vaan jaksanut pienen pojan kanssa lähtee sinne jonottaa...
 
"juu"
haluaisinpa tietää saman... kirjoitin itse tännekin muutaman asiallisen kriittisen kommentin, ja niskaan tuli jos jonkinlaista haistattelua ja syyllistämistä. pelolla ihmisiä hallitaan, ja ihmisten pelko se sai torjumaan niin aggressiivisesti itsenäisesti ajattelevat.

mutta en halua alkaa siihen "mitäs minä sanoin"- pelleilyyn ollenkaan, sen halusin vain sanoa, että ehkä tästä kaikesta koituu jotain hyvääkin, jos suurempi määrä ihmisiä lakkaa pelkäämästä ja uskomasta uhkailuihin ja kyseenalaistamaan viranomaisia ja mediaa hieman enemmään. uskon itse, että maailma voi vielä muuttua paremmaksi paikaksi, mutta siihen tarvitaan meitä kaikkia jotka vaadimme oikeutta ja totuutta, ei pelottelua, pakottamista ja kontrolloimista.

tiesittehän kaikki sen, että myös Suomi on allekirjoittanut suostumuksen pakkorokottamisiin jos WHO sitä päättää vaatia???
 
Täällä yksi foliohattu ilmoittautuu, vaikken sitä foliohattua kerennyt hommaamaan :wave: Olen mieluummin foliohattu vaikka kahdella äffällä kuin nöf-rokotteen ottanut ja pelko persiissä nyt että mitä mahdollisesti lapsille tulevaisuudessa seuraa tai mitä silloin mahassa ollut vauva siitä myöhemmin saa... Kannattaa uida vastavirtaan, kuolleet kalat eivät siihen pysty. Ja ehkä tästä ihmiset oppivat että painostuksenkin alla on viisainta ajatella omilla aivoilla ja kuunnella omaa sydäntään.

Mitenkä muuten tuo pakkorokotus käytännössä toteutettaisiin? Jos ei rokotetta halua siitäkään huolimatta että se olisi pakollinen, mitkä ovat sanktiot vai tuleeko valkotakkiset ja vie väkisin? Että niinku tietää sit vastaisuuden varalle varautua muutenkin kuin foliohatun kera :rolleyes:
 

Yhteistyössä