Hakutulokset

  1. Talvis

    Esikoishaaveiden taaperot

    Heippis! Juu vähän on sivut muuttunu :D aika harvakseltaan käyn täällä, sen verta ku koneelle ehtii muuta ku koulujuttuja... FB:s tulee käytyä mut muualla en oikee ehdi surffailee. Koulua takana reilu 2vko. Minjalla menny hoidossa tosi hyvin, on aurinkoinen ja reipas hoitotyttö. Nukkunu...
  2. Talvis

    Esikoishaaveiden taaperot

    EM hienoa että hoitopaikan kanssa kävi kuitenkin parhain päin :flower: mites harjoittelussa on mennyt? :whistle: Me mennään huomenna tutustumaan Minjan pph:lle. Hoitohakemusta lähettäessäni mulla ei käyny mielessäkää, et vois alkuun varata joitain harjoittelupäiviä, ns. pehmeää laskua...
  3. Talvis

    Esikoishaaveiden taaperot

    Toivovalle onnea!! :flower: EM eiköhän se hoitoon meno Myyltäkin ihan luonnistu ;) Mä en kyllä pelkää enää yhtään jättää Minjaa hoitoon syyskuun alusta. Niin kauhea sosiaalisuuden tarve toisella on! Aina kun ollaan jossain kaupoilla, ravintolassa tms ni tuo keikistelee ja vilkuttelee...
  4. Talvis

    Esikoishaaveiden taaperot

    Vähän on pikakommentointia ku meillä tytön nukutus ja mehunkeitto meneillään... babyb kiva ultrakuva :heart: istukka-asiasta en osaa sanoa mitään, toivottavasti ei mitään haitallista... EM kivaa että pääset oman alan hommiin :flower: ja peukut jatkon suhteen! Minja on ollu ilman...
  5. Talvis

    Esikoishaaveiden taaperot

    Kiitos vastauksista :heart: Käytiin tänään anoppilassa mattopesulla ja koitin samalla pottaa. Tuli itku kun laitoin siihen istumaan, ja toisella kertaa itku tuli potan nähdessä. Eli ihan hyvä, et unohdin ostaa tänäänkin potan :laugh: semmosta wc-istuimen pienentäjää vois harkita, sitäki...
  6. Talvis

    Esikoishaaveiden taaperot

    Ja sit meil on "ongelma" tuttipullojen kanssa... Minja juo päiväs n 0,5l maitoa, mut se kelpaa vaan tuttipullosta. :/ Mä haluaisin heivata ne jo kuuseen. Taikamukista osaa hienosti juoda itse vettä. Mut kun siihen laittaa maitoa, ei kelpaa. Maito ei kelpaa nokkamukista eikä lasistakaan. Mutta...
  7. Talvis

    Esikoishaaveiden taaperot

    TA ihanasti nukuttu yö.. Semmosta piti tulla utelee, et miten monet pottailee?? Ja miten se on sujunut? Mä haluaisin ryhtyä jo potattaa sillon tällön, ku Minjan pissat on tosi isoja eli kestot on imukykynsä puolest tosi koetuksel... kakan kanssa taas, tietää kyl tasan tarkkaan koska se tulee...
  8. Talvis

    Esikoishaaveiden taaperot

    Suukkis en osaa tosta epätasaisesta puristamisesta sanoa, ite oon huomannu mittareissa samaa, lieneekö ihan normaalia kummiskin... Verenpainemittarin pitäis toimia sellaisella tekniikalla, et kun se lähtee puristamaan, niin paineet nousee suurinpiirtein 30mmHg yli yläpaineen. Mansetti niinku...
  9. Talvis

    Esikoishaaveiden taaperot

    SS kyl se saatto olla ihan normaali se yks alhainen mittaustulos makuulla. Maatessahan on alhaisempi verenpaine, ja siihen se lepokäsky perustuu =) Muuten noi verenpainejutut menee vähän ohi.. Ai miten ni minä tuleva terveydenhoitaja... :snotty: Ei kai, ei sen enempää tietoa miten korkeita...
  10. Talvis

    Esikoishaaveiden taaperot

    HanTa itse hienosti ( ;) ) kuukautisista laskien nettilaskuri näytti 7.3.2011 lasketuksi ajaksi.. Neuvolan mukaan on pari päivää enemmän.. Sinnekin tuli soitettua jo, kun meiän tk on kesäsulussa juuri rv:t 6-10.. Mietin juuri TA ihan samaa kuin Suukkis =) Haluatko mennä poitsun synnytystä...

Yhteistyössä