Hakutulokset

  1. H

    vertailua: hcg arvo 6 viikolla

    Näin olen itsekin jostain lukenut. Kuitenkin hoitaja sanoi, että pitäisi olla jo kyymenkertaiset arvot?! Pelästytti kyllä kunnolla.. :ashamed:
  2. H

    vertailua: hcg arvo 6 viikolla

    Kiitos, onkohan tuo luotettava?
  3. H

    vertailua: hcg arvo 6 viikolla

    Mulla on tehty inseminaatio, ja tänään olis 6+3. Hcg oli 4006. Se oli noussut edellisestä arvosta hienosti, mutta hoitaja oli epävarma onko se "epänormaalin matala". Pelästyin, kertokaa jos muistatte omia arvojanne. :attn:
  4. H

    Inseminaatio

    Solakka Silakka: Mulla ei käytetty hormoneja, ultraäänellä lääkäri totesi ke että munasolu on sopivan kokoinen, ja saattaa irrota pian. Käski kuitenkin varmuuden vuoksi ottamaan Pregnyl-pistoksen munasolun irrottamiseksi ke illalla 22.30. Ajatteli, ettei ovulaatio osu viikonlopuksi. Pe aamulla...
  5. H

    Inseminaatio

    Testasin jo pp 10, ja haamuplussa tuli!
  6. H

    Mitä pidät nimestä...

    Tosi kiva ja erikoinen nimi! Mistä löysitkin sen? Ootko miettinyt toista nimeä, mikä sopeisi Hennyn kanssa?
  7. H

    Inseminaatio

    Lohdutushali sulle satukirjan sankari! :hug:
  8. H

    <3 (: Elokuussa Plussanneet :) <3

    Maanantaina tein ekan testin, tiistaina kaksi. Ihana olo, toukokuussa pitäisi olla la. Toivon että kaikki menee hyvin!
  9. H

    Inseminaatio

    Pelkkää kriisiä: Tervetuloa! Millainen kokemus oli?
  10. H

    Inseminaatio

    satukirjan sankari: En ole mitannut. Yöllä olen hikoillut ja päivällä hieman palellut. Nyt täytyy vain toivoa, että vauva on tiukasti kiinnittynyt ja pikkuinen pysyy siellä! Toivon, että sullakin on onnistunut! Tiedän, ettei sitä uskalla toivoa, kun pelkää pettymistä. Mäkin jännitän...
  11. H

    Inseminaatio

    Satukirjan sankari: Ei ollut. Lääkäri kysyi onko minulla ollut tiputteluvuotoa menkkojen välissä. Ei ole koskaan muistaakseni ollut, ja siksi hän sanoi että keltarauhanen todennäköisesti toimii, joten lugeista ei ole hyötyä mun tapauksessa. Sanoi ettei niistä haittaakaan olisi, mutta mun...
  12. H

    Inseminaatio

    Kiitos kaikille onnitteluista! Nyt täytyy toivoa, että pikkuinen kasvaa ja voi hyvin. Eilen illalla taas pienen pientä rusehtavaa vuotoa oli, aamupäivän aikana ei yhtään. Testasin vielä eilen iltapäivällä clearbluen digitaalisella testillä, ja kun ruutun tuli teksti gravid, raskaana, olo...
  13. H

    Inseminaatio

    Kiitos Rosmariini megatsempistä! Tuntui hyvältä lukea sun viesti! =) :hug: :hug: Teille kaikille!! Tänään tein toisen testin, early predictor (EILINEN OLI CLEARBLUE) ja taas tuloksena haalea viiva! Voi tätä onnen autuutta! Hieman tuli eilen ennen nukkumaanmenoa rusehtavaa vuotoa...
  14. H

    Inseminaatio

    Voi olla että putoon ja korkeelta, mutta tein tänään sellaisen herkän clearblue testin iltapäivällä, ja en tiedä viiraako päässä vai silmissä, mutta haamujen haamu. Siis tosi haamuviiva, mutta kuitenkin!!! Aamulla uusiksi. Voi että on fantastinen olo. Jotenkin tuli töissä sellainen ole, että...
  15. H

    Inseminaatio

    Täältä palstalta saa ihanaa tukea, ja tuntuu siltä, ettei mikään kysymys ole liian tyhmä. Aina joku malttaa vastata! =) Ainoat oireet on päänsärky, (joka voi johtua niskajännityksestäkin) sekä hieman turvonneet rinnat (voi olla kuvitteluakin). Ehkä pissattaa vähän useammin, ja janottaa...
  16. H

    Inseminaatio

    Relish: Jaksamisisa sinulle. Ihanaa, kun jaksat pitää muille peukkuja silti! Mulla on nyt 10pp. Koko ajan mietin vaan, että onko onnistunut. Millaisia oireita pitäisi olla, vai voiko tässä vaiheessa vielä olla oireita? Tietääkö joku?
  17. H

    Inseminaatio

    Sympatiat sulle Vuorovesi! Kaikkea hyvää jatkohoitoiin!!!! :wave:
  18. H

    Inseminaatio

    Olen itse päättänyt, että testaan ensi viikon perjantaina. Silloin on tasan kaksi viikkoa inssistä. Nyt kyllä aloin miettimään kumpi on raskaampaa henkisesti: nega testi vai alkava vuoto, jollen ole raskaana.
  19. H

    Inseminaatio

    Vuorovesi: Etkö aio tehdä testiä? Miten maltat odottaa? Toivottavasti sulla on inssi onnistunut!!!!
  20. H

    Inseminaatio

    Tervetuloa muuten Wipe! Kuinka monta inssiä viime kerralla kävit läpi? Näin ensikertalaisena näissä lapsettomuushoidoissa olen aivan ummikko.

Yhteistyössä