Hakutulokset

  1. Z

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Minä kyllä käyn täälläkin kirjoittamassa, tuo oli aika outoa että eka face ryhmä jo suljettu. Mä oon ollu molempien edellisten kanssa ryhmässä ja molemissa ollut 50-75jäsentä ja hienosti mennyt! Mutta tästä toisesta tulee varmasti parempi, kun on hyvin aikaa liittyä mukaan <3 Eikä kaikkien edes...
  2. Z

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Minä liityn mukaaan faceen :) laittelen viestiä Janehh
  3. Z

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Heippa! Pelon sekaisin tuntein liityn joukkoon, plussa tehty äsken LA 24.6... Kolmas lapsi ois ja ikäeroa kakkosen kanssa tulisi 1v 1,5kk :o Kuhan alkujärkytyksestä päästään, niin kyllä tämä iloksi muuttuu :) onnea kaikille plussaneille!
  4. Z

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Tervetuloa uusille ? ja onnea matkaan!! <3 Autoista, me just vaihdettiin autoja. Isännän auto paloi kesken ajon esikoinen kyydissä, onneks kerkisivät pois! <3 Myytiin mun farkku pois ja ostettiin sitten sen auton rahoilla kaksi autoa. Miehellä iso pakettiauto (kolme paikkainen), mutta...
  5. Z

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Heippa kaikille! Mä oon ihan tyysti unohtanu kirjottaa tänne, aina läväsen lukemassa mutta aina tulee joku hässäkkä etteo kerkii kirjottaa! :D Tuol faceryhmässä enemmänkin. Mullakkin siis määräaikanen työsuhde äitiysloman sijaisuus, vähä huolettaa.. elokuun alussa aloitin, ja nyt ollut...
  6. Z

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Heippa, minäkin hiljalleen uskallaudun tänne kirjottamaan. Eilen tein plussan, ja tänään aamulla vielä toisen :D Onnea kaikille plussanneille <3 Eli 15.5 /Zesi /26/ 2 / hys. Aluksi kun ensimmäinen syntyi, niin olin aivan varma että tämä saa olla ensimmäinen ja viimeinen, mutta sitten aika...
  7. Z

    Klaukkala/Nurmijärvi löytyykö äippälomalaisia/hoitovapaalla olevia?

    Eli otsikkokin kertoo paljon.. =) Itse asustelen Klaukkalassa, ja esikoinen syntyi nelisen kuukautta sitten =) Onko muita? :) Kiva olisi tutustua, tai edes lähimaastoilta?? :) -zesi
  8. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    kiyoko, meillä inhan samanlaista nuorempi on sellanen vauhko ja vielä niin pentumainen vaikka pikan onkin jo puolitoistavuotias, vanhempi pitää jöötä ja on sellainen mammantyttö.. molemmat ovat narttuja, ja he pienestä pitäen tottuneet lapsiin, joten en silleen pelkää reaktiota =) kun...
  9. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Saman tien osui silmään Kiyoko kun kysyin lemmikeistä, meillä on myös kaksi japaninpystykorvaa :heart: Kuin luin kun joku selitti siitä isäkuukaudesta, niin vaikka varmaan tarkoitti niin mutta en ymmärtänyt kuin luin että olisi sanottu että isäkuukausi otetaan pois vanhempainvapaasta. Eli...
  10. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Hui kun oli tullut paljon tekstiä... Pariin päivään en ole kerennyt käydä lukemassa kun alkaa olemaan kova kiire hääjärjestelyiden osalta, eli lauantaina koittaa meidän suuri päivämme :) <3 Tänään kävimme rakenneultrassa, ja niinkuin olin ajatellutkin kun toivoin hieman tyttöä, niin...
  11. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Poks 18+0 äääb olitoka nauvolla. Hemppa li koholla, joten raudan syönnin oudun alottaa... Samoin pitää jättää taas pissanäyte ku poteiinioli kool, mut ei neuvola äti pelänny mitää, epäili et johtu vaan. Siit ku li niin pien määrä virtsaa.. Toivotaa parast :) Madolla oli sykkeet 138-145...
  12. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Kiitos Minki rakenneultra päivityksest :) Mulla rakenneultra 6.6 vikkoja silloin tasan 20+0 Tuli ostettua tänää Gracon Turvakaukalon, äytettynä tosin.. Mut saatiin kahella telakalla :) sopuhintainen ja tätä uusinta mallia olevaa :)
  13. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    mulla on kaks noi hormoonit niin seilailee et huh huh... tänään vollottanu koko päivä, eilenki otettii matsii miehen kaa.. mut tänää sit vähä pahemmin.. Tai itseasias tätä on jatkunu nyt jo muutaman viikon et matsaillaan koko ajan jostain.. :/ Vappuaattona se tuli kotiin kukkapuska ja...
  14. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Moikka, ite en osaa.. Inkä vaadi, tuli vaan mieleen et alettaisko kerää niit rakenneultra aikoja listaan? :)
  15. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Tulin vain poksumaan 16+0 :) Tai voi Kai tässä päivitellä, tänään on tosi huono päivä.. Ollaan miehen kanssa tapeltu aamusta asti, okei välinpitämätön asia mutta silti tuntuu että minulle niin suuri.. Ja mies ei voi ymmärtää miksi teen kärpäsestä härkäsen.. Se nyt vain tuntuu mnusta isolta...
  16. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Öhkis mun muelestä ei pidä potea huonoa omaa tuntoa tuosta omavalintaisesta työttömyydestä, sillä pätkä hommat yleensä on ainakin mulla on ollu rankkaa hommaa, ni miksi riskeeraa omaa terveyttään saatikaan vauvan terveyttä raskailla hommilla. Jos pärjää jotenkuten vaikka ei töissä olekkaan, niin...
  17. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Heippa vaan kaikille tas! Ja kiitos tas uudesta pinosta, ihanaa kun joku jaksaa :) nyt tuli luettuu kaikki kaksi sivuu putkee, ja oli niin paljon juttua et hyvä jos ees muistan kaikkeatänne kirjoittaa :D AutostaJoku puhui autosta, me käytiin just viime viikonloppuna ostamassa isompi auto...
  18. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Minulla kanssa raskausaikana iho muuttunut, ekojen viikkojen kohdalla naama ihän täynnä innejä, mutta nyt hieman rauhoittunut... Mutta naama kuivuu ihan mielettöästi.. :/
  19. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Lena- mulla on kanssa toi piimä! Ja muuten en juo ikinä! :D
  20. Z

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Mieliteoista mulla ei oike mielitekoi kauheesti, mut noi kamaluuksii on sitäkin enemmän. Kahvi jäi 7viikon jälkeen, samaan aikaan kun tultiin ulkomailta. Lomalla en juonu kahviiollenkaan, ja suomeen ku tuli ni ei menny kahvi enää alas! ...siis hyi, ja kummiski pikku tytöstä asti kahvia juonu...

Yhteistyössä