Hakutulokset

  1. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Onnea Nipsu, ajatelkaa, että heinäkuun vauvoja on jo syntynyt! Toivottasti teillä on mennyt kaikki hyvin! Täällä vaivaa oikeastaan vain kova väsymys, viimeinen työjuttu pitää hoitaa pois alta vaikka sairaslomalla olen jo. Viime perjantaina kävin neuvolassa ja siellä todettiin että vauva...
  2. Trean2012

    Vauva viistotilassa, kokemuksia?

    Kiitos tästä ketjusta, luin kiinnostuksella teidän kokemuksistsanne, minullakin on vauva viistossa ja 33 v tuli täyteen tänään. Tämä on kolmas raskauteni ja molemmilla edellisillä kerroilla vauvat ovat tässä vaiheessa jo laskeutuneet pää edellä ihan niin kuin pitää. Joten tämä oli minulle...
  3. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Uimisesta vielä: Olen aika himouimari itse, ja olen puhunut asiasta moneen otteeseen neuvolassa. Uimahalli on ollut OK viikkoon 37 asti molemmilla raskauksissa, kun paikat on ollut siihen saakka kunnolla kiinni. Sen jälkeen olen saanut jättää uimisen. Toivottavasti voin tälläkin kerralla uida...
  4. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Onneksi kävit lääkärissä mami2010, ei kannata jäädä kotiin miettimään jos olo on epävarma!
  5. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Ruususuu: mulla on ihan sama olo kuin sulla: välillä tunnen että elämä on ihanaa ja olen täynnä intoa ja voimaa, välillä taas väsyttää, ärsyttää ja mielessä pyörii kaiken maailman isot ja pienet huolet. Täytyy kai vain yrittää olla kärsivällinen itsensä kanssa ja ajatella, että suuri...
  6. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Hyvää äitienpäivää kaikille hellemasuille, itse olen saanut nauttia ihanasta päivästä ja lempiruuastani. =) Hyvin onnellinen!
  7. Trean2012

    Raskaus ja Movicol?

    Hei, löysin tämän ketjun vasta nyt, miten Movicol sitten sopi sinulle ja oliko se avuksi? Minä olen kokeillut sitä nyt neljä päivää neuvolalääkärin suosituksesta, minullekaan Levolac ei oikein sopinut. Minulla menossa v. 30 ja ummetusvaivat vain pahenevat ...
  8. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Äitienpäivää vietetään meillä ensimmäistä kertaa hautausmaalla, äiti kuoli syksyllä ja anoppi asuu kaukana. Hyvin haikea mieli tästä koko päivästä.
  9. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    hei vaan kaikille, Minäkin kävin neuvolalääkärissä tänään ja SF-mitta oli 30 (v. 30+3), eli ylärajoilla. Kun muuten olen pienikokoinen niin näytän todellakin muumipeikolta! Lääkäri tosiaan sanoi, että mitta ei johdu suuresta lapsesta vaan siitä, että hän makaa siellä poikittain ja todella...
  10. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Ihanaa, kävin äsken pitkästä aikaa uimassa. Tuntuu niin hyvältä olla vedessä kun vatsa ei paina ja koko kroppa on kevyt. Mutta kun edelliset lapset ovat aina nukkuneet tyytyväisinä mahassa uinnin aikana, tämä potki innoisaan koko ajan! Melkein niin että uiminen oli hankalaa ...
  11. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Huomenta kaikki, No niin, nyt on sitten viikkoja 30+0, kiloja on tullut lisää 10 ja maha on suuri ja painava. Työkaverini kysyi eilen että "Voiko se kasvaa vielä isommaksi" ... Olen muuten pienikokoinen, joten maha näyttää todellakin valtavalta, mutta en jaksaa stressaantua siitä. Muuten olo...
  12. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    No niin, sokerirasitus takana. Ei se nyt niin kamala ollut, meni helpommin kun mitä olin odottanut. Olin jotenkin ajatellut että sitä litkua pitää juoda valtavia määriä, mutta 2 dl meni helposti alas vaikka pahalta maistuikin. Ensimmäinen tunti meni ihan mukavasti mutta toisella tunnilla alkoi...
  13. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Rubia, toivottasti lepo tehoaa, nyt kannattaa varmaan olla ihan vain tekemättä mitään! Sain itse senkaltaiset supistukset pääsiäisenä, että olin oikein peloissani, mutta onneksi se olikin väärä hälytys. Toisaalta tuli mahatauti, ei niin vakava mutta ripulia ja pahoinvointia kuitenkin...
  14. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    haave2010: samanlaiset kokemukset myös minulla (itsella keliakia, joka tekee todella herkkävatsaiseksi). Obsidan ei toimi ollenkaan, mutta Maltofer-tipat ovat olleet hyviä. Ne ovat aika kalliita, mutta hintansa arvoiset eikä edes maistu pahalle.
  15. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    JenniAa: olen käyttänyt Ceridal-öljyä apteekista, toistaiseksi on toiminut hyvin! Äitiyspakkaus saapui tänään, olipa hienot vaatteet tällä kertaa!
  16. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Sukunimestä: me olemme naimisissa, mutta mulla on kuitenkin oma sukunimeni tallella. Lapsilla kuitenkin isänsä sukunimi, ja niin tule totta kai myös tälle uudelle tulokkaalle. Se oli mulle ihan selvä juttu jo ensimmäisen lapsen kohdalla, vaikka mieheni mielestä olisimme voineet valita myös minun...
  17. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    sokerirasituksesta: hienoa kuulla, ettei se ollutkaan niin kamala PieniTytönTylleröinen, toivottavasti minäkin selviän siitä yhtä hienosti kun sinä. sairaslomasta kysyisin: kuinka moni teistä on jo syystä tai toisesta sairaslomalla? Itse jouduin viime kerralla sairaslomalle v. 26 iskiaksen...
  18. Trean2012

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    No niin, minäkin huomasin, että huhtikuun ketju on jo aloitettu ... siirrän siis viestini tänne! *** Hei kaikki! Koko maaliskuu vain valui ohi ilman että ehdin kirjoittaa mitään ... mutta samoja juttuja kun teillä muillakin minulla on menossa: kelan päätöstä odotellaan, vaunut ja...
  19. Trean2012

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Niin näyttää olevan! Siirrän viestini sinne ...
  20. Trean2012

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Hei kaikki! Koko maaliskuu vain valui ohi ilman että ehdin kirjoittaa mitään ... mutta samoja juttuja kun teillä muillakin minulla on menossa: kelan päätöstä odotellaan, vaunut ja pinnasänky haettiin tuttavilta (hieno punainen Brio) ja vaatteitakin ollaan jo saatu jonkun verran ystäviltä ja...

Yhteistyössä