Hakutulokset

  1. kaiku<3

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    Juu, saa nähä miten asiat tästä etenee. aika paska fiilis kyllä (sori kielen käyttö). Taitaa mun kroppa vielä etsiä sitä oikeaa kiertoa, kun nyt kerta alko kp 30 kuukautiset, vaikka kahessa kuussa oli kierto 32. Taitaa olla niin, että se häätyy mulla hommata läjä ovistestejä ja tikuttaa joka...
  2. kaiku<3

    --2012 yrittävät--

    No nyt sitte se täti tuli kylään :( ja kaks päivää liian aikasessaki... en mie ikinä saa plussattua :(
  3. kaiku<3

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    Täti tuli kylään :´( KAKSI päivää liian aikasessa vielä! Että oon nii pettyny... en mie ikinä plussaa... :(
  4. kaiku<3

    --2012 yrittävät--

    Unikettu Noh, onhan se varmaan aika henkilökohtasta tuo oireilu ja tuntemukset :) eiköhän se selviä että miten ite ne sitten tuntee :D Nyt alkaa olla jännät paikat, kun ylihuomenna häätys täti tulla... toivon niin ettei tulis! Tänään töissä alko alaselkä niin vihoittelemaan tuossa päivän...
  5. kaiku<3

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    Hei! Voi eiiij ku jänskättää!!! :p ylihuomenna häätys menkat alkaa, mut ei kyllä olo sellaselta tunnu! :D Nyt myös huomasin että valkkaria tullee, vaikka ei sitä pitäs ennen menkkoja tulla... ;O Tänään taas käväisin töitä tekemässä (Viimisiä päiviä vanhalla työpaikalla). Että otti...
  6. kaiku<3

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    Fiinaliina Luulisi ainakin, ettei raskaus ole sopiva syy potkuille. Voihan se olla, että jos äippälomalle jään sen oppisopimuksen aikana, niin saan pahoja katseita ku palaan takaisin, mutta ei kai niistä kannate välittää... kuitenki mulla olisi perhe ja jopa työpaikka, niin mikä sen hienompaa...
  7. kaiku<3

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    Ai niin. Unohtu tuosta että, yleensä minulla on vatsakipuja päivää tai paria päivää ennen kuukautisten alkamista ja viikkoa ennen niijen alkamista rinnat on ihan tolkuttoman kipeänä. Ärsynnyn pienistäki asioista. Mutta nyt mulla on alkanu viikkoa ennen vatsakivut, joita on aina silloin...
  8. kaiku<3

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    Noh, miusta ihtestä ku kysytte nii, Lopetin tuossa keväällä huhti- ja toukokuun välillä muistaakseni pillerit ja näyttäs kierto olevan nyt 32 (ainaki on ollu sen 2 kk aikana). Yk on nyt 4 menossa. Tän kuun kierto mun laskujen mukkaan 29/32. Eli nyt 18 tätä kuuta häätys alkaa menkat. Ovis...
  9. kaiku<3

    --2012 yrittävät--

    Unikettu ja Vilijonkka: Kiitti paljon :) lapsi kyllä olisi iha hirmu toivottu tähä pieneen perheeseen <3 Tänään jotenki kummasti viilsi vasemmasta munasarjasta tonne kohtuun. ;O En sitte tiiä mitä se oli, mutta toivon että se johtuisi mahollisesta alkuraskaudesta. Onko kenelläkään antaa...
  10. kaiku<3

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    Hei! Sopiiko Joukkoon uusi kuumeileva? :)
  11. kaiku<3

    --2012 yrittävät--

    Hei! Täällä olisi uusi innokas jäsen tähän keskusteluun. Ollaan mieheni kans alotettu yrittämään keväällä, kun lopetin pillerit. Tässä nyt kuumeilen josko tärppi olisi käynyt, lauantaina häätys menkat alkaa. Ensimmäistä tosiaan ollaan yrittämässä. :) Yleensä mulla on runsaasti PMS oireita...

Yhteistyössä