Hakutulokset

  1. A

    Millaset vaatteet oli muotia sun teini-iässä?

    HAAREMIHOUSUT :headwall: patellavyöt ja henkselit :laugh:
  2. A

    Mukautetut aineet (englanti) onko kokemusta?

    Heippa! Meillä kolmasluokkalainen poika on joutumassa ns mukautettuun opetukseen englannin osalta nyt aluksi ainakin, äikkää ja matikkaa en anna mukauttaa ennen kuin on viimeinen pakko. Lukihäriö ja keksittymisvaikeuksia löytyy vaikka on ns fiksu poika muuten. Miten tuo mukauttaminen...
  3. A

    Jälleen Mirenasta...

    joo, oli.. asennuksen jälkeen oli tosi kipiä pari päivää ja sitten oli sellaisia ihme viiltotuntemuksia viikon päivät mutta nyt on ne tuntemukset loppuneet mutta kaikki muut vaivat on tulleet päälle :whistle:
  4. A

    Hormonikierukka lähtee!!!!

    voi pas*ka \|O mulle on laitettu mirena noin 2 kk sitten ja oon miettinyt että koskahan se oleentuu ja tulin hakeen täältä vähän "tietoa"... kun on melkein kaikki teidän luettelemat vaivat, tiputtanut noin 1,5 kk \|O tuntuu yhdynnässä, hyvä ehkäsy kun ei isännällä tee mieli tökki kissan...
  5. A

    Minkä kokoisia ekaluokkalaisia??

    poika 133cm ja 35,5 kg B) eikä ole lihava, vankkatekoinen vaan ;) :whistle:
  6. A

    paahtoleivän pistemäärä?

    riippuu leivästä1-1,5-2p
  7. A

    Reisuun maidottomalle eväitä?

    Minä luulen ap että kun pyydät laivalla ravintolassa tekemään teille pikariispuuron mikrossa niin ihan varmasti onnistuu, otat vaikka itse matkaan riisihiutaleet... sekä hedelmäsoseita ja muut ruuat mitä teidän lapsi kestää.
  8. A

    Astma ja rohina

    Hanne :hug:
  9. A

    Maitoallergian todentaminen

    Aivan ekana sympatia :hug: kaikille teille... Meillä esikoisella nyt (8v poika) alkoi iho-oireet n kk ikäisenä, 3 kk ikäisenä käytiin ihotesteissä kaikki näytti miinusta vaikka ihan selkeät oireet oli visvaa valuvia tulehtuneita allergialäikkiä joko puolella. Ravintona sillä hetkellä...
  10. A

    soija-tuttelista..

    Nina: kiitos tiedosta :flower: Pitää harkita että ostettaisko seuraavaksi sitä nestemäistä soijamaitoa, merkkiä en muista. Sekin laimennettiin veteen 50/50 suhteella, ei tarvis keitellä kuitenkaan =)
  11. A

    soija-tuttelista..

    Meidän neiti sai tänään soija-tuttelia kokeiltavaksi kun epäillään maito-allergiaa mutta kun luin sitä pakkaust niin siinä sanottiin että pitää tehdä jokainen syöttöannos kerrallaan eikä voisi tehdä vrk:n annosta kerralla niin kuin esim peptidi-tuttelia? Onko kellään parempaa tietoa/kokemusta...
  12. A

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Minä myös, monelle tuttu :D
  13. A

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    :D Hei vaan! :wave:

Yhteistyössä