Millaset vaatteet oli muotia sun teini-iässä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Tossa -93-> meillä oli Ball-paitoja (kirjoitetaankohan noin?) maripaitoja ja farkkuhaalareita, boditkin oli muotia ja levikset oli jes! Sitten tosin mun tyylini muuttui ja mulla oli leviksien lisäksi flanellipaitoja, bootsit ja baseball-takki, hiukset edestä kivasti "kuprulla"- kauhiaa sentään =)
 
PahaSilmä
Hmm. Hiihtarit oli tosi kova juttu ja sit kaikki neonvärit. Ja hiukset oli heittareilla lakan avulla. Sillä ei ollut väliä, kuinka takkunen ja likasen näkönen se heittari oli, vaan sillä, että se oli kova ja korkea.

Mulla ei ollut mitään noista, koska äiti teki mun vaatteet. Sillon se oli hirveää, mutta jälkikäteen katsottuna mun vaatteet oli paljon paremmat, kuin muilla siihen aikaan.
 
Vm.77
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Tossa -93-> meillä oli Ball-paitoja (kirjoitetaankohan noin?) maripaitoja ja farkkuhaalareita, boditkin oli muotia ja levikset oli jes!
Just näin! :D Ne otsahiuksista tehdyt heittikset oli kyllä kehuttavan korkeita, meni pullo lakkaa sellaisen kiinnitykseen (noo, pientä liioittelua)....
 
tälläista
kiinantossut, puolilahjehousut, baseball takit, putkikassit, porkkanafarkut, pillifarkut, venepääntiet puseroissa, collegepaidat, pusakkamalliset takit, pitkät villapaidat, pallohameet, salsahameet, vyöt vyötäröllä, ukko-housut, iskän paitikset hihat käärittynä... aitoa kasaria:)-82-85
 
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
90-luvun puolivälissä kun olin 14-15vee ni oltiin hoppareita :D

älyttömän isot housut ja paita....ja narupipo =)
Jep, tämän muistan! Kyllä oli äitillä nielemistä kun minä pikkurimpula käytin isompia vaatteita kuin hän :LOL:

Jossain vaiheessa oli trumpettihousut, mitä mä inhosin enkä lämmennyt.
Sitten yläasteen loppupuolella oli ränsistyneet farkut ja maailman tiukin paita (ainakin mulla :) )
 

Yhteistyössä