Hakutulokset

  1. N

    Relaatio 1025

    Mä oon saanu 13 sanaa =D Wikipedia on ollut ystävä, ja kahvipedia. Tähän asti saadut sanat on ollut siis teknisiä termejä, laatua jne. Joku oli nyt saanut kaikki sanat, aika kova veto. .
  2. N

    Relaatio 1025

    Tulin vaan toteamaan, että tähän mennessä tätä pelaa 21 ihmistä, kukaan ei ole saanut kaikkia sanoja, ja ollaan arvattu 4463 sanaa (rellussa on 55 sanaa) =D Tämä on kova.
  3. N

    Relaatio 1024

    siis onko sulla se put- sana? Ennen jo- sanaa? Suomalainen telkkarisarja jossa valitaan aina voittaja joka vuosi hahmoista.
  4. N

    Relaatio 1024

    Saisko vielä pienen vinkin yhteen sanaan: 2,1 vasen reuna keskellä, fil- 9.7.7 tai sen vastasana Lak 9.4 Näiden lisäksi puuttuu enää Leg-7-9- Jun mitä en ole vielä löytänyt, mutta edes tiedän mitä etsin =)
  5. N

    Relaatio 1024

    Se 6 6 2 2 13 on put ohjelman voittajalistassa. Sitä kautta aukee toi toinenkin.
  6. N

    Relaatio 1024

    KIITOS, ihan mahtavat vinkit <3 Olin laittanut näköjään väärin yhden kyssärin, Put-5 mulla olikin, mutta se toinen samassa kulmassa mikä lähtee Lee-5 puuttuu. Ja kun en tuota put ikinä katso niin en löytnyt vaikka nyt on se vastasanakin . Mutta se varmaan löytyy vielä =) (edit: löytyikin jo!)
  7. N

    Relaatio 1024

    No, pääsin 80 prosenttiin näiden vihjeiden avulla, mutta edelleen puuttuu vaikka mitä. 1.2 IHME oikea reuna keskellä, kolmen sanan ketju TY 4, ->9 PE ja ->9 TA 2.2 MIEKKA samat mitä on jo kysytty. LÄH 7,5 "omaelämänkerta" ei auta jos ei tiedä millä sitä lähtee edes etsimään. TOH 7, tämän...
  8. N

    Relaatio 1024

    Tämän rellun kanssa mulla ei synkkaa ollenkaan =D Enkä edes tajua täällä annettuja vihjeitä. Kovin on kristillistä, mitään ei löydy suoraan mistään. 70% tehty ja ihan älyttömiä jumeja melkeen joka ruudussa. No, yritän nyt vielä pähkäillä näitä täällä annettuja superkryptisiä vihjeitä...
  9. N

    Relaatio 1023

  10. N

    Relaatio 1012

    googlaa nimi + "secret alter ego"
  11. N

    Relaatio 1023

    Molemmat talvisia =)
  12. N

    Relaatio 1023

    Kiitos =)
  13. N

    Relaatio 1023

    Taas tosi kiva rellu! =) Vasen yläreuna Go- 5,6 Sitä vastaan tulossa Aur 10,10 + näiden välissä on vielä yks sana jota en nää. Näitä en tajua vaikka miten mietin, saisko vinkin jompaan kumpaan, eittämättä kaikki loput 3 sanaa löytyisi kumman tahansa kautta =)
  14. N

    Relaatio 1003

    Molemmissa sama alkusana, ja ovat yleissanoja toiminnalle jossa on mukana nelipyöräisillä mahdollisimman kovaa huristelevia.
  15. N

    Relaatio 1022

    No niinpä tietysti, mikäpä muukaan =) Kiitos, valmista tuli. IHANA rellu, tykkään näistä Lampun tekemistä missä on mulle sopiva soljuva flow. <3
  16. N

    Relaatio 1022

    Viimeinen sana ei löydy, oikea alakulma soi-lau 11
  17. N

    Relaatio 1003

    ja oikealla oleva sana on puhekielellä se yleisin lau koko =)
  18. N

    Relaatio 1003

    se vasemmanpuoleinen sana on suomalainen vanha lauluyhtye joka on laulanut sanaan liittyvien tekijöiden biisejä. Alkaa kolmannella sanalla.
  19. N

    Relaatio 1003

  20. N

    Relaatio 1021

    no nyt! Kiitti =)

Yhteistyössä